Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@aki,presa germana te contrazice,cica f10 este la fel de confortabil ca un E w212 insa mult mai sportiv,de fapt in toate testele facute de ei,f10 a ocupat primul loc,clasand-se inaintea lui E,A6,Xf,insa nu ac lucru se poate spune despre e60 si w211.

 

Oricum nici mertul nu mai este ce a fost,am 5 prieteni cu astfel de masini,3 cumparate cu 0km,toate au av pb cu airmaticul.

Link to comment
Share on other sites

Explic Intre 2,5km si 3km pe un drum judeatean exista o diferenta de 500m, intre 2,5km si 3km pe o autostrada exista o diferenta de 500m care "intamplator" este aceeasi cu cea dinainte doar ca autostrada este mai noua :rolleyes:

 

 

Scuza-mi ironia insa diferentele pot fi ....la fel. Ce nu am explicat eu corect sau nu s-a inteles cum trebuie este ca eu plecam de la premisa (nu neaparat corecta) ca diferenta de caracter dintre un E-Klasse si un 5er din 2011 de exemplu, este aceeasi cu a unui E-Klasse si un 5er din 2002. Si cand spun diferenta de caracter ma refer strict la lipsa de comportament sportiv observata de mine in momentul in care am avut ocazia sa conduc un E-Klasee din 2003.

 

 

 

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

 

Eu nu inteleg cum reusiti sa va dati seama ca un 5-ar din 2003 este mai sportiv decat un E classe din acelasi an. Ar trebui sa mergi la limita pe un circuit undeva, in viata de zi cu zi nu cred ca poti face astfel de diferente. Explica si mie "lipsa de comportament sportiv" la E - ul din 2003 pe care l-ai condus, si sa nu imi zici ca nu sta in curbe la fel ca BMW-ul pentru ca sta la fel de bine. Chiar daca ai conduce un E 200 CDI si tot e ok, are 136 de cai. Dar daca te dai jos dintr-un 530 si te urci intr-un E200 atunci da, spui ca BMW-ul e mai sportiv.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

deci omul se plange ca aschmbat piese la e 21 dupa numai 24 luni. hai ca nu se poate asa ceva. asta e ca individul care a venit f suparat la o vulcanizare de cartier si ii spune lucratorului ca roata dezumflata cu care venise este de fapt pana care a facut o acum un an si nu a tinut, evident acesta fiin motivul supararii. acesti indivizi nu ar trebui sa aibe nici macar un cal, nu mai spun trasurasau caruta. de ce? pt ca nu i ar da nici apa nici paie si evident ar trb sa fie mereu in forma.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg cum reusiti sa va dati seama ca un 5-ar din 2003 este mai sportiv decat un E classe din acelasi an. Ar trebui sa mergi la limita pe un circuit undeva, in viata de zi cu zi nu cred ca poti face astfel de diferente. Explica si mie "lipsa de comportament sportiv" la E - ul din 2003 pe care l-ai condus, si sa nu imi zici ca nu sta in curbe la fel ca BMW-ul pentru ca sta la fel de bine. Chiar daca ai conduce un E 200 CDI si tot e ok, are 136 de cai. Dar daca te dai jos dintr-un 530 si te urci intr-un E200 atunci da, spui ca BMW-ul e mai sportiv.

 

Uite eu am coborat de pe x6 si m-am urcat in E320cdi 4matic w211 facelift,jante 18,airmatic,E-ul cu susp data pe sport nu sta pe drum ca x6 cu susp standard si jante 19 si totusi x6 este suv.

 

La comp. de mai sus nu ma pronunut.

Link to comment
Share on other sites

Pot sa iti raspund eu Cosm1n, din ce am observat orice Bmw are raspuns mai rapid la acceleratie decat orice Merc de aceeasi capacitate.

 

Dar de schimbat parerea si eu mi-o schimb vis-a-vis Bmw si posesorii lor. Cred cu tarie ca in Ro posesorii isi iau Bmw pt imagine si din mandrie. Nu toti dar destui. puteti privi la tv sa va convingeti. Si nu ma refer la cei cu e36, care sunt niste pustani si nu stiu mai mult. Iar referitor la e36 cum am mai zis, posesorii de pe forum sunt priviti ca vai de capu lor, care cumpara piese doar din dezmembrari, de alti colegi de pe forum. Daca nu din mandrie atunci de ce?

 

Cred ca o sa-mi iau o masina "non premium" cica, o octavia 2 cu toate dotarile xenon, senzori etc, pentru ca imaginea bmw are f mult de suferit din cele doua motive pe care le-am zis, iar fiabilitatea incepand cu e90 si e60 a avut si mai mult de suferit.

Link to comment
Share on other sites

Pot sa iti raspund eu Cosm1n, din ce am observat orice Bmw are raspuns mai rapid la acceleratie decat orice Merc de aceeasi capacitate.

 

 

Sunt diferit orientate motoarele la cei 2 producatori. La Merc s-au setat pentru fiabilitate (vezi masini de taxi cu 600-800.000 km cu motoare originale) si la BMW s-a mers "blana" si motoarele au o speranta de viata la jumatate. (300-400.000 km fara reparatii majore).

 

Daca mergi pe fiabilitate BMW-ul pierde detasat. Daca mergi pe performante BMW-ul castiga.

 

Daca comparam cu Merc-ul raspunsul la diesel este evident mai prost. (Vezi puterea mai mica si de obicei greutatea mai mare la Merc - nu se zgarcesc la optionale standard :thumbsup: )

 

Fata de Audi de exemplu BMW-ul diesel are un turbo-lag de toata jena. (lucru confirmat si de timpii scosi pe circuit al masinilor de volum; 2.0 TDI de exemplu). Am pus exemple in care si motorul de 2.0 TDI de 140 CP bate BMW-ul de 2.0 177 CP datorita pe de o parte sasiului mai prost la BMW si motorului obosit...

 

Toata lumea se uita la varfurile de gama cand face comparatii - lucru profund gresit. Trebuie sa compari in primul rand masina cu motorul pe care il vizezi tu in mod particular (in cazul meu 2.0 TDI).

Degeaba un Mercedes SLS AMG cu 570 CP vine si bate toate BMW-urile si Audi-urile (fara Audi R8 GT). Chiar si un 2.2 de la Merc e sub BMW la performante.Ideea este sa bati o masina cu o greutate si cu o capacitate cilindrica/putere asemanatoare.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

orice masina premium o iei si pentru imagine.

Pentru orice altceva exista variante mai economice si mai performante.

 

Pasionati de marca cu adevarat, sau poate de un anumit model sunt o mana de oameni.

motanule, sasiurile nu sunt mai proste ci mai grele, sunt alta clasa.

Cam orice model alegi, indiferent de generatie au fost laudate pentru tinuta de drum, in mare parte datorata sasiului, lasand la o parte diverse motorizari.

Link to comment
Share on other sites

 

Fata de Audi de exemplu BMW-ul diesel are un turbo-lag de toata jena. (lucru confirmat si de timpii scosi pe circuit al masinilor de volum; 2.0 TDI de exemplu). Am pus exemple in care si motorul de 2.0 TDI de 140 CP bate BMW-ul de 2.0 177 CP datorita pe de o parte sasiului mai prost la BMW si motorului obosit...

 

 

 

Mai abereaza omul,dar tu intreci limitele.

 

2.0d 177cp face pipi pe 2.0tdi 140cp,asta ti-o zic sigur,am mers cu ambele.Arata-ne si noua,cu exemple,audi 2.0tdi 140cp mai rapid decat bmw 2.0d 177cp.

 

A4 2.0tdi 170cp vs 318d 143cp

http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_a4_20_tdi-vs-bmw_318d.html

A3 2.0tdi 170cp vs 120d 177cp

http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_a3_sportback_20_tdi-vs-bmw_120d_2007.html

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

 

Cam orice model alegi, indiferent de generatie au fost laudate pentru tinuta de drum, in mare parte datorata sasiului, lasand la o parte diverse motorizari.

 

Eu ma refeream la serie 1 pe care nu a laudat-o cam nimeni.Si nici nu are cum din motiv ce indicele -putere/greutate este de 140 la BMW si 104 la Audi A3.Si cu toate astea BMw-ul este mai lent.

 

La restul claselor sunt peste media din clasele respective sau chiar in top.(serie 3 in special).

 

Nu am specificat special; Sa vad ce guvid da buzna... :thumbsup:

E plina balta de peste... :goodjob:

 

@ ionut_marius / Argumente am doar pentru cei cu limbaj civilizat; limitele sunt pentru mediocri

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca aberezi cand spui 2.0d 177cp are lag si este obosit, ca bmw-ul,in general are sasiul nu stiu cum si este varza.

 

Poate cunosti mai bine situatia,insa sunt cateva coduri la 2.0tdi 140cp care au avut pb cu injectoare,pb cu pompa de motorina,asta pe partea cu fiabilitatea.

 

Pus langa 2.0d 177cp,tdi-ul se plafoneaza mai repede,,consuma mai mult vibreaza mai mult,mai ales la rece.

 

Poate 2.0d 177cp cu care ai mers era intr-adevar obosit sau poate tu ai mers doar cu 4.2tdi cipat.

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis nicaieri (ca stiam foarte bine ce urmaresc) ca la modul general BMW are sasiuri proaste. Am mai postat in atatea locuri incat am considerat ca doar un incepator mai are nevoie de explicatii.

 

Revenind la 2.0TDI A4 B6/B7 versus 320D E46 BMW diferenta e data de tehnologia folosita exclusiv de grupul VAG. Poti sa faci ce vrei tu la motorul ala de BMW ca nu va reactiona niciodata ca motorul PD http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_Injector

 

Ca sa fiu clar de data asta: turbo-lagul este mare la BMW la motoarele diesel in comparatie cu motoarele PD si de data asta la modul general. Chiar daca pe alocuri sunt mai puternice - reactioneaza mai tarziu la o acceleratie brusca la o turatie mica.

 

Daca pe tine te deranjeaza ca la Audi ai cuplu maxim pe o plaja mai mare nu mai am ce comenta... :thumbsup:

O fi bine sa fie pe o plaja mai mica si nu imi dau eu seama. In rest sa faca tico si tirurile tusti pe langa tine :twoup:

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu am zis nicaieri (ca stiam foarte bine ce urmaresc) ca la modul general BMW are sasiuri proaste. Am mai postat in atatea locuri incat am considerat ca doar un incepator mai are nevoie de explicatii.

 

Revenind la 2.0TDI A4 B6/B7 versus 320D E46 BMW diferenta e data de tehnologia folosita exclusