Jump to content

e90 M3


e30Feghea

Recommended Posts

s-a mai discutat asta cu drepturile. ce rover sti tu care se cheama m4? daca se chema exact ca un model rover atunci poate era asa... ce zici de mercedes x400 cdi ?

 

si eu tot asa stiam ca se va chema versiunea m a serie 3. M4 :)

17731[/snapback]

daca ar fi existat un m4, implicit exista si seria4: 420, 430 etc duuuuh :blink:

Link to comment
Share on other sites

Circula un zvon, de fapt am gasit si ceva oficial cum ca, BMW va folosi numere impare pentru sedanuri 1/3/5/7 si pentru coupeuri si cabriolete numere pare 2/4/6, dar se pare ca s-au razgandit. In mod normal cupeul seriei 3 ar fi trebuit sa se numeasca 420/430/ etc.

 

Oricum ce conteaza cum se vor numi, conteaza cum vor merge.

 

MA bucur ca pun si pe break motorul asta, cainele din porbagaj nu o sa fie prea incantat.

Link to comment
Share on other sites

Circula un zvon, de fapt am gasit si ceva oficial cum ca, BMW va folosi numere impare pentru sedanuri 1/3/5/7 si pentru coupeuri si cabriolete numere pare 2/4/6, dar se pare ca s-au razgandit. In mod normal cupeul seriei 3 ar fi trebuit sa se numeasca 420/430/ etc.

 

Oricum ce conteaza cum se vor numi, conteaza cum vor merge.

 

MA bucur ca pun si pe break motorul asta, cainele din porbagaj nu o sa fie prea incantat.

17762[/snapback]

Eu as vrea sa va zic un lucru BMW e o firma privata orientata spre castig si se face studiul pietii ce cerinte sunt modelele si motoarele sunt pregatie dar ce va veni exact nimeni nu stie ce se va vinde mai bine la momentul respectiv.Dar eu stiu inainte fiindca si masinile trebuie produse in serie si incercate si asta e cu 6-12 luni inainte de a se putea cumpara.Nu as vrea sa va scriu lucruri aiurea cand stiu 100% am sa scriu,evident depinde si de timpul meu liber.

Link to comment
Share on other sites

ce misto e M3-iiiuu asta :blink: nu-mi vine sa cred cat de agresiv arata...

 

Acum intr-o piata plina de rally-cars-uri... in sfarsit M3-ul ar shoca din nou piata asa cum a shocat-o cu M3-ul in '94... cand toata piata facea numai "barci" si "trotinete"... Acum ar rupe oferta de rally-cars-uri in doua... cu un bolid de autobahn pregatit oricand sa atace orice circuit de viteza.

 

dar tare mi-e ca asta e doar un prototip ? oricum daca iese asa va fi kriminal :)

 

Cat despre motor-ul lui E90 M3... va fi un V8 de 4000cmc de 415hp derivat din noul V10 de 5000cmc folosit pe M5 E60 !!! deci nu este derivat din V8-ul de pe M5-ul E39 vechi... lungimea cursei bielei este ca la noul E60... acelasi vibrochen dar scurtat pentru 8 biele... au eliminat 2 cilindri din 10... dar tehnic este alt motor, alt bloc.

 

M3-ul va ramane M3... si M4 nu va exista... a fost o incercare... dar se pare ca nu le-a placut raspunsul pietei si au renuntat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In sfarsit am condus noul M3 cu 4 usi,cred ca pana la primavara lui 2006 va aparea pe piata sa vedem cum ne descurcam.Pozele prezentate sunt pe aproape dar nu reale am reusit sa ascundem unele lucruri putin.Dar daca te uiti de la distanta nu e o mare diferenta.Masina e bestiala cu a mai scris cineva am alergat 300 km/h lejer si se comporta f f bine e o masina de curse cand o sa se apropie lansarea si o sa am timp o sa scriu si amanunte.Masina nu a fost un prototip ci ceva aproape de serie.Si sa nu uit ca cineva tot scrie de Rover nu mai exista e in concurs gata.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
de ce pun astia cutii automate pe masini sport
Pentru unele modele sport, si ma refer aici la cele care au motoare cu un cuplu maxim foarte mare, o cutie manuala nu ar face fata decat daca ar fi supra-dimensionata (de unde rezulta greutate si marime incompatibile cu o masina sport). Mi se pare ca pentru un cuplu motor de peste 500 Nm, a realiza o cutie manuala incepe sa fie problematic.

