Jump to content

E46 318i Caut medic in Ploiesti


Recommended Posts

Salut

 

Sunt satul de service-uri si caut niste sfaturi de la cine a mai patit-o, are idee ce poate sa aiba masina sau care sa-mi recomande pe cineva bun din Ploiesti. E vorba de un E46, 318i din 2004 care iese impecabil la testere si nu stie nimeni ce are. De vreo 2 saptamani, porneste greu in orice conditii (si la frig si la caldura) si in mers, la turatie constanta pare ca da in nas. Ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie sau i s-ar lua curentul. Daca accelerez, se accelereaza liniar, fara intreruperi.

 

Prin porneste greu a se intelege ca invarte de cateva ori pana cand porneste sau nu porneste deloc. A doua oara mi-a pornit pana acum. Am incercat sa ii pun contactul de 2 ori, dar mi s-a intamplat ca si cand ii pun contactul a doua oara sa nu porneasca. Am citit pe forum ca ar fi senzorul de la axa cu came dar mi s-a spus ca ar fi trebuit sa iasa la tester.

 

In plus, nu stiu daca simptomele au legatura una cu alta si e aceeasi cauza, are un lag in acceleratie... pe liber, parca se gandeste putin dupa ce o calc pana se accelereaza. Nu i-am mai schimbat filtrul de benzina de vreo 15000 km si o sa i-l schimb saptamana viitoate. Sper ca asta sa fie cauza desti nu prea cred.

 

Daca stie cineva un mecanic bun in Ploiesti, caut recomandari.

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Ce consum ai ?

Verifica presiunea in rampa de injectoare. Daca nu iti da eroare la diagnoza inseamna ca nu senzorii de la ax sunt de vina. Ti-a citit cumva si amestecul ?

Fa urmatorul lucru : Pune contactul si da la automat putin , o secunda cat sa invara o data, apoi ia contacul si da imediat la automat, direct fara sa mai lasi sa se stinga becurile din bord si zi daca porneste asa.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Am o problema la aerul conditionat.Cand porneste cand se opreste cateodata mai scoate si niste sunete ciudate nu stiu ce sa mai fac. sa fie de la comanda?Am AC nu clima.pe viteza 4 mai merge ce mai merge dar pe 1 delok .incepe si urla de te si sperii.Ms Bmw 318i e46 Ploiesti
Link to comment
Share on other sites

  On 4/12/2012 at 2:21 PM, CatuXXX said:

Ce consum ai ?

Verifica presiunea in rampa de injectoare. Daca nu iti da eroare la diagnoza inseamna ca nu senzorii de la ax sunt de vina. Ti-a citit cumva si amestecul ?

Fa urmatorul lucru : Pune contactul si da la automat putin , o secunda cat sa invara o data, apoi ia contacul si da imediat la automat, direct fara sa mai lasi sa se stinga becurile din bord si zi daca porneste asa.

 

Consumul e normal. Nu l-am calculat dar nu mi-a sarit in ochi ca ar fi mai mare decat de obicei. A citit si amestecul si a zis ca e ok. Cum pot verifica presiunea in rampa de injectoare? Se poate determina pe tester?

 

O sa incerc maine sa fac cum ai spus si o sa iti spun cum reactioneaza. Mersi

Link to comment
Share on other sites

  On 4/12/2012 at 2:21 PM, CatuXXX said:

Ce consum ai ?

Verifica presiunea in rampa de injectoare. Daca nu iti da eroare la diagnoza inseamna ca nu senzorii de la ax sunt de vina. Ti-a citit cumva si amestecul ?

Fa urmatorul lucru : Pune contactul si da la automat putin , o secunda cat sa invara o data, apoi ia contacul si da imediat la automat, direct fara sa mai lasi sa se stinga becurile din bord si zi daca porneste asa.

 

Am pus in dimineata asta contactul si am dat sa invarta o data, dupa care am luat contactul si am scos cheia. Iar cand am dat a doua oara fara sa astept a luat-o imediat. Ai idee ce are? Mersi

Link to comment
Share on other sites

du-te si verifica si pompa de benzina cu un manometru la un service sa vezi presiunea,poate nu baga suficiment

la tine trebuie sa bage 3,5 bari

 

filtru de benzina nu cred ca e de vina se schimba la 50.000 ala mai dai 200 de lei degeaba,du-te verifica presiunea sa vezi daca e ok

Edited by vali23b
Link to comment
Share on other sites

  On 4/13/2012 at 5:12 AM, Xerxes said:

Am pus in dimineata asta contactul si am dat sa invarta o data, dupa care am luat contactul si am scos cheia. Iar cand am dat a doua oara fara sa astept a luat-o imediat. Ai idee ce are? Mersi

Nu trebuia sa scoti cheia, doar punei in pozitia 0 si apoi dadeai imediat la automat. Mai incearca asa si daca porneste mai mereu in felul asta, eu zic ca nu iti tine presiune in rampa de injectoare si asta ar fi din regulatorul de presiune sau pompa. Nu stiu la motorul tau unde e "valva" pe unde vezi daca ai presiune.

Link to comment
Share on other sites

  On 4/13/2012 at 5:24 AM, vali23b said:

du-te si verifica si pompa de benzina cu un manometru la un service sa vezi presiunea,poate nu baga suficiment

la tine trebuie sa bage 3,5 bari

 

filtru de benzina nu cred ca e de vina se schimba la 50.000 ala mai dai 200 de lei degeaba,du-te verifica presiunea sa vezi daca e ok

 

Filtrul l-am luat deja... oricum trebuie sa o pregatesc o calatorie luuunga si o sa-i fac toate schimburile dar nu pot sa plec cu ea pana nu-i dau de cap. O sa ma duc sa verific presiunea. Mersi

 

  On 4/13/2012 at 5:56 AM, CatuXXX said:

Nu trebuia sa scoti cheia, doar punei in pozitia 0 si apoi dadeai imediat la automat. Mai incearca asa si daca porneste mai mereu in felul asta, eu zic ca nu iti tine presiune in rampa de injectoare si asta ar fi din regulatorul de presiune sau pompa. Nu stiu la motorul tau unde e "valva" pe unde vezi daca ai presiune.

Eu nici atat nu stiu unde e "valva"... o sa incerc sa iau legatura cu IF63BMW (mersi keth :thumbsup:) sa vad poate ii da de cap. Poate doar mi se pare, dar cand sta intr-o parte, cocotata cu 2 roti pe bordura, parca o ia si mai greu.

 

  On 4/13/2012 at 6:23 AM, Raulooo said:

Verifica toate bujiile. Sau mai bine, schimba-le preventiv.

 

Si bujiile, si bateria sunt schimbate in noiembrie anul trecut. Oricum, mersi de sugestie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am fost cu masina la IF 63 BMW si s-a uitat la ea, mi-a pus si testerul pe ea si mergea in toti parametrii optimi. Mi-a dat o idee care m-a salvat, ceva la care nu ma gandisem, ca ar putea fi din cheie, m-a intrebat daca cu alta cheie porneste la fel de greu. Asta e singura cheie pe care o mai am si mi-a facut niste probleme in trecut, nu mai mergea inchiderea centralizata si a trebuit sa umblu putin la ea. Am ajuns acasa si am resoftat cheia si ... minune... nu mi-a mai facut probleme deloc de atunci. Asta s-a intamplat acum vreo 2 saptamani. Nu cred ca mi-ar fi trecut prin cap ca ar fi de la cheie si cine stie cate as fi schimbat si tot nu i-as fi dat de cap. Deci... multumesc IF 63 BMW si cu siguranta o sa-l recomand.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.