Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
parerile sunt impartite. dar din punctul meu de vedere mercedes face masini mai fiablie in timp pe cand bmw face masini mai puternice si mai frumoase. si bmw sunt fiabile dar nu se compara cu mercedes. de ex la masina mea pana acum am avut urm pb: caseta directie, volanta, turbo ca pb mari, ventilator aer ala din bord de am dat tot bordu jos sa il schimb si nu e chiar usor ... si multe maruntisuri deranjante de ex. martorul airbag mi s-a aprins de vreo 10 ori pana acum si m-a costat mereu cate 50 de lei ca sa resetez eroarea ca merge numai cu testerul ( ba la spalatorie, ba am sarit un hop cu masina si s-a apris.) Cu toate astea nu as schimba BMW pe Mercedes.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
numa sã nu se uite la top gear când vorbeºte Jeremy Clarkson despre BMW. SIgur iese cu pãreri prea proaste

 

Mmmm...cred ca nu te-ai uitat\citit destul la Top Gear :) ! Clarkson lauda Mercedes ca si imagine, ca si stil insa are momente(destul de dese) cand face praf masina. Stiu ca s-a luat de sl 65 amg pentru faptul ca e extrem de dura si in afara circuitului e absolut inutila(suspensie cu o cursa ce tinde spre 0, scaune mult prea inconfortabile chiar si pentru pista, etc) preferand versiunea de baza. A sustinut ideea lui May ca desi S-ul 63 AMG este o masina magnifica din punct de vedere tehnologic, in comparatie cu 7ar-ul este total lipsita de un caracter clar...se vrea eleganta dar si sportiva la extrem, si se pierde pe drum astfel. Nici SLS-ul nu a scapat de critici. In schimb cand vine vorba de BMW, el critica imaginea dar masinile in general le lauda. M5-ul E60 la criticat pentru tehnologia mult prea abuziva(iar eu zic ca asta a facut-o de dragul spectacolului) ca apoi sa spuna ca trecerea in M mode face masina sa fie la fel de buna ca un Ferrari 430...iar compliment mai bun ca asta nu pot gasi. Apoi 6ar-ul la criticat ca mai apoi sa se ataseze de el. Cand vine vorba de BMW si Merc, Clarkson isi imparte egal criticile si laudele. In schimb pe Audi ii critica mult mai putin, mai ales odata cu iesirea R8-ului.

 

...sau cel putin eu asa am inteles dupa 15 serii de Top Gear si cateva carti de-a lui citite :twoup: !

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

ce e la emisiunea aia are foarte putina legatura cu realitatea. Modelele alea sunt extrem de exclusiviste. Aici e vorba de niste masini normale, mai mult sau mai putin batrane si frustrarile care ni le produc.

O emisiune gen TopGear nu iti spune nimic despre retele de service, batai de joc ale unor dealeri si multe alte chestii. Nu stiu cine isi cumpara vreo masina in functie de ce zic aia de la TopGear, cred ca numai cineva nesanatos la cap ar face asta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ce e la emisiunea aia are foarte putina legatura cu realitatea. Modelele alea sunt extrem de exclusiviste. Aici e vorba de niste masini normale, mai mult sau mai putin batrane si frustrarile care ni le produc.

O emisiune gen TopGear nu iti spune nimic despre retele de service, batai de joc ale unor dealeri si multe alte chestii. Nu stiu cine isi cumpara vreo masina in functie de ce zic aia de la TopGear, cred ca numai cineva nesanatos la cap ar face asta.

 

Top Gear este un show, asa cum o sustin si ei, nu un ghid al cumpararii unei masini de zi cu zi :). Pentru asa ceva te uiti la/citesti Auto, Motor und Sport sau chiar pe ici pe colo Fifth Gear. Sant multe publicatii si emisiuni care se ocupa de asa ceva. Eu unul prefer Top Gear pentru ca nu-mi cumpar masina noua in fiecare saptamana sau luna :twoup: ! Vreau sa vad ceva exotic chinuit si testat...O data la 1.5-2 ani cand vine randul sa schimb masina ma bag cu nasul si ochii in publicatii mai serioase si mai la obiect...dar pana atunci am chef sa rad :twoup: ! Oricum 100% adevarat ce spui!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu luam drept etalon modele care sunt exclusiviste si se vand de ordinul zecilor sau sutelor de bucati.

 

Hai sa vorbim de modele populare si atunci vedem cum stau lucrurile.

 

Pana sa apara noul 5 atat aveam de reprosat, lipsa de confort pentru cei care-si doreau lucrul asta. Acum nu mai e cazul, un BMW poate fi mai confortabil ca un Mercedes. In rest cred ca nu mai e loc de comentarii.

 

Si mai e ceva. Si Mercedes si BMW si mai nou si Audi nu se calca pe bataturi, fiecare are segmentul lui destul de bine definit.

Uite modele populare, care nu se vand cu cu sutele de bucati. Si daca si E classe este o masina trista..., atunci E60 si E65 sunt si mai triste (scuze posesorilor este parerea mea proprie si personala).

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu luam drept etalon modele care sunt exclusiviste si se vand de ordinul zecilor sau sutelor de bucati.

 

Hai sa vorbim de modele populare si atunci vedem cum stau lucrurile.

 

Pana sa apara noul 5 atat aveam de reprosat, lipsa de confort pentru cei care-si doreau lucrul asta. Acum nu mai e cazul, un BMW poate fi mai confortabil ca un Mercedes. In rest cred ca nu mai e loc de comentarii.

 

Si mai e ceva. Si Mercedes si BMW si mai nou si Audi nu se calca pe bataturi, fiecare are segmentul lui destul de bine definit.

Uite modele populare, care nu se vand cu cu sutele de bucati. Si daca si E classe este o masina trista..., atunci E60 si E65 sunt si mai triste (scuze posesorilor este parerea mea proprie si personala).

Trebuie sa recunoastem ca sunt masini frumoase!

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu luam drept etalon modele care sunt exclusiviste si se vand de ordinul zecilor sau sutelor de bucati.

 

Hai sa vorbim de modele populare si atunci vedem cum stau lucrurile.

 

Pana sa apara noul 5 atat aveam de reprosat, lipsa de confort pentru cei care-si doreau lucrul asta. Acum nu mai e cazul, un BMW poate fi mai confortabil ca un Mercedes. In rest cred ca nu mai e loc de comentarii.

 

Si mai e ceva. Si Mercedes si BMW si mai nou si Audi nu se calca pe bataturi, fiecare are segmentul lui destul de bine definit.

Uite modele populare, care nu se vand cu cu sutele de bucati. Si daca si E classe este o masina trista..., atunci E60 si E65 sunt si mai triste (scuze posesorilor este parerea mea proprie si personala).

Ataseaza cateva poze si cu noile modele bmw e90,e60(f10),e65 si apoi mai vorbim care sunt triste si care nu....Ca O Paranteza:dak vorbesti de "vechiul e60"ataseaza poze cu vechiul clasa E(mult mai slab:design,motorizare)parerea unui posesor de e60(fost proprietar al unui E clase)

Link to comment
Share on other sites

O emisiune gen TopGear nu iti spune nimic despre retele de service, batai de joc ale unor dealeri si multe alte chestii. Nu stiu cine isi cumpara vreo masina in functie de ce zic aia de la TopGear, cred ca numai cineva nesanatos la cap ar face asta.

La capitolul asta, mai toate reprezentantele sunt o apa si-un pamant... nu conteaza ca ai BMW sau Ford... de Hyundai nici nu mai zic, decat sa te duci la ei la reprezentanta, mai bine te impusti :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu luam drept etalon modele care sunt exclusiviste si se vand de ordinul zecilor sau sutelor de bucati.

 

Hai sa vorbim de modele populare si atunci vedem cum stau lucrurile.

 

Pana sa apara noul 5 atat aveam de reprosat, lipsa de confort pentru cei care-si doreau lucrul asta. Acum nu mai e cazul, un BMW poate fi mai confortabil ca un Mercedes. In rest cred ca nu mai e loc de comentarii.

 

Si mai e ceva. Si Mercedes si BMW si mai nou si Audi nu se calca pe bataturi, fiecare are segmentul lui destul de bine definit.

Uite modele populare, care nu se vand cu cu sutele de bucati. Si daca si E classe este o masina trista..., atunci E60 si E65 sunt si mai triste (scuze posesorilor este parerea mea proprie si personala).

Ataseaza cateva poze si cu noile modele bmw e90,e60(f10),e65 si apoi mai vorbim care sunt triste si care nu....Ca O Paranteza:dak vorbesti de "vechiul e60"ataseaza poze cu vechiul clasa E(mult mai slab:design,motorizare)parerea unui posesor de e60(fost proprietar al unui E clase)

 

 

Verzi ca am atasat in postul trecut o foto cu vechiul E classe. Uite o foto si cu noul E classe. Si eu daca as avea de ales intre noul E classe si F10 le-as vrea pe amandoua.

Link to comment
Share on other sites

Verzi ca am atasat in postul trecut o foto cu vechiul E classe. Uite o foto si cu noul E classe. Si eu daca as avea de ales intre noul E classe si F10 le-as vrea pe amandoua.

 

si eu le-as vrea p amandoua.........dar prima optiune ar fi BMW-ul F10!

Link to comment
Share on other sites

numa sã nu se uite la top gear când vorbeºte Jeremy Clarkson despre BMW. SIgur iese cu pãreri prea proaste

 

Mmmm...cred ca nu te-ai uitat\citit destul la Top Gear :twoup: ! Clarkson lauda Mercedes ca si imagine, ca si stil insa are momente(destul de dese) cand face praf masina. Stiu ca s-a luat de sl 65 amg pentru faptul ca e extrem de dura si in afara circuitului e absolut inutila(suspensie cu o cursa ce tinde spre 0, scaune mult prea inconfortabile chiar si pentru pista, etc) preferand versiunea de baza. A sustinut ideea lui May ca desi S-ul 63 AMG este o masina magnifica din punct de vedere tehnologic, in comparatie cu 7ar-ul este total lipsita de un caracter clar...se vrea eleganta dar si sportiva la extrem, si se pierde pe drum astfel. Nici SLS-ul nu a scapat de critici. In schimb cand vine vorba de BMW, el critica imaginea dar masinile in general le lauda. M5-ul E60 la criticat pentru tehnologia mult prea abuziva(iar eu zic ca asta a facut-o de dragul spectacolului) ca apoi sa spuna ca trecerea in M mode face masina sa fie la fel de buna ca un Ferrari 430...iar compliment mai bun ca asta nu pot gasi. Apoi 6ar-ul la criticat ca mai apoi sa se ataseze de el. Cand vine vorba de BMW si Merc, Clarkson isi imparte egal criticile si laudele. In schimb pe Audi ii critica mult mai putin, mai ales odata cu iesirea R8-ului.

 

...sau cel putin eu asa am inteles dupa 15 serii de Top Gear si cateva carti de-a lui citite :) !

 

top gear este doar un show,numai divertisment nimic altceva,vrei teste vezi auto mototr und sport,autobild,what car,etc sunt fel si fel de teste incepand cu spatiul interior/exterior,calitatea plasticeleor,revizii si terminand cu masurator reale ale consumului dar si prin satelit legate de acceleratii,franari,etc

 

imi ad.aminte de vs-ul facut de clarkosn cu x6 vs range,el poate demigra orice,doar pt ca asa vrea....la scur timp a aparut si replica pe youtube,surpriza echipat corespunzator se descurca la fel de bine ca si range pe zapada

 

O emisiune gen TopGear nu iti spune nimic despre retele de service, batai de joc ale unor dealeri si multe alte chestii. Nu stiu cine isi cumpara vreo masina in functie de ce zic aia de la TopGear, cred ca numai cineva nesanatos la cap ar face asta.

La capitolul asta, mai toate reprezentantele sunt o apa si-un pamant... nu conteaza ca ai BMW sau Ford... de Hyundai nici nu mai zic, decat sa te duci la ei la reprezentanta, mai bine te impusti :twoup:

 

corect,la noi doar cu o mica spaga esti bagat in seama

 

legat de noul e vs f10 nu pot sa ma pronunt,in E nici macar nu m-am urcat,inbsa F10 este altceva decat cu ce ne-a obisnuit bmw,este eleganta,confortabila,materialele din interior de cea mai buna calitate (mult mai bune decat in vechiul E,mai bune decat in q7,mai bune decat in jaguar XF)

Link to comment
Share on other sites

imi ad.aminte de vs-ul facut de clarkosn cu x6 vs range,el poate demigra orice,doar pt ca asa vrea....la scur timp a aparut si replica pe youtube,surpriza echipat corespunzator se descurca la fel de bine ca si range pe zapada

 

unde e replica? am cautat-o si n-am gasit-o. de fapt cine a dat-o? pune un link ceva

Link to comment
Share on other sites

Noul E, eeee trist la interior comparandu-l cu F10.

Dar, cand vorbim de design, totul e discutabil, subiectiv, etc.

Ce ti se pare asa de trist?

 

 

imi ad.aminte de vs-ul facut de clarkosn cu x6 vs range,el poate demigra orice,doar pt ca asa vrea....la scur timp a aparut si replica pe youtube,surpriza echipat corespunzator se descurca la fel de bine ca si range pe zapada

 

unde e replica? am cautat-o si n-am gasit-o. de fapt cine a dat-o? pune un link ceva

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu m-am urcat in E, dar F10 e demential, l-am studiat in detaliu la lansare :twoup:

Si tot atunci m-am urcat in X6 M, e fantastica masina!!! :)

 

in f10 materialele sutnt mai bune decat in x6,iar scaunele si pozitia de sezut mi s-au parut mai misto

 

 

imi ad.aminte de vs-ul facut de clarkosn cu x6 vs range,el poate demigra orice,doar pt ca asa vrea....la scur timp a aparut si replica pe youtube,surpriza echipat corespunzator se descurca la fel de bine ca si range pe zapada

 

unde e replica? am cautat-o si n-am gasit-o. de fapt cine a dat-o? pune un link ceva

 

 

vezi ca sunt mai multe si in zapada

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu m-am urcat in E, dar F10 e demential, l-am studiat in detaliu la lansare :)

Si tot atunci m-am urcat in X6 M, e fantastica masina!!! :twoup:

 

in f10 materialele sutnt mai bune decat in x6,iar scaunele si pozitia de sezut mi s-au parut mai misto

 

 

Trebuie sa te cred pe cuvant, in F10 nu m-am urcat, era prea mare balamuc :twoup:

Dar strict ca design, mie X6 imi place la nebunie, mai mult ca F10 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu m-am urcat in E, dar F10 e demential, l-am studiat in detaliu la lansare :)

Si tot atunci m-am urcat in X6 M, e fantastica masina!!! :twoup:

 

in f10 materialele sutnt mai bune decat in x6,iar scaunele si pozitia de sezut mi s-au parut mai misto

 

 

Trebuie sa te cred pe cuvant, in F10 nu m-am urcat, era prea mare balamuc :twoup:

Dar strict ca design, mie X6 imi place la nebunie, mai mult ca F10 :twoup:

 

desingul este discutabil,eu m-am referit doar la interior,la calitatea materialeleor si pozitie in scaun

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te cred pe cuvant, in F10 nu m-am urcat, era prea mare balamuc :twoup:

Dar strict ca design, mie X6 imi place la nebunie, mai mult ca F10 :twoup:

 

desingul este discutabil,eu m-am referit doar la interior,la calitatea materialeleor si pozitie in scaun

 

E f corect ce spui, dar pt mine, e mai important design-ul exterior decat interiorul, incepand cu bordul si pana la calitatea materialelor :twoup: Cat despre pozitia in scaun, iarasi nu sunt prea pretentioasa, pana acum am stat bine in toate BMW-urile in care m-am urcat ... si in mod deosebit in E92 si X6 :) Si pe cat de bine stau in ele, pe-atat de bine imi sta in ele :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce ti se pare asa de trist?

Totul. Pur si simplu nu imi transmite nimic. Nici macar eleganta. Linii simple, reci. Volanul ala ciudatel... In fine, nu imi place, nu e pe gustul meu ce sa-i fac...

Mai mult, imi place vechiul E.

 

In schimb nu pot spune acelasi lucru despre S. Aia da masina, din multe puncte de vedere.

Nu discutam de modele care nu pot fi puse la indoiala gen SLR sau altele...

 

Cine spune ca Mercedes face masini de cacao, e idiot. Insa putem avea preferinte si preferinte, asta e.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.