Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Update:

 

-montat arcuri H&R 35/20 mm . Am vrut sa schimb si flansele dar sunt in stare f buna, asa ca mai raman pana ma hotarasc ce amortizoare iau

-jante 17" style 207

-refacut geometria rotilor

-anvelope Pirelli RunOnFLat

-kit pana: compresor 12V + pasta Continental

 

http://thumbnails101.imagebam.com/23681/a42cf2236802865.jpg

 

1.JPG 2.JPG 6.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat senzor ABS dreapta spate, si astfel am scapat de "pomul de Craciun" din bord aparut dupa o plimbare pe zapada.

 

vezi ca aici ar putea fi si altceva problema , ca de exemplu unghiul de fuga de pe spate :)

asa ca sunt curios daca iti mai apare eroarea cu noul senzor

Link to comment
Share on other sites

vezi ca aici ar putea fi si altceva problema , ca de exemplu unghiul de fuga de pe spate :)

asa ca sunt curios daca iti mai apare eroarea cu noul senzor

Aaa asta a fost demult. Senzorul era problema...era defect. L-am schimbat cu unul ATE si nu am mai avut probleme de atunci. Azi am refacut geometria (unghi de fuga, de cadere, etc) si nu am nici o problema.

 

LE: Dupa ce am pus noul senzor, in 30 de m s-au stins becurile. Inainte de asta am facut vreo 40 km cu beculetele pornite.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

este in regula atunci , ma gandeam ca ai stricat unghiul pe spate in timp ce derapai pe zapada :)

daca nu este ceva ok pe partea de unghiuri iti da eroare pe tot sistemul din cauza senzorului de la volan

 

apropo ,vechiul senzor avea pilitura de fier in capat ?

Edited by furnica
Link to comment
Share on other sites

este in regula atunci , ma gandeam ca ai stricat unghiul pe spate in timp ce derapai pe zapada :)

daca nu este ceva ok pe partea de unghiuri iti da eroare pe tot sistemul din cauza senzorului de la volan

 

apropo ,vechiul senzor avea pilitura de fier in capat ?

Nu. Era destul de curat.

 

 

LE: Legat de H&R sunt foarte multumit. Nu s-a schimbat deloc comfortul, dimpotriva denivelarile mici sunt mai ok..cele mai mari sunt intr-adevar mai problematice..adica trebuie mers mai incet ca sa nu frec pragurile. In rest, nu am apucat sa testez mult dar cat m-am dat prin oras si prin sensul giratoriu, am sesizat un ruliu mult mai mic. Inainte imi intrau 4 degete intre roata fata si aripa, acum abia imi intra unul. Spatele mi se pare la fel.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

important este sa nu atingi cu masina

pentru mine conteaza si confortul, mi se pare ca suspensia masinii stoc este mult prea rigida ,asa ca nu-mi imaginez cum ar fi cu arcurile astea desi recunosc ca ma bate si pe mine gandul la o suspensie de genul

 

cel mai mult ma gandesc la bordura pe care trebuie sa parchez masina, cred ca nu s-ar intelege prea bine

 

succes mai deparde !

am sa-ti urmaresc topicul

Edited by furnica
Link to comment
Share on other sites

important este sa nu atingi cu masina

pentru mine conteaza si confortul, mi se pare ca suspensia masinii stoc este mult prea rigida ,asa ca nu-mi imaginez cum ar fi cu arcurile astea desi recunosc ca ma bate si pe mine gandul la o suspensie de genul

 

cel mai mult ma gandesc la bordura pe care trebuie sa parchez masina, cred ca nu s-ar intelege prea bine

Cu bordurile, acum nici eu nu ma prea inteleg, dar cu cele mai micute gen cea pe care o am la locul de parcare e ok. Comfortul, sincer pot sa zic ca pe un drum normal nu simt diferenta, dimpotriva putin mai bine si am jante pe 17" cu anvelope runflat. Pe drum de tara de exemplu, cu multe gropi e ceva mai rau, dar nu pot sa zic ca mai deranjant decat inainte. Pentru mine e compromisul perfect. Daca ne intalnim, iti pot arata cat e de rigida.

 

 

succes mai departe !

am sa-ti urmaresc topicul

Multumesc si tie la fel.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

:console: lumeee nouaaaa , bun venit! :goodjob: , iti urez asfalt cat mai drept si fara gropi .. :drinks:

Multumesc la fel :thumbsup: Acum am intrat si eu in clubul celor care ca vor ca nu vor trebuie sa opreasca la speedbumps :frantics:

De exemplu, in locul unde parchez cand urc pe bordura mai am cam 1cm pana sa frec :shifty:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update:

 

-schimbat aripa dreapta, pentru ca pe cea veche a dat rugina. Urmeaza cea de pe stanga dupa ce o polisez. Cea cumparata acum are cateva zgarieturi.

-adaugat spatiu de depozitare cu perdeluta sub cotiera (nu am vrut suport de pahare pt ca nu imi place cum arata)

-realiniat faruri

-realiniat capota

 

Poze nu am apucat sa fac.

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut retrofit PDC cu senzori aftermarket cu gong. :frantics:

 

Mai trebuie sa trag firele la gong din portbagaj pana in fata ca a venit ploaia si nu am mai apucat.

Am folosit bandoul normal, dand gauri in el pt senzori.

Poze, vor urma.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am mai adaugat CD Player Professional CD54. Se aude mult mai echilibrat decat inainte si am scapat in sfarsit de "caseta" din bord :frantics: .

 

 

Am facut si cateva poze in graba. Cu senzorii nu am apucat sa fac pt ca la noi inca ploua.

 

IMG204.jpg IMG207.jpg IMG209.jpg

 

LE: Claritatea pozelor lasa de dorit, fiind facute cu telefonul. Cd playerul are in total cam 4 pixeli lipsa, asa ca ma declar multumit.

Pe partea de radio, modelul Professional sta mult mai mai bine, atat claritatea cat si receptia este mult mai buna.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

La navigatie aftermarket nu am renuntat de tot ci doar provizoriu.

Iar in vara, sau daca o sa am mai mult timp liber mai repede, o sa fac si conversia de la "aragaz " la clima digitala. :thumbsup:

 

Lista cu "imbunatatiri", in functie de ordinea in care urmeaza, momentan e asa:

-retrofit bi-xenon

-conversie clima

-navigatie mare

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Ma grabesc mai tare cu bi-xenonul pt ca imi place sa conduc noaptea si as vrea sa vad mai bine drumul.

Pe cand clima, ma rog A/C, oricum am si functioneaza ok. Climatronic vreau sa imi pun doar pt aspect si pt faptul ca poti seta sa scoata aer prin 3 parti simultan, spre deosebire de A/C unde nu se poate numai pe cate doua o data. Astfel mie mi se pare mai ok sa imi fac prima data farurile, apoi cand am mai mult timp la dispozitie (ca trebuie sa dau tot bordul jos, aeroterma, etc) sa fac si conversia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.