Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

tot vorbesc cu diversi colegi, care acum 10 ani sa zicem aveau BMW , totusi cei are au luat o masina noua in ultimii doi ani au trecut pe altceva, de regula Mercedes, foarte putini pe Audi. Ii intreb de ce si toti spun ca s-au saturat de probleme cu ele. Vorbim de oameni care tin masinile in general cam 3-4 ani si service numai la reprezentanta, care merg cu combustibil de calitate si pe sosele cum trebuie. Am colegi care nu stiu sa schimbe un stergator si se duc la service pentru asta. Toti care au schimbat marca spun ca s-au saturat de probleme cu ele.. sunt ok, se conduc bine.. dar.... se strica des. Probabil nu probleme mari dar cat sa te tina in service fara masina macar cate o zi doua. NU se plang de costuri ci de timpul pierdut. Lor nu li se pare normal sa dai pe o masina 30+ sau 50 sau 70+k noua si in 3 ani sa ai 8-9 vizite la service in afara de inspectii. Chiar daca sunt probleme minore poate sunt enervante....

Am unii care chiar s-au saturat de masini germane si au trecut pe Lexus sau alt brand de lux japonez.

De curiozitate uitativa cat de bine cotate sunt pe piata SH un biet Lexus IS200 de 8 ani...

 

Pana la urma cu toata placerea asta de a conduce te cam saturi de stat prin service si programat si pierdut vremea din cauza ca esti un fraier care crede ca daca a dat 30k+ pe o masina ea trebuie sa si mearga.

Eu unul nu pot sa ma plang, la cati ani are masina mea are dreptul sa se rupa si in doua..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu se intampla sa ai probleme si cu Mercedes. Iar eu aici vorbesc de reprezentante din vestul Europei, unde serviciile sunt mult peste ce e in Romania. De regula se da si o masina de schimb, rar se intampla sa bajbaie si daca se intampla sa revii cu defectiune similara in 3 zile inapoi se rezolva fara comentarii, si multe alte chestii. Faza e ca oamenii spun ca sunt dezamagiti de pret/calitate/fiabilitate. Pur si simplu nu mai e ce se asteapta ei de la o masina premium. Si impresia lor e ca per total, trecand la alta marca au mai putine batai de cap. Nici unul nu a mentionat costuri de revizii sau preturi de piese, au luat o masina premium si inghit costurile fara sa comenteze. Multi au si cate o corsa sau mai stiu eu ce sa vina la servici. Altii nu concep sa isi sparga banii pe masini ci poate pe pitici de gradina, dar vor totusi si altceva. Castiga 8k+ de famile si vin cu autobuzul la munca si mai au un 320D in garaj sa se plimbe in week-end sau sa faca piata. Altii sunt maniaci, si au cate 3 masini, de regula un SUV de drum lung, un cabrio de vara si cate o corsa sau clio de mers la servici sau pentru copiii care abia au luat carnetul.

Pentru multi din tipii astia BMW nu e neaparat o pasiune sau un scop in viata, ci au ales initial o masina din clasa premium care le-a placut, si de care ulterior au fost dezamagiti. pentru ei nu conteaza tinuta de drum si tractiunea pe spate sau sunetul de 6 in line benzinar, ci vor o masina premium care sa ii duca din punctul A sau in punctul B confortabil si fara batai de cap.

Si nu le pasa foarte de felul cum arata sau comportament dinamic, ci, ma repet, mai degraba de cat de sigura e, daca ii incap toate rahaturile in portbagaj si cel mai mult de raportul asta, pret/calitate/fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fiecare are punctele sale forte si punctele sale slabe.

Nu exista masina perfecta. Mercedes-ul ofera confort iar BMW-ul ofera sportivitate. Designul tine de gustul fiecaruia ("nu-i frumos cei frumos e frumos ce-mi place mie"). Probleme au amandoua marcile.

Ultima stire auzita de mine spunea ca Mercedes vrea sa cumpere motoare de la BMW. Daca e adevarata atunci acesta stire spune multe despre ce inseamna motoarele BMW.

Am auzit posesori de Seria 7 nemultumiti de problemele aparute la partea electronica dar si posesori de S-class care se plangeau de aceleasi probleme.

Daca urmariti forumurile Mercedes o sa vedeti cate probleme au si posesorii marcii.

Un punct in plus ar primi BMW d.p.d.v. al pretului la intretinere (ar fi ceva mai ieftin se pare).

