Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Mie imi place mult cu touchscreen, as imbatrani langa navigatie daca m-ar pune cineva sa folosesc mouse sau controller :)

 

@ sm3agol

Multumesc frumos.

 

@joky

 

La Sturimex am facut modificarile dar nu iti recomand sa faci traseu gol, iti sugerez sa lasi catalizatorul din mijloc (intermediara) la locul ei.

 

@Cristian

Legat de resoftare, ai PM.

 

Un mic filmulet cu evacuarea:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nici vorba, nu vorbesc de rau masina lui, e in mintile ei si trage foarte bine pt cati cai are.

 

Legat de "monstrul" din familie, e din alt film. Nici nu se poate compara: mult mai multa putere/cuplu, mult mai rafinat, pe o plaja mai mare de turatie, LSD, alta viata.

 

Sunet/zgomot: Momentan, din interior ma deranjeaza la kickdown intre 2500 si 2900 rpm, la mers normal nu se aude aproape deloc. Acum la asta lucrez: sa reduc zgomotul in interior (o sa antifonez cu STP + Dynamat tot portbagajul, sub bancheta si pe sub masina pe traseul evacuarii) iar daca nu reusesc o sa pun inapoi finala+tips.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Buna remarca, incerci sa il ofensezi pe colegul tradov? :))

Dar cu "monstrul" din familia lui cum te descurci?:D

Apropo, personal am impresia ca se aude cam tare, nu este deranjanta la drum lung?

Avand in vedere ca masina mea nu este la fel de puternica ca a lui kenbobo mi se pare destul de ok. Ud pe jos si cu cauciucurile aproape de limita imi iera frica sa mai fortez. Legat de monstrulet este total altceva, si intr-o situatie asemanatoare rolurile s-ar schimba cu siguranta :D

Link to comment
Share on other sites

More goodies:

 

-amortizoare fata Bilstein B4 M Tech

-protectii praf Sachs Sport

-banda izolatoare fonica pt teava evacuare

 

 

+

 

Toate bucsele de la diferential Lemforder, sa vedem cand gasesc timp la service sa mi le monteze, din cate am inteles e o lucrare destul de laborioasa (nu le-am mai facut poza)

 

http://113.imagebam.com/download/SPrPJ8ZUChiozGV7dYjg-g/44078/440779073/photo_2015-10-14_17-11-40.jpg

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pot sa spun ca si eu am aceleasi tips-uri pe E90 montate tot de Cristian, haha :D Dau foarte bine!

 

Ai renuntat doar la finala si se aude asa? Tras teava de cat?

 

Imi place ce faci la masina, intr-un final ajungi sa ai masina asa cum o voiai acum ceva timp cand vorbeam noi ;)

 

Spor la modificari!

Link to comment
Share on other sites

Mic update de azi:

 

Am schimbat regulatorul de presiune in rampa + activat US Style Lights.

 

http://113.imagebam.com/download/aOk9PoI2RUIlGNtq_3-xpg/44094/440936019/IMG_4309.JPG

 

 

http://114.imagebam.com/download/Xd0gF0I2RrdSJ8LKg8YbjQ/44094/440936733/IMG_4304.JPG

Edited by Kenbobo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Cat de bine poate sa arate masinuta asta nu imi vine sa cred!

Bravo tie kenbobo,us lights o prind si mai bine,un pic de culoare in griul ala :)

Multumesc frumos, ma bucur sa vad ca si altora le place.

 

Asa mi se pare si mie, ca ii da putina culoare. O sa revin cu poze mai bune dupa ce pun si splitterele :D

 

 

De ce ai schimbat regulatorul de presiune ? ce facea ?

Daca acceleram treptat spre kickdown, totul era in regula, dar daca la 1800rpm dadeam kickdown, incepea sa traga masina, pe la 2600rpm avea un loc gol, (nu mai tragea la fel de tare) iar pe la 2900rpm isi revenea si trage ca inainte de acel gol.

 

Initial am crezut ca era de la turbo, am verificat tija, electrovalva, furtunase vacuum, egr, soft, senzor presiune admisie, senzorul de pe intercooler, furtune iar dupa o diagnoza amanuntita am observat ca defapt scadea presiunea in rampa si de aceea imi scadea si presiunea in turbo.

 

Astfel, am inceput sa verific partea de injectie, am verificat inclusiv senzorul de pe rampa si a mai ramas doar regulatorul.

 

Orice am incercat a fost in zadar, pana am schimbat regulatorul. Dupa schimb, pot da kickdown la cat vreau si trage liniar, fara goluri :D

Link to comment
Share on other sites

Speram sa nu prind ziua asta :(

 

Am fost lovit de un bou in spate.

 

Am oprit la trecerea de pietoni, a oprit si el in spatele meu, iar la 10m dupa trecere era parcarea in care vroiam sa intru. Am semnalizat si cand sa virez POC.

 

Daune:

-difuzor spart

-bara zgariata

-dunga dintre portbagaj si bara indoita

-bandou rupt

 

Conducatorul mai era si cu gura mare, ca de ce am vrut sa parchez acolo...

 

http://113.imagebam.com/download/tsqw7KOc5R4llj0_ma8rSQ/44110/441097614/12166716_10205264295112232_791789775_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.