Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Si bmw produce camioane doar ca se numesc MAN :p .Deci viseaza si bmw la containere si prelate. Aia cu venituri medii poate se aplica in Qatar caci in Europa pretul unui bmw depaseste cu mult posibilitatile cetatenilor cu venituri medii. Mergand pe acest rationament inseamna ca Opel si vw sunt pentru oameni strazi :p

ps ce neajunsuri iminente are un mercedes ? dar riscuri? se topeste la ploaie? ii sar rotile? imi suna ca prezentarea unui trabant :p. Mercedes nu merita sa stea in top cu audi si bmw si acura? acura ce cauta atat de sus?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

wow.. ce puncte de vedere..

 

din pacate patura sociala mijlocie practic este spre zero.

 

bmw face masini devenite sh pt patura saraca-mijlocie..si pt oameni cu salarii decente ce le cumpara in rate si le dau la dealer la buyback pt o alta masina noua, avantajele service fiind foarte bune ,"rebuturile" ajung si la restul , eu asa vad lucrurile

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Exact patura de mijloc este pe cale de disparitie mai ales in Europa. Si da bmw este o masina sh pentru clasa saraca spre medie dar asta mai in estul Europei in vest oameni prefera sa cheltuie bani pe altceva decat pe o masina scump de intretinut la un numar mare de km si toate astea doar pentru imagine Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

sunt echivalente - bmw, mercedes, audi. am stat sa compar la modele similare cotele de gabarit, putere, consum...totul e aproape identic, inclusiv pretul. ramane gustul sau preferinta personala sa decida. e o alegere strict subiectiva. eu m-am detasat de problema, tratez masinile ca pe obiecte de consum. ce ma deranjeaza la bmw (nu stiu la ceilalti) este ca atunci cand fac un pocinog nu il remediaza decat daca iese scandal foarte mare, altfel renunta la produs/motor/ce-o fi si fac altul decat sa-l puna la punct pe cel cu probleme. am vazut asta si la motociclete si la masini.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

"mai reusite in ansamblu" ar insemna o analiza foarte amanuntita, in care sa poti compara corect atributele adaptandu-le la aceeasi scala.

 

Din ce am citit BMW ar fi avut vanzari foarte bune in ultimii ani, deci probabil ca e considerata o masina reusita in clasa ei.

Eu as alege BMW din cele doua marci; m-as plimba insa din cand in cand cu un E sau S din ala vechi si puturos care se lanseaza greu, si sa plutesc asa pe sosea dpdv al confortului.

 

Despre fiabilitate - din ce am vazut si Mercedes a avut destule probleme, unele chiar rusinoase. Deci nu mi se pare Mercedes mai fiabila ca marca.

Din pacate masinile au devenit ele insele consumabile.

La ora actuala cred ca cele mai fiabile - ca motor bineinteles - raman benzinarele aspirate.

 

Nu cred ca o sa mai vedem fiabilitatea masinilor din '80-'95 max 2000

Care sunt cauzele, e mult de discutat.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit,daca te uiti pe forumuri de audi si mercedes sa vezi ce de povesti de groaza gasesti pe acolo,cu mertzane luate de noi de la dealer si nu ajungeai acasa,cu audiuri care in 18k luate de noi trebuie sa sari cu 3k euro sa le repari.am citit mai sus ca nustiu ce bune sint motoarele pompe duze la VAG,cind numa belele au de cad in prostie si sint scumpe.Luati mertzan sa vedem daca il mai reparati sau faceti revizia la coltu blocului cum faceti cu bmw urile.

Am BMW luat de nou,dupa 110k km tot ce am schimbat la el in afara de ulei a fost amortizoarele pe fatza,si merge ca in prima zi,inainte ce bmw uri am avut sute de mii facute cu ele ,nici o problema majora

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sunt de acord cu RZV, in absolut tot. Eu de vreo 2 luni am vandut masina, si deja se simte in bugetul familiei. Bine, marea cheltuiala era benzina, dar acum iau taxiul cand ma grabesc sau am vreun bagaj, si cheltuielile sunt minore.

De luat alta ma gandesc sa vad dupa 1 ianuarie, ce se mai intampla cu taxa.