Mercedes primeste un punct in plus d.p.d.v. al luxului (unii spun ca materialele ar fi mai de buna calitate).

Pana la urma si Mercedes si BMW se strica.

Conteaza sa-ti placa masina si cand se strica sa o repari din pasiune chiar daca e scump si obligatoriu trebuie sa o conduci cu placere si sa te simti bine in ea.

Restul .... tine de opinia posesorului (de cele mai multe ori masina personala e cea mai buna, sau e mai buna decat ... - intotdeauna exista un argument pro pentru orice marca si model, chiar si pentru modesta Dacie).

Link to comment
Share on other sites

Mercedes-ul ofera confort iar BMW-ul ofera sportivitate...

 

Asta era valabila acum 15 - 20 de ani, intre timp lucrurile s-au mai schimbat. Cel putin in ceea ce priveste plusul de sportivitate BMW.

Sincer nu prea intalnesc Mercedesuri pe strada carora sa le "dau fum" sa nu se vada. Sunt tot cam acolo...

Link to comment
Share on other sites

Asta era valabila acum 15 - 20 de ani, intre timp lucrurile s-au mai schimbat. Cel putin in ceea ce priveste plusul de sportivitate BMW. 

Sincer nu prea intalnesc Mercedesuri pe strada carora sa le "dau fum" sa nu se vada. Sunt tot cam acolo...

 

Nu te chinui...nu are rost...doar nu vrei sa dai un mit jos... :)...

Link to comment
Share on other sites

Asta era valabila acum 15 - 20 de ani, intre timp lucrurile s-au mai schimbat. Cel putin in ceea ce priveste plusul de sportivitate BMW. 

Sincer nu prea intalnesc Mercedesuri pe strada carora sa le "dau fum" sa nu se vada. Sunt tot cam acolo...

 

Nu te chinui...nu are rost...doar nu vrei sa dai un mit jos... :)...

 

 

1. Daca e doar un mit atunci e bine pentru BMW si cam rau pentru Mercedes.

Ultimele teste inca ofereau cateva puncte in plus firmei Mercedes la confort.

E adevarat ca BMW a recuperat mult in ultimii ani din diferenta, dar e cunoscut faptul ca suspensia unui BMW e setata mai "hard" iar a unui Mercedes mai "soft".

2. Legat de ..."dau fum":

- Depinde ce motorizare ai tu si ce motorizare avea Mercedesul!

- Depinde de sofer!

- Depinde si de uzura motorului!

- Depinde de cuplu si de caii putere la ceeasi cilindree!

Comparatiile se fac functie de anumite creiterii si in anumiti parametri.

Oricum ultimele teste arata ca diferenta foarte mari nu mai exista intre marcile de lux. Mercedes a castigat in ultimii ani sportivitate iar BMW confort, dar cu toate acestea ambele marci cauta sa-si pastreze caracteristicile care le-au consacrat.

Link to comment
Share on other sites

 dar e cunoscut faptul ca suspensia unui BMW e setata mai "hard" iar a unui Mercedes mai "soft".

 

un mercedes cu suspensie pe compresor are si suspensie soft si hard si cum mai vrei tu.. :) 

 

 

mercedes nu prea are nimic in minus fata de bmw la ora actuala...e vorba doar de gusturi si de design :lol:...

 

normal ca daca compari un e36 cu un c klass din acelasi an, mercu e mai slab...

 

dar daca compari merc c230 kompresor (motor 1796cc ,192cai )  cu e46 320i (motor 2171cc ,170cai) ...bmw-u nu are nici o sansa...poate doar cu un 325i 192cai sa se mai ia in coarne :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

comparatiile astea mi se par ciudate. Eu as compar sa zicem ce iei de la C-kalsse cu 15k si ce iei de la seria 3 cu 15k ..

Cat despre sprotivitate, e mai mult de senzatie, iar daca vrei sa o ai dai banul si inchizi ochii la restul. Sunt convins ca daca mergi cu un BMW si un MErc cu timpi pana la 100km/h aproximativi egali, vei spune ca BMW e mai sportiva, dar asta e doar o senzatie pe care o combinatie a trenului de rulare, scaune si altele ti-o ofera. Asta nu inseamanca si accelereaza mai repede.

Oricm daca nu esti pasionat si ai pata pusa, cu tristete constat ca un BMW nou nu prea isi mai merita banii...Cel putin astea diesel noi sunt catastrofe la intretinere pe langa Mercedes...Eu ma uit la oamenii astia cu e90 si e60 noi si cumparate de noi, pret fulll .. cred ca le dadeam foc in fata la sediul din Munchen..