Poate o sa spui ca o masina de Formula 1 are cutie manuala - corect, dar cuplul maxim al motorului de Formula 1 este mic, parca nu mult peste 300 Nm.

Sigur, exista si cazuri in care se monteaza cutii automate pe modele care ar putea veni bine-mersi cu cutii manuale - dar aici este vorba de preferinta cumparatorului.

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord, si eu cred ca trebuie reinviata traditia cu cutii manuale, astea secventiale sau cum s-or numi sunt niste porcarii care nu te lasa sa schimbi asa cum trebuie vor sa detina ele controlul permanent.

Oricum, astept noul M3, sper sa fie cum ma astept eu, o masina sport pura si neprihanita, ca sa ne aminteasca de vechile BMw-uri.

Link to comment
Share on other sites

chiar trebuie sa se vb despre afurisita de cutie de viteze tocmai aici???

Juma' de pagina e numai despre ea,lucru care nu ar fi rau daca nu s-ar fi vb intr-un topic despre M3.

 

"ON TOPIC" : As dori ceva mai multe poze cu noul M3 daca aveti...

Link to comment
Share on other sites

Poate n-om fi toti niste afoni in ale condusului, poate n-om fi toti iubitori de tramvaie si trolebuze consumatoare de benzina...

 

Un prieten de-al meu voia sa-mi arate el ce tare e secventiala pe un TDi de 130 lanturi  :blink:

22809[/snapback]

 

 

Sigur nu faci confuzie ?Cutia de la BMW, SMG nu este totuna cu o cutie automata.

TDI nu cred ca are cutie secventiala.Poate are cutie automata gen steptronic.

 

 

Nu stiu cat de afoni sunt cei din F1, deoarece au cutii secventiale... :)

Link to comment
Share on other sites

Iata ce am gasit pe alt forum:

 

The Turbo is back

 

The BMW M3 looks headed for some stiff in-house rivalry in the form of a secret twin-turbocharged 3.0-litre six-cylinder version of the 3-series that’s little more than a year away from introduction. The new car, depicted here in computer-generated images based on recent scoop photographs, will be badged 335i according to Autocar sources.

 

The future 3-series range-topper will be ready for launch in left-hand-drive European markets by mid-2006, with right-hand-drive UK sales six months later. To be offered in coupĂŠ, saloon and estate guises, the 335i should bridge the gap that will be created in BMW’s range as the next M3 moves upmarket when it arrives in 2007 with 4.0-litre V8 power and a price to match.

 

The 3.0-litre straight six (right) is said to produce around 330bhp – up 72bhp on the new 330i and just 13bhp shy of today’s 3.2-litre M3. The new powerplant takes a leaf out of BMW’s latest diesel engine development by employing two turbochargers – one operating at lower engine speeds to boost low-end torque with the other called upon to extend power at the top end.

 

‘It’s going to take turbocharging to a whole new level,’ said a supplier privy to the new engine’s performance claims. Nothing’s official, but a 0-60mph time of around 6.0sec appears to be on the cards with top speed limited to 155mph. By coupling turbocharging with Vanos variable valve timing and Valvetronic, the new engine is said to be very economical and Euro4 emission compatible.

 

It’s possible that BMW is planning to provide the 335i with a new double-clutch gearbox similar to Volkswagen’s acclaimed DSG transmission. Tipped to replace the sequential manual unit used on the old 3-series, its development is cloaked in secrecy with a launch date still undetermined.

 

The new BMW won’t be the only model to carry the 335 name. Also under development is a new 3-series model fitted with the same twin turbocharged 3.0-litre in-line six-cylinder diesel that’s used in the 535d.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.