Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Domnilor, eu cred ca voi nu vreti sa vedeti purul adevar, eu am comparat preturile consumabilelor pe producatorul MANN, DECI PIESE NOI, eu de la un singur magazin imi iau piesele, cand aveam BMW-ul, cumparam pt el, acum de la acelas magazin imi iau pt Mercedes.

Daca credeti ca eu vb prosti, mergeti va rog la un magazin si faceti si voi comparatie.Eu lucrez in vanzari si stiu sa fac un studiu de piata.

 

Adicã vrei sã spui cã piesele pe producãtor de BMW sunt mult mai scumpe decât piesele pe producãtor de Mercedes? :)

Ai fĂŁcut comparaĂžie ĂŽntre aceleaÂşi piese sau ai comparat injectorul de BMW cu piuliĂža de Mercedes?

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, ... faceti o mica comparatie de consumabile intre un BMW 520 D , 136 CP, din 2000 si un Mercedes E 200 CDI , 116 CP, din 2000, si hai sa vedem ce aveti de spus apoi.

 

Pentru inceput, daca tot suntem la comparatii, imi este imposibil sa nu sesizez o mica diferenta intre caii-putere... :)

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, ... faceti o mica comparatie de consumabile intre un BMW 520 D , 136 CP, din 2000 si un Mercedes E 200 CDI , 116 CP, din 2000, si hai sa vedem ce aveti de spus apoi.

 

Pentru inceput, daca tot suntem la comparatii, imi este imposibil sa nu sesizez o mica diferenta intre caii-putere... :)

 

Exact aspectul asta am incercat si eu sa-l sublienez pana sa fiu intrerupt

Link to comment
Share on other sites

Cred ca a scris mai devreme despre pretul filtrului de motorina care la Mercedes e vreo 30 de ron, iar la BMW 160 ron. Amandoua Mann noi, cititi si voi inainte sa fiti ironici ce are de spus omul daca vreti sa aveti si argumente in dezbatere. :)

 

Dar tot el spunea ca BMW-ul il ingrijea ca pe ochii din cap iar de Mercedes putin ii pasa. Ar trebui sa ne explice putin si acest aspect. In final, noi in majoritatea timpului ranjim cand sintem la volan. El cred ca ranjeste doar din cand in cand, atunci cand repara ceva la masina. Ramane de vazut cine e mai multumit cand se trage linie. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eh, daca e adevarat ce a spus el acolo de filtre, la BMW intradevar preturile sint de cateva ori mai mari. Pe mine combustibilul, aerul, polenul si uleiul m-au dus toate cam 500 de ron si nu originale BMW. Dar ce pasionat de BMW ar conduce un seria E din anii aia. Mie nu mi-a placut niciodata modelul ala, mi se pare unul dintre cele mai batranicioase scoase de Mercedes in istorie. Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Eh, daca e adevarat ce a spus el acolo de filtre, la BMW intradevar preturile sint de cateva ori mai mari.
M-am uitat eu de curiozitate pe la seria 3 si C-class, nu sunt diferente mari. La unele marci sunt filtrele mai ieftine la Mercedes, la altele la BMW.
Link to comment
Share on other sites

Eh, daca e adevarat ce a spus el acolo de filtre, la BMW intradevar preturile sint de cateva ori mai mari. Pe mine combustibilul, aerul, polenul si uleiul m-au dus toate cam 500 de ron si nu originale BMW. Dar ce pasionat de BMW ar conduce un seria E din anii aia. Mie nu mi-a placut niciodata modelul ala, mi se pare unul dintre cele mai batranicioase scoase de Mercedes in istorie.

 

Contează mai mult cât bagi ĂŽn total, nu doar preţul unui filtru.

 

O revizie de 500 Ron este super decentă pentru o maşină premium.

 

Pe de altă parte, dacă schimbi senzorul de prezenţă pasager la un E39, costurile se ridică la 200 € cu tot cu manopera.

Dacă faci aceeaşi operaţiune la un Mercedes, costurile se ridică la 2000 Ron.

:)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai clar, reviziile pana la urma sint mizilic pe langa ce poti cheltui la o masina mai veche de 4,5 ani. O diferenta de 200 de lei la revizie mi se pare de neglijat si nu un criteriu solid pentru a alege o marca sau alta. Depinde si ce pica, el asta vroia sa spuna ca la Mercedes nu pica nimic, iar la BMW pica o gramada. Eu nu pot sa-l contrazic pentru ca in ultimul an am cam bagat mana in buzunar, dar nici n-as trece le Mercedes din cauza asta. In orice caz, prin toate topurile fiabilitatii existente pe goagal, Mercedes sta mai bine decat BMW, dar nu e o diferenta asa de speriat. Pentru cine conteaza asta in primul rand e liber sa-si cumpere Mercedes, pentru ceilalti BMW e priceless. :)
Link to comment
Share on other sites

Dar nu poţi spune că marca BMW stă prost la capitolul fiabilitate pentru că tu ai avut un E39 prefacelift foarte uzat cu multe probleme, şi apoi te-ai deşteptat şi ai luat o maşină un pic mai ĂŽntreţinută care nu ţi-a făcut probleme, şi care din ĂŽntâmplare era Mercedes.

:)

 

Având ĂŽn vedere că majoritatea mărcilor premium folosesc piese de la aceeaşi producători, fiabilitatea şi costurile de ĂŽntreţinere sunt relativ apropiate.