Si nu imi spuneti ca nu pica moatoarele ci anexe gen turbina..cand o turbina sau un rahat de tija si 3 furtune costa 1500 de euro pentru mine nu e de loc o anexa...o anexa e cand costa 100 de euro.

Si nu e o impresie data de forum, daca va uitati la site-uri pro care masoara satisfactia clientul dupa x ani si fiabilitate ei BMW se duce la vale rau...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

comparatiile astea mi se par ciudate. Eu as compar sa zicem ce iei de la C-kalsse cu 15k si ce iei de la seria 3 cu 15k ..

Cat despre sprotivitate, e mai mult de senzatie, iar daca vrei sa o ai dai banul si inchizi ochii la restul. Sunt convins ca daca mergi cu un BMW si un MErc cu timpi pana la 100km/h aproximativi egali, vei spune ca BMW e mai sportiva, dar asta e doar o senzatie pe care o combinatie a trenului de rulare, scaune si altele ti-o ofera. Asta nu inseamanca si accelereaza mai repede.

Oricm daca nu esti pasionat si ai pata pusa, cu tristete constat ca un BMW nou nu prea isi mai merita banii...Cel putin astea diesel noi sunt catastrofe la intretinere pe langa Mercedes...Eu ma uit la oamenii astia cu e90 si e60 noi si cumparate de noi, pret fulll .. cred ca le dadeam foc in fata la sediul din Munchen..

Si nu imi spuneti ca nu pica moatoarele ci anexe gen turbina..cand o turbina sau un rahat de tija si 3 furtune costa 1500 de euro pentru mine nu e de loc o anexa...o anexa e cand costa 100 de euro.

Si nu e o impresie data de forum, daca va uitati la site-uri pro care masoara satisfactia clientul dupa x ani si fiabilitate ei BMW se duce la vale rau...

 

 

Poate ar trebui sa te mai uiti odata pe Studiul JD Power (indicele de satisfactie al clientilor) din ultimii ani si vei vedea ca dupa masinile marcile japoneze Honda, Toyota si Mazda, marca germana care intra in primi 10 e BMW si nu Mercedes!!!!!!!!!!!!!

Apropo, Mercedes dupa anul 2000 a redus costurile de productie si sa citesti pe un forum Mercedes sa vezi cate belele au posesorii marcii incepand cu anul mentionat anterior (mai ales la partea electica si electronica).

Mecanicii spun (cei cu care am vorbit pana acum) ca adevaratele masini s-au fabricat pana in maxim anul 2000 indiferent de marca (calitatea si fiabilitatea a scazut si la Mercedes si la BMW si la VAG, etc)!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord ca in general a scazut calitatea constructiei peste tot. Dar la BMW e ceva special. pe langa electronica si alte probleme , pica niste piese care nu ar trebui sa pice si nu pica la nici o alta marca.

Exemplu : caseta de directie. De la la e39 se stia ca e cu probleme. LA e60 au mers pe acelasi rahat de ansamblu de suspensie fata desi se stia ca e un rahat cu perje. Mie mie greu sa cred ca inginerii aia de la BMW nu au putut veni cu alta solutie tehnica care sa protejeze caseta. Pur si simplu ii doare in fund...

Si nu pica dupa 8 ani de mers prin Romania, ci in 2-3...

E pur si simplu insultator , iar asta mie imi spune ca nu le pasa de ce le iese pe poarta fabricii . Iar daca nu le pasa e foarte grav...inseamna ca tot ce aduc nou si ce inoveaza e facut numai la cererea si sub supravegherea departamentului de marketing. Conteaza mai mult sa pui inca un modul de electronica de 40 de euro si sa mai iasa un o abreviere de 4-5 litere care sa i-a ochii la fraeri..

Sa nu fii in stare sa pui un sistem audio suportabil pe o masina de 50k .. e prosteala pe fata.

 

Vorbim aici de masini premium care noi si cu 2-3 optiuni ajung usor la 60 k, care nu sunt de colo in nici o tara din lume...

Eu acum daca intr-un moment de nebunie ma hotarasc sa dau 40k pe o masina noua aceasta nu va fi BMW sub nici o forma, ci orice altceva.

Oricum nu sunt genul care sa cheltuie atat pe o masina care se devalorizeaza cu 20 % cand am iesit de la dealer pe poarta...