Link to comment
Share on other sites

Nu. Am facut un tabel in excel, am cca 7700km de cand am luat masina, iar costurile sunt cam asa: 62mil benzina, 20mil cauciucuri, 28mil casco, 6mil rca, 46mil o revizie mai consistenta, 36mil compresor AC+diverse, plus impozit, un detailing interior, 1 senzor de marsarier, 2-3 diagnoze samd. Toate astea duc la un cost putin peste 200mil. Nu am inclus in lista spalat, vulcanizare, produse de intretinere si alte nimicuri din astea. Partea proasta e ca ma plictisesc relativ repede de o masina si nu apuc sa amortizez mai deloc cheltuielile facute.

un calcul f reusit RZV, de curiozitate ce motor ai pe A seize?

Link to comment
Share on other sites

Am facut un tabel in excel, am cca 7700km de cand am luat masina, iar costurile sunt cam asa: 62mil benzina, 20mil cauciucuri, 28mil casco, 6mil rca, 46mil o revizie mai consistenta, 36mil compresor AC+diverse, plus impozit, un detailing interior, 1 senzor de marsarier, 2-3 diagnoze samd. Toate astea duc la un cost putin peste 200mil.

Asta inseamna pretentii, pasiune... :)

Si eu am facut un tabel in genul astuia al tau, dar n-am bagat motorina si casco. Am trecut de 100 de mil... dar ma bucur de rezultat.

 

Mașinile vor fi din ce ĂŽn ce mai proaste.

Foarte corect. Asta ma face sa mai raman inca mult timp la actuala masina.

Link to comment
Share on other sites

Exact. Nici nu știu ce aș putea sĂŁ mai cumpĂŁr.

 

Eu nici nu mĂŁ gândesc cât costĂŁ, nu are rost. Orice mașinĂŁ personalĂŁ este o pierdere de bani serioasĂŁ imediat ce a fost plĂŁtitĂŁ. Mai vĂŁd și faptul cĂŁ lunar se duc sume considerabile pe nimicuri. Chiar mĂŁ ĂŽntreb de multe ori cu ce dracu m-am ales. Și nu o ard ĂŽn mall-uri sau cluburi. Sunt cheltuieli cât se poate de normale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu renunt la bmw, mai am un x3 pe care l-am scos la vanzare. 5-ul l-am dat. la x3 am schimbat turbina la 18,000. astea nu mai sunt masini. e drept, merg mai bine dupa gustul meu decat audi sau mercedes dar asta nu inseamna sa fii sclavul masinii sau sa nu poti conta pe ea. sunt masini mult mai ieftine care nu au astfel de probleme. eu mi-am luat un fiesta de oras si un cayenne de sosea. deja e nesimtire cu motoarele astea rupte la bmw si sa nu faca nimic. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

La X3 nou? Ăntreb pentru cĂŁ am vĂŁzut ĂŽn service douĂŁ la care turbinele erau praf, modele noi. Chiar mi s-a pĂŁrut dubios.

 

Eu am fost ferit de probleme, am schimbat consumabilele foarte des ce-i drept și am respectat un regim de exploatare, fĂŁrĂŁ forje la rece, lĂŁsat motorul sĂŁ meargĂŁ chiar dacĂŁ ajungeam la destinație.

 

Porsche e totuși o altĂŁ clasĂŁ valoricĂŁ. BMW am impresia cĂŁ a lĂŁsat jos de tot QC pentru cĂŁ e mai rentabil sĂŁ repare din mers ce probleme apar. Buba mare este când apar ĂŽn România, pentru cĂŁ la nemți ai parte de alt tratament.

 

Mai vĂŁd și faptul cĂŁ lunar se duc sume considerabile pe nimicuri.

 

Pe nimicuri care nu-s legate de mașinĂŁ, sĂŁ nu se ĂŽnțeleagĂŁ altceva. Banii se duc.

Link to comment
Share on other sites

da x3 nou, 2011. turbina in sine nu era praf, era gripat mecanismul de geometrie variabila, intepenit in rugina. corpul turbinei era ca dintr-o fonta, care a facut rugina multa ce se desprindea in coji, alea au gripat mecanismul. nu se gaseste ca piesa de schimb, se schimba turbina cu totul. e ca pinionul ala sudat de vilbrochen. nici nu am mai vazut asa ceva. problema e ca nu mai rezolva din mers cum faceau odata, nu mai rezolva nimic acum nu vedeti?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.