Maşinile gen Mercedes Cobra nu se mai produc de mulţi ani.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Având În vedere cã majoritatea mãrcilor premium folosesc piese de la aceeaºi producãtori, fiabilitatea ºi costurile de ÎntreÞinere sunt relativ apropiate.

MaÂşinile gen Mercedes Cobra nu se mai produc de mulĂži ani.

Ma mai gandeam totusi la o chestie, chiar daca sa zicem Mercedes foloseste tot turbine Garret si cutii automate ZF sau GM, motoarele diesel de exemplu, la Mercedes scot mai putin la aceasi cilindree deci teoretic sunt mai putin solicitate.

Pentru ca atunci cand proiectezi un motor faci intodeauna un compromis intre cost, performanta si fiabilitate. Cred ca la Mercedes cel putin ei inclina mai mult balanta catre fiabilitate mai mare in defavoarea performantei.

Sunt multumit de BMW-ul benzina care il am, am niste mici probleme la care ma asteptam, e normalm, saracul mai are 3 ani si face majoratul :), dar nimic deosebit. La motor cel putin am o singura chestie, a inceput sa scape un pic de ulei, e o garnitura sau un semering ceva, nimic grav. BMW diesel SH nu o sa mai cumpar in viata mea.

Eu personal nu am avut Mercedes pana acum. Dar am prieteni care au, si cel putin modele mai vechi de 3-4 ani , si diesel si benzina, mi-au lasat impresia ca sunt mai fiabile.

Link to comment
Share on other sites

Un singur lucru vreau sa va mai intreb: de ce in Germania,aproape toate taxiurile sunt Mercedes?

 

hai sa fim seriosi.

asta se intampla pe vremuri.

de cand au scazut nivelul calitatii, mercedes au pierdut f mult din piata germana de taxi.

vechiul model de clasa E ce s-a produs pana in 2002 a fost slab si a avut multe probleme de fiabilitate iar mercedes a piedut multe din companiile de taxi germane

 

 

din cauza scaderii imaginii , a fost organizata si prostioara aia in care mercedes au adus jurnalisti si impreuna au ales la intamplare niste mercedes E(generatia 2002-2008) si au mers cu ele o gramada de km pe un oval

 

pana una alta ia si arunca un ochi pe statistica ADAC pe perioada 2003-2008 inclusiv:

 

http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenst...4#atcm:8-250046

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Un singur lucru vreau sa va mai intreb: de ce in Germania,aproape toate taxiurile sunt Mercedes?

 

hai sa fim seriosi.

asta se intampla pe vremuri.

de cand au scazut nivelul calitatii, mercedes au pierdut f mult din piata germana de taxi.

vechiul model de clasa E ce s-a produs pana in 2002 a fost slab si a avut multe probleme de fiabilitate iar mercedes a piedut multe din companiile de taxi germane

 

 

din cauza scaderii imaginii , a fost organizata si prostioara aia in care mercedes au adus jurnalisti si impreuna au ales la intamplare niste mercedes E(generatia 2002-2008) si au mers cu ele o gramada de km pe un oval

 

pana una alta ia si arunca un ochi pe statistica ADAC pe perioada 2003-2008 inclusiv:

 

http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenst...4#atcm:8-250046

Aici te contrzic,modelele E , pana in 2002 (w210) au fost f reusite,probleme avand din 2002 , pana in 2006(w 211) cand a aparut facelift, apoi nu au mai fost probleme de electronica.

 

 

Din moment ce motoarele BMW trec aproape intotdeauna de bariera de 300-400 000 km parcursi, sunt motoare foarte fiabile.

Si motoarele Mercedes, ca pe la cat crezi tu ca ajung?

 

Având ĂŽn vedere că majoritatea mărcilor premium folosesc piese de la aceeaşi producători, fiabilitatea şi costurile de ĂŽntreţinere sunt relativ apropiate.

Maşinile gen Mercedes Cobra nu se mai produc de mulţi ani.

Ma mai gandeam totusi la o chestie, chiar daca sa zicem Mercedes foloseste tot turbine Garret si cutii automate ZF sau GM, motoarele diesel de exemplu, la Mercedes scot mai putin la aceasi cilindree deci teoretic sunt mai putin solicitate.

Pentru ca atunci cand proiectezi un motor faci intodeauna un compromis intre cost, performanta si fiabilitate. Cred ca la Mercedes cel putin ei inclina mai mult balanta catre fiabilitate mai mare in defavoarea performantei.

Sunt multumit de BMW-ul benzina care il am, am niste mici probleme la care ma asteptam, e normalm, saracul mai are 3 ani si face majoratul :), dar nimic deosebit. La motor cel putin am o singura chestie, a inceput sa scape un pic de ulei, e o garnitura sau un semering ceva, nimic grav. BMW diesel SH nu o sa mai cumpar in viata mea.

Eu personal nu am avut Mercedes pana acum. Dar am prieteni care au, si cel putin modele mai vechi de 3-4 ani , si diesel si benzina, mi-au lasat impresia ca sunt mai fiabile.

Nici eu, nu o sa mai imi iau BMW SH, NICIODATA, intradevar am auzit lucruri bune despre cele otto.

Edited by SEBASTIAN 77
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.