Oricand prefer sa iau aceasi masina veche de un an la jumatate de pret. ..

Imi place BMW si simt nevoia unei masini mai noi si sincer sunt intr-un impas, pentru e60 oricum nu imi place si daca i-au un e39 din 2003 trebuie sa ma ocup la fel de mult ca de asta care o am acum...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

100% de acord cu DOMI :) 1000 % de acord cu cele spuse despre E60 si in ceea ce priveste partea electronica de rahat.

 

Masinile astea functioneaza perfect numai in mediu controlat cred, in vid eventual... sa crape de exemplu 2 faruri care mai si costa 73 de milioane bucata (la M6) - in interla de 4 luni app, unul dupa altul - din cauza unui banal condens, care nu ar fi trebuit sa se formeze in primul rand, mi se pare bataie de joc in ceea ce priveste Quality Control samd. Crapate adica, crapate ! modul xenon, modul adaptiv, auto leveling, pana si angel eyes... Nu mai spun de problemele pe care le-am avut la E60, in afara de caseta picata, suspensie fata varza... n resoftari de pomana, module schimbate de pomana, sau schimbate pt a se defecta iar in scurt timp.

 

Urmatoarea masina nu va mai fi BMW, iar daca imi voi permite si pe viitor o masina de genul M6, aia va fi Porsche.

 

asta cred ca zboara cat de curand... am fost eu tampit cand nu am vrut sa o dau mai demult.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

caseta de directie e o buba mare, cel putin la X5, din experienta proprie :). apoi tot ce tine de suspensia fata mai putin amortizoare am schimbat

 

aveam aceeasi senzatie, dar la revizie acum, n-au gasit probleme la nimic.

 

legat de pret, cam orice masina in perioada asta are scaderi masive de pret. asta e. e bine sa cumperi :lol:

Link to comment
Share on other sites

Din pacate multi se pling de pretul pieselor noi,la ambele marci,daca te smiorcai cind cumperi 2 faruri de M6,atunci ce rezulta?CA NU E DE TINE MASINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!E de unul care o baga in service si schimba tot ce cred aia din service ca e de schimbat.............si la final vine si plateste,altfel spus maninca nene pacaleli de shaorme din cartier daca la circiuma nu poti servi masa........asta vizavi de faptul ca merg intr-o masina de 3000-4000 de euri,si rid unii de mine..........si mai este o categorie ce papa piine cu magiun dar simbata scot masina de 8 cilindri pina la mcdonalds(nu-i judec,fiecare face ce vrea cu imaginea sa)........sa fim noi sanatosi citi dau 30000-50000 euri pe vreun castravete ca apoi sa caute piese sh................
Link to comment
Share on other sites

Foarte de acord cu DOMI iar la noi posesorii de BMW au ramas inca la nivelul de "Bemveu-i bemve domne!" Citesc pe forumurile de-afara iar aia sunt foarte revoltati de proasta calitate a modelelor noi si se plang intruna de diferite probleme cu toate ca au alt nivel de trai.Daca ai spui unuia de la noi ca bmw nu mai e de mult o masina fiabila sare-n sus ca ars.

Pe langa calitatea slaba a noilor modele totodata mi se pare jignitor sa scoti modele premium cu jante de otel si capace sau uitati-va la E90 cu ce mizerii de jante vine pe standard,de sitemul audio nu mai vorbesc,am intalnit autoutilitare in care se auzea muzica mai bine ca in multe bmw-uri modele noi.De i-drive la fel...mi se pare nesimtire maxima sa comercializezi de ani de zile vehicule intr-o tara si nu fii in stare sa finalizezi o harta pt NAVI.Intrarea dvd e facuta doar pt cd-ul de navi,dc pui un dvd cu film nu merge,functie TV deloc,etc...si ajungi la concluzia ca ai ditamai ecranul in bord si 30 de butoane pe langa degeaba,doar de design!

La modelele diesel turbina deja a devenit consumabila,amortizoarele cat si casetele de directie la fel,etc...

De asemenea noua strategie a celor de la bmw de a pastra anumite denumiri de serie dar cu motoare detunate EX: 2.5 i/d cu motoare de 3L sau 2.0i in 4 cil(un motor f. slab) mi se pare o tampenie pt. ca nu mai ai la alegere motorizari de "mijloc" si cum toate astea nu erau suficiente tocmai au lansat 316D(cu motor de 2.0L binenteles)...in continuare astept sa apara noul 516d si 720d....

Link to comment
Share on other sites

Din pacate multi se pling de pretul pieselor noi,la ambele marci,daca te smiorcai cind cumperi 2 faruri de M6,atunci ce rezulta?CA NU E DE TINE MASINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

prietene , daca erai atent omul le-a schimbat deci nu se pune problema de bani ......dar este inadmisibil ca 2 faruri sa pice la interval atat de scurt si pana la urma nu este admisibil sa pice.Daca erau piese gen (amortizor,bascula,bieleta etc) era de inteles.....aruncam vine pe drumuri dar asa ....rusine

 

este vorba ca de banii aia puteai sa faci cu totul altceva decat sa cumperi 2 plasticuri care s-au incapatanat sa mai functioneaze....

 

inteligenta miscare sa se mute catre alt producator.

 

Referitor la Mercedes parerea mea este ca sunt mai fiabile decat BMW (spun asta interactionand cu ambele brand-uri destul cat sa imi formez o parere)iar dc sa nu recunoasteam dar in ultimul timp si la design sunt "jos palaria"

 

Mitul cu sportivitatea e dus de foarte mult timp.......dar pana la urma din partea mea fiecare alege ce il duce capul

 

DOMI felicitari, ai facut un rezumat scurt si la obiect.

Edited by zippo
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord ca in general a scazut calitatea constructiei peste tot. Dar la BMW e ceva special. pe langa electronica si alte probleme , pica niste piese care nu ar trebui sa pice si nu pica la nici o alta marca.

Exemplu : caseta de directie. De la la e39 se stia ca e cu probleme. LA e60 au mers pe acelasi rahat de ansamblu de suspensie fata desi se stia ca e un rahat cu perje. Mie mie greu sa cred ca inginerii aia de la BMW nu au putut veni cu alta solutie tehnica care sa protejeze caseta. Pur si simplu ii doare in fund...

Si nu pica dupa 8 ani de mers prin Romania, ci in 2-3...

 

In Germania tot asa pica caseta de directie la un E60?Dupa 2-3 ani se strica?

Daca este asa de varza masina comparativ cu alte marci de ce ti-ai mai cumparat BMW?Bun, nu ai stiut ca sunt foarte proaste si acum ai aflat, de ce nu il vinzi pentru a scapa de probleme? :lol:

Eu asta nu inteleg.Sunt unii de se vaita tot timpul.Domne nu a mai mers navigatia, arata aiurea strazile, s-a stricat caseta, electronica este varza, s-a stricat turbina,etc.

Eu cred ca doar le place sa se vaite deoarece masina tot nu o vand. :)

Link to comment
Share on other sites

Poate nu au gasit totusi o alternativa pentru moment sau doar e un moment gresit de a isi vinde "cazanul" .

Daca nu ar sta atat de prost la capitolul fiabilitate pentru confortul propriu urmatoarea masina ar fi h1/2 ... Romania nu este o tara pentru masini cu aer "sportiv" . Sa stau in coloana cu orele sa se incinga bietul ambreaj degeaba , sa bagi a1-a de 100 de ori in 2 kilometri si mai ales sa te uiti cu jena cand te depaseste un batranel in carje -> trist . Full stop .

Link to comment
Share on other sites

Bine punctat-BAVARIA...........deci,rezulta ca daca afara nu se rup cel putin in acelasi ritm ca in RO,buba e la drumurile mioritice........deci iar se ajunge la faptul ca masinile evoluate nu sunt pentru uz in RO,asta din urma nu are ce cauta in CE(dar asta e alta poveste,sunt interese banesti in joc)....daca frunzaresti motor-talk.de sau similare vei vedea ca nimic nu se rupe ca in RO,electronica in tilt de la starea drumurilor,debitmetre varza din cauza mizeriilor din aer,pompe muci si injectii prastie de la carburanti minariti cu apa,etc....
Link to comment
Share on other sites

Eu asta nu inteleg.Sunt unii de se vaita tot timpul.Domne nu a mai mers navigatia, arata aiurea strazile, s-a stricat caseta, electronica este varza, s-a stricat turbina,etc.

Eu cred ca doar le place sa se vaite deoarece masina tot nu o vand. :)

 

Nu e chiar asa din doua motive:

 

1. Multi se vaita (printre care si eu) de probleme minore gen buguri in soft, mici scartieli, mici toane pe care le are. Poti si trai cu ele desi pe mine ma oftica si le tot repar. Dar mai apar si altele apoi. Noi si noi mici chestii. Repet: nu sunt grave insa te seaca ca la x saptamani/luni sa mai treci pe la dealer. Este incomod si frustrant!!! Per total e o masina superba: linii, comfort, dotari insa este departe de a fi perfecta. Nu merita vanduta pt asa ceva insa e mare pacat ca pierde la capitolul imagine din cauza unor chichite...

 

2. Luata de noua se devalorizeaza f repede in primul an/doi de viata. Mi se pare falimentar din pct de vedere economic ca dupa ce dai 55k pe o masina sa o vinzi cu 30k si apoi sa mai iei o alta masina de la concurenta cu 55k. Pierzi niste bani totusi... Daca e vorba de sh atunci e mai ok ca nu pierzi mult insa daca masina e de noua nu iti prea vine sa o vinzi dupa 1 an doi. Eu cel putin nu mi-as putea permite sa fac miscarea de mai sus acum :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord ca in general a scazut calitatea constructiei peste tot. Dar la BMW e ceva special. pe langa electronica si alte probleme , pica niste piese care nu ar trebui sa pice si nu pica la nici o alta marca.

Exemplu : caseta de directie. De la la e39 se stia ca e cu probleme. LA e60 au mers pe acelasi rahat de ansamblu de suspensie fata desi se stia ca e un rahat cu perje. Mie mie greu sa cred ca inginerii aia de la BMW nu au putut veni cu alta solutie tehnica care sa protejeze caseta. Pur si simplu ii doare in fund...

Si nu pica dupa 8 ani de mers prin Romania, ci in 2-3...

E pur si simplu insultator , iar asta mie imi spune ca nu le pasa de ce le iese pe poarta fabricii . Iar daca nu le pasa e foarte grav...inseamna ca tot ce aduc nou si ce inoveaza e facut numai la cererea si sub supravegherea departamentului de marketing. Conteaza mai mult sa pui inca un modul de electronica de 40 de euro si sa mai iasa un o abreviere de 4-5 litere care sa i-a ochii la fraeri..

Sa nu fii in stare sa pui un sistem audio suportabil pe o masina de 50k .. e prosteala pe fata.

 

Vorbim aici de masini premium care noi si cu 2-3 optiuni ajung usor la 60 k, care nu sunt de colo in nici o tara din lume...

Eu acum daca intr-un moment de nebunie ma hotarasc sa dau 40k pe o masina noua aceasta nu va fi BMW sub nici o forma, ci orice altceva.

Oricum nu sunt genul care sa cheltuie atat pe o masina care se devalorizeaza cu 20 % cand am iesit de la dealer pe poarta...

Oricand prefer sa iau aceasi masina veche de un an la jumatate de pret. ..

Imi place BMW si simt nevoia unei masini mai noi si sincer sunt intr-un impas, pentru e60 oricum nu imi place si daca i-au un e39 din 2003 trebuie sa ma ocup la fel de mult ca de asta care o am acum...

 

Scuzã-mã cã te Întreb, Însã vorbeºti din proprie experienÞã?

Din câte ºtiu, ai un E34. Corect?

 

Cum adicĂŁ "de la E39 se Âştie cĂŁ e cu probleme" ?

Casetele de direcĂžie picĂŁ la orice BMW, nu este o problemĂŁ specificĂŁ seriei 5 E39 sau altor modele mai noi, Âşi la E34 picĂŁ.

Din cauza drumurilor proaste este normal sã se Întâmple aºa.

 

Am un amic care are un E60 525d fabricat ĂŽn 2004.

Ăl are de 2 ani, a parcurs 80 000 km Âşi a schimbat o pompĂŁ de combustibil Âşi filtrul de particule. (6000 Ron)

Ăn rest, doar consumabile.

 

Prin urmare, nu cred cĂŁ trebuie sĂŁ exagerĂŁm.

 

 

2. Luata de noua se devalorizeaza f repede in primul an/doi de viata. Mi se pare falimentar din pct de vedere economic ca dupa ce dai 55k pe o masina sa o vinzi cu 30k si apoi sa mai iei o alta masina de la concurenta cu 55k. Pierzi niste bani totusi... Daca e vorba de sh atunci e mai ok ca nu pierzi mult insa daca masina e de noua nu iti prea vine sa o vinzi dupa 1 an doi. Eu cel putin nu mi-as putea permite sa fac miscarea de mai sus acum :)

 

Este normal sĂŁ se devalorizeze astfel.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.