Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

eu vb de un E280 integral, care din start pierde 30-40 CP din cauza ca e integral ... deci ramane cu 150-160 CP ... si e si automat ... deci mai pierde ceva ... si Mercedesu integral nu e tocmai armasar arab ... deci ca si al meu 318d zice in acte ca face 0-100 in 10.4 ... si eu am pe el roti 245/17 pe spate si 225/17 pe fata ... deci teoretic mai pierd ceva fata de un 205/16 ... dar ... BMW inseamna PERFORMANTA... mercedes insemna LUX/CONFORT ... si da, am nu am rezistat tentatiei de a ma trage cu un E220CDI din 2004 ... care are 147 sau 143 CP sau cat naiba are ... si l-am facut ... pe vreo 300 m, ca atat ne permitea linia care se vroia dreapta ... deci ... daca aveam un 320d nici nu aveam ce discuta dintr-un E280 ... fie el si neintegral ... Mercedesu e tare doar in benzina, pardon, in AMG ... si doar pe linie dreapta, ca daca dai de curbe nici nu-l poti controla... si am condus mult Mercedesul ala, si nici nu se compara cu BMW-ul... si comparativ cu E60 530 d ala de 218 CP, e minciuna... poate sa fie el si E320CDI sau chiar benzina... nu stiu ce tot vb aia care nu au condus un Mercedes niciodata sau doar asa prin parcare, sau cei care n-au condus niciodata BMW ... daca e careva care sa puna cat de cat greutati la un BMW este un Audi ... si ala doar daca e RS4 :D

 

si in momentu de fata eu tot mai caut service in care sa-mi bag ''micul M'', ca n-a fost in stare sa ia o curba dubla la stanga :D ca sa-l scot din nou pe strazi sa ma incord in fata mertzanelor ... :D

 

si ca opinie personala, sentimentul cu care ramai dupa ce ai condus un Mercedes in comparatie cu un BMW, e ca si diferenta dintre "have sex" si "make love":

cu Mercedes-ul te-ai dat o data, de doua ori, de trei ori... a fost misto si atat!

cu BMW-ul ai vrea sa te dai mereu, esti in permanenta atras de el, indiferent de varsta...

 

pe mine BMW ma reprezinta si ma completeaza, in acelasi timp!

 

exemplar spus! :twoup:

 

 

2 X exemplar spus :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Haideti sa va zic cu timpii astia 0-100km/h.La datele tehnice ale masinii mele(E class 204cp) scrie 0-100km/h in 8,9 sec.Bmw-urile care au timpul asta sunt 320d(150cp) si 525d(163cp)!Sincer,la inceput chiar am crezut ca cine stie ce diferentiale minune or avea de reusesc sa fuga la fel de repede avand 40 cp mai putin(ma refer mai ales la cinciar care are masa cam aceeasi cu E-ul,daca nu si mai greu putin).Asa ca am fost sa vad cu okii mei daca asa este sau nu.Si am facut 2 "drive-teste" cu doua 525d-uri,unul e39(8,9 sec pe hartie) si cu un e60,care pe hartie apare chiar si mai rapid decat e-ul meu :twoup:)(vreo 8,5sec).In realitate nici nu se compara.Amandoua pleaca evident mai slabutz,diferenta este exact aia care se vede la diferenta de cai putere.Un bmw seria 5 cu 163cp sau 177cp care sa fuga cat un mercedes de aceeasi masa dar cu 204cp,cred ca exista doar in tara lui Mos Craciun.

Nu am mers niciodata cu un 280cdi,dar are toate motivele sa fie cel putin cat 280-ul meu.Iar eu unul am facut odata o cursa cu un 320i,e90,si l-am facut la mustata(ne-am tinut amandoi bot la bot pana pe la 130km/h apoi l-am luat).

 

Pardon! Ai masurat sa vezi ca bmw-ul scoate un timp mai mare? Sau doar ti s-a parut tie ca nu trage la fel ca mertz-ul tau? Uite ce e: in bmw nu prea simti ca mergi cu 130. In bmw nu prea simti ca ai asa mare viteza cand iei o curba..

Link to comment
Share on other sites

Nici nu mi-am permis sa votez deoarece variantele sunt clar destinate personelor care au condus o buna perioada ambele marci.

 

Cand vorbim de preferinte, cu siguranta ca voi prefera BMW-ul pt puterea extra la toate modelele vs mercedes, stabilitatea in curbe (50% - 50% punte fata - spate), desing si atitudine mai sportiva si mai tinereasca. La Mercedes vorbim de mai multa sobrietate, seriozitate, varsta poate peste 40 de ani.

 

Pana la urma cand se alege intre BMW, Mercedes - Benz si Audi (ii putem baga si pe ei aici) cu siguranta alegerea vine din SUBIECTIVISM. Nimeni nu a putut sa spuna care este mai bun si cu siguranta nu vom reusi nici noi aici.

Link to comment
Share on other sites

@Pachu

Stii care e diferenta inte bmw si mertz?Aia ca la un mertz iti permiti sa mergi cu el cu ambele roti pe linia de tramvai sa duci pedala la fund si masina sa nu patineze sau sa o ia de fund in vreo parte.La bmw daca incerci asta faci contact cu primul stalp.Mercedes este mai stabila din cauza sistemelor electronice de mentinere a stabilitatii,care intervin mult mai agresiv,asta cu pretul unei slabiri a puterii(iti taie tractiunea cum a alunecat juma de milimetru orice roata).Deci nu cred ca poate fi vb ca un mercedes nu e stabil.Un tip care a avut ambele masini,mi-a zis ca in mercedes si in bmw,la viteza mica stai relaxat,in ambele masini,cu mana dreapta pe cotiera si stanga pe volan.La viteza mare,de ex,180 la ora,in mercedes stai exact la fel ca la 50 la ora,dar in bmw trebuie sa stai cocosat pe volan si sa-l tii cu ambele maini ca altfel pierzi controlul masinii care are tendinta sa o ia in toate partile.

Eu am scapat din vreo 2 accidente ca si facute tocmai din cauza stabilitatii extraordinare a masinii mele.Odata s-a bagat una cu un clio in fata mea fara sa se asigure,si desi eu aveam vreo 110 la ora(pe Iuliu Maniu),am reusit sa fac un scurt "S" si m-am bagat milimetric intre clio si bordura de beton de nici acum nu stiu pe unde naiba am incaput.In toata manevra masina nu a derapat absolut deloc.

P.S.

Cred ca ai fost prea bland cand ai spus ca un 4matic pierde vreo 30-40 CP,fata de varianta cu tractiune spate.Eu cred ca pierde vreo 70-80 acolo.....pe putin :twoup:

Link to comment
Share on other sites

...fara nici o suparare, dar eu cred ca e exact pe dos cu condusul la 180 km/h..si eu sunt un tip care a avut 2 Mercedes-uri si 2 BMW-uri :twoup: Daca faci manevre in scurt, Mercedesul nu se duce in sant, dar e mult mai "amplu" in miscari...ca sa zic asa :twoup:.Asta cu BMW-ul care nu`s ce face pe linia de tramvai, cred ca e copiata de pe forum la Mercedes :D))

 

Sunt doua marci permium cu public tinta diferit si comportament diferit.....

Link to comment
Share on other sites

@Pachu

Stii care e diferenta inte bmw si mertz?Aia ca la un mertz iti permiti sa mergi cu el cu ambele roti pe linia de tramvai sa duci pedala la fund si masina sa nu patineze sau sa o ia de fund in vreo parte.La bmw daca incerci asta faci contact cu primul stalp.Mercedes este mai stabila din cauza sistemelor electronice de mentinere a stabilitatii,care intervin mult mai agresiv,asta cu pretul unei slabiri a puterii(iti taie tractiunea cum a alunecat juma de milimetru orice roata).Deci nu cred ca poate fi vb ca un mercedes nu e stabil.Un tip care a avut ambele masini,mi-a zis ca in mercedes si in bmw,la viteza mica stai relaxat,in ambele masini,cu mana dreapta pe cotiera si stanga pe volan.La viteza mare,de ex,180 la ora,in mercedes stai exact la fel ca la 50 la ora,dar in bmw trebuie sa stai cocosat pe volan si sa-l tii cu ambele maini ca altfel pierzi controlul masinii care are tendinta sa o ia in toate partile.

Eu am scapat din vreo 2 accidente ca si facute tocmai din cauza stabilitatii extraordinare a masinii mele.Odata s-a bagat una cu un clio in fata mea fara sa se asigure,si desi eu aveam vreo 110 la ora(pe Iuliu Maniu),am reusit sa fac un scurt "S" si m-am bagat milimetric intre clio si bordura de beton de nici acum nu stiu pe unde naiba am incaput.In toata manevra masina nu a derapat absolut deloc.

P.S.

Cred ca ai fost prea bland cand ai spus ca un 4matic pierde vreo 30-40 CP,fata de varianta cu tractiune spate.Eu cred ca pierde vreo 70-80 acolo.....pe putin :twoup:

 

 

Am venit de la Brno, din Cehia pana la Szeged cu BMW-ul cu 200, cu dreapta pe cotiera si stanga pe volan ... cand merg pe Bucuresti-Pitesti sau pe A2 stau cu ambele maini pe volan ca e plin de prosti pe drum si calitatea lucrarilor este superioara fata de celelalte statea europene NOT... Nicidecum din cauza pierderii controlului sau ca masina o ia din toate partile ... Si ca tinuta de drum, BMW-urile dintotdeauna s-au ''asezat'' mai bine ca Mercedesurile ...

Link to comment
Share on other sites

La viteza mare,de ex,180 la ora,in mercedes stai exact la fel ca la 50 la ora,dar in bmw trebuie sa stai cocosat pe volan si sa-l tii cu ambele maini ca altfel pierzi controlul masinii care are tendinta sa o ia in toate partile.

 

Bai, de unde le scoti mah?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Si eu am venit de la Hamburg-Berlin-Praga-Brno-Szeged cu un C class 200 cdi cu mana dreapta pe cotiera si stanga pe volan.Iar pe valea Oltului,traseul ala nenorocit Sebes-Sibiu-Pitesti,am mers cu viteza destul de mare si masina s-a comportat exemplar.Pur si simplu iti da senzatia ca mergi pe sine,este extrem de stabila.

Eu va inteleg ca iubiti bmw-urile dar putin obiectivism nu strica niciodata.Nu trebuie sa fiti fanatici si sa mergeti pana in panzele albe.Adevarul e ca la bmw,pt a crea un plus de agresivitate,esp-ul,asr-ul si toate celelalte sunt ceva mai blande,masina e mai naturala,mai scartaie o roata,etc.La mercedes te pomenesti ca iti taie tractiunea pt fiecare firisor de nisip sau demarare pe care ai vrea sa o faci mai puternica.Un bmw este un fel de mercedes cu esp-ul dezactivat.De asta si feelingul de a conduce un bmw,ca si cum tu conduci masina si nu ea pe tine.Vorbesc pt 2 masini de aceeasi generatie,nu de un mercedes din 92 cu un bmw din 2007.In acest ultim caz evident ca bmw-ul este masina care nu te lasa sa faci nici o prostie,sa derapezi,etc...

Link to comment
Share on other sites

De parca daca nu ar fi sistemele si parasistemele astea, nu am mai putea merge pe drum....ce sa zic, o masina buna si bine facuta merge foarte bine si fara sisteme si este chiar foarte stabila...e ca si cum ai spune ca fara colac, nu mai poti inota deloc....

 

Cand e sa o dai in bara, nu te ajuta nici un sistem....sistemele iti dau, de multe ori, o falsa senzatie de siguranta, adormindu-ti simturile...si cand se intampla cu adevarat beleaua, sisteme rup gardul la propriu....Eu am derapat iarna de mai multe ori cu masina 4x4 decat cu tractiune spate....cu 4x4 ma credeam superman, pe cand cu tractiunea spate eram un sofer prudent....:twoup:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate.As vrea sa lansez o intrebare.Eu cred ca orice pasionat mercedes pe de o parte sau bmw de cealalta parte,care a avut la viata lui doar masini de la marca lui preferata(mertz respectiv bmw),odata cu trecerea timpului devine din ce in ce mai curios si nerabdator sa isi cumpere si masina de la marca rivala sa "vada cum e si jucaria aia".Voi ce parere aveti despre asta,credeti ca majoritatea ar ramane fideli marcii sau ar schimba marca din curiozitate sooner or later?
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate.As vrea sa lansez o intrebare.Eu cred ca orice pasionat mercedes pe de o parte sau bmw de cealalta parte,care a avut la viata lui doar masini de la marca lui preferata(mertz respectiv bmw),odata cu trecerea timpului devine din ce in ce mai curios si nerabdator sa isi cumpere si masina de la marca rivala sa "vada cum e si jucaria aia".Voi ce parere aveti despre asta,credeti ca majoritatea ar ramane fideli marcii sau ar schimba marca din curiozitate sooner or later?

 

 

 

Eu raman pe BMW ... all my life ... dar asta nu inseamna ca pe langa BMW nu o sa achizitionez si altceva ... pe langa un/mai multe 3/5/6/7/X3/X5/X6 nu zic ca nu ar sta bine si un CL sau SL ... si nu o sa iau un Mercedes pt ca e marca rivala, ci pt ca imi plac ... ca niciodata Mercedes nu o sa faca masini mai bune (aici intelegi ce vrei, dpdv fan BMW/Mercedes) ca BMW, dar e frumos sa ai si un Mercedes in garaj ...

Dar pt asta, ori castig la loto, ori m`apuc sa fac ceva constructiv ... :twoup:

Edited by Pachu
Link to comment
Share on other sites

Daca tot este sa comparam cele 2 marci,am gasit doua modele,un bmw si un mertz,ambele super frumoase.Desi comparatia nu este corecta pt ca sunt clase diferite fiind vb de o seria 3 vs un E classe,eu unul nu ma pot hotara care este mai frumoasa dintre cele doua.Voi ce parere aveti?

post-7268-1219852369_thumb.jpg

post-7268-1219852381_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ionut , referitor la Mercedes, ce au scos intr-adevar foarte foarte tare , este SLR, CL-S , si S classe-ul nou... restu nu merita incercate... am fost recent cu un C220 CDI... sincer am ramas foarte foarte dezamagit de calitatea interiorului si a sistemului audio cu subwoofer original, imi creeasem o impresie de lux.. despre generatia aceea de masini, si pot sa zic ca am fost foarte prost impresionat. sistemul audio de la seria 5 cu subwoofer oem, adica DSP-u este superior celei de pe mercedes.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot este sa comparam cele 2 marci,am gasit doua modele,un bmw si un mertz,ambele super frumoase.Desi comparatia nu este corecta pt ca sunt clase diferite fiind vb de o seria 3 vs un E classe,eu unul nu ma pot hotara care este mai frumoasa dintre cele doua.Voi ce parere aveti?

 

ochiosul cu siguranta :twoup:

 

 

cel putin are si tractiune spate ... :twoup: (stiu ca acu apare userul acela si ma cearta cu tractiunea spate,da ce vrei e din popor frate)...

Link to comment
Share on other sites

@Lifestyle Nu compara clasa C cu seria 5,si nici invers( 3 cu E).Eu am pe okios sistem bose.Se aude absolut magnific si masina are 8 ani aproape.Dai la maxim si se aude foarte clar nu vibreaza nimic.Pe viitor probabil ca o sa incerc si eu marca bmw,iar modelul careimi face cu "okiul" cel mai tare ar fi un e60 ,530i sau 525i. Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Si din cate stiu eu, bmw parca facea motoare de avion. Sa ma contrazica careva daca gresesc, dar stiu ca emblema atunci a aparut (cand facea motoare de avion) si semnifica o elice care se invarte (daca te uiti la sigla da senzatia de efectul acela de elice care se invarte in viteza)
Link to comment
Share on other sites

banuiam eu... :twoup:

totusi e vorba de elita marcilor germane, unde insa Mercedes a inceput sa faca rabat in plan tehnic... pe scurt, daca nu demult un model era tinut in teste cel putin 1 an (de la aparitia celui precedent pana la momentul lansarii), ei bine acum, din cauza concurentei masive, sunt lansate pe piata modele cu caracteristici tehnice asemanatoare cu cele precedente, primand doar esteticul...

iar acolo unde totusi apar inovatii tehnice, nu mai e timp de teste... masina e testata practic direct pe clienti !

de aceea sunt si multe probleme, mai ales cu perceptia clientului german asupra decaderii Mercedes din top5-ul masinilor high-class... sunt multe articole pe tema asta in Germania, iar Mercedes a ajuns de pe locul 1 pe locul 6... naspa, nu ?

 

comparativ, BMW e inca in top, dupa Porsche, si alaturi de VW-Audi, Opel, tocmai pentru ca nu a ajuns sa testeze masini pe strada si in service pe banii si timpul clientului, ci doar in atelierele de proiectare... nu inca !

 

deci... da!

 

BMW 4 life!

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Si din cate stiu eu, bmw parca facea motoare de avion. Sa ma contrazica careva daca gresesc, dar stiu ca emblema atunci a aparut (cand facea motoare de avion) si semnifica o elice care se invarte (daca te uiti la sigla da senzatia de efectul acela de elice care se invarte in viteza)

asa este...

http://www.bmwclub.ro/info/istorie/

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

decaderii Mercedes din top5-ul masinilor high-class... Mercedes a ajuns de pe locul 1 pe locul 6...

 

comparativ, BMW e inca in top, dupa Porsche, si alaturi de VW-Audi, Opel....

deci... da!

 

 

Wow!Daca bmw se afla in topul masinilor high class alaturi de..Opel,atunci ai toate motivele de mandrie ca esti fan bmw! :twoup:

Eu unul prefer,Mercedes,cel care este sub opel in topul masinilor high class.Macar pt faptul ca masinile mele desi au 8 ani nu scot absolut nici un sunet,sau greieras,atat de comune masinilor de lux gen..Opel,Renault,s.a...

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

decaderii Mercedes din top5-ul masinilor high-class... Mercedes a ajuns de pe locul 1 pe locul 6...

 

comparativ, BMW e inca in top, dupa Porsche, si alaturi de VW-Audi, Opel....

deci... da!

 

 

Wow!Daca bmw se afla in topul masinilor high class alaturi de..Opel,atunci ai toate motivele de mandrie ca esti fan bmw! :twoup:

Eu unul prefer,Mercedes,cel care este sub opel in topul masinilor high class.Macar pt faptul ca masinile mele desi au 8 ani nu scot absolut nici un sunet,sau greieras,atat de comune masinilor de lux gen..Opel,Renault,s.a...

eu nu comentez clasificarea luxului, pt ca aici nu mai e vorba tot de gusturi... intervin si aspecte tehnice, calitate materiale, etc...

am facut mentiune doar despre decaderea Mercedes in opinia publica germana, care stim bine cu totii ca venera aceasta marca...

ei bine acum, nemtii lauda mai mult marci nu asa prestigioase (de ex.Opel), si critica si mai mult evolutia/involutia Mercedes...

imi amintesc ca am citit in revista ADAC un reportaj scris la iesirea dintr-o statie TUV, cand majoritatea (82%) dintre masinile respinse dpdv tehnic erau Mercedes... nu se facea vorbire insa de anul de fabricatie... o sa caut si o sa postez aici articolul...

@ionutz_ng: daca ai face bine sa mai citesti si alte comentarii, o sa iti documentezi opinia mult mai bine... desi vei fi intotdeauna subiectiv, pentru ca esti proprietar de Mercedes.

de acord ca nu suporta comparatia cu Opel sau Ford, dar cel mai important e ideea ca "masinile Mercedes au inceput sa stea mai mult in service decat pe strada"... no offence, dar asta e opinia publica!

atunci cand arzi clientul la bani/timp, te arde si el la reputatie...

de exemplu, uite cam ce se vorbeste pe alte forumuri din Germania:

http://www.motor-talk.de/forum/hat-mercede...t-t1487347.html

intrebarea fiind : hat Mercedes noch Qualität ??

cat despre BMW... numai de bine!

:twoup:

ADAC_pannenstatistik.bmp

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Doar pe net vad chestiide astea in care se zice,se afirma ca Mercedes au probleme si nu sunt fiabile.

Eu vin cu 2 argumente:

1.De ce taxiurile din Germania(adik masinile alea de fac 6-800 000 km) continua sa fie mercedesuri.Iti dai eama ce dezastru financiar ar inseamna pt patronii firmelor de taxi daca masinile lor ar sta mai mult in service decat pe strada?Astfel ar trebui sa se reorienteze rapid spre o marca mai fiabila ca sa nu intre in faliment.Totusi,nu o fac,si eu cel putin prin Germania am vazut numai taxiuri Mercedes,marea majoritate modele mai noi de 2002,despre care s-ar zice ca nu sunt fiabile.

2.Eu am 2 mercedesuri.Unul are 180 000km este din 2000,si este ca si nou,este perfect silentios,motor,suspensii,functionaeaza tot,nu mi s-a tricat nimic la el,nu mi-a creat absolut nici o problema.Al doilea este un ex taxi,un C class cu 350 000 km,masina are suspensiile de asa natura incat mergi pe drum u piatra cubica si e mai mare placerea sa vezi cum nu simti/auzi mai nimik,pare ca absoarbe toate denivelarile.Ceea ce m-a impresionat insa cel mai mult la aceasta masina insa a fost motorul.Eu am o problema cu dieselurile care vibreaza la ralanti.De asta prefer benzinarele sau dieselurile in 6.Motorul ei diesel in 4 cilindri,este primul astfel de motor care nu il simt sa ma vibreze la ralanti cand stau la stop absolut deloc.La stop este ca un benzinar.La 350 000km.

Per ansamblu,la mercedes imi place faptul ca masinile nu "obosesc".Te leg la ochi,te plimb cu un mrcedes nou si cu okiosul meu care are 180 000km si sincer,nu o sa iti dai seama care e unul si care cealalt.

Da-mi tu argumente ca mercedes sunt masini proaste,dar te rog,din date vazute de tine,prieteni,etc,nu din articole facute la comanda pe bani(publicitate sau antipublicitat ascunsa).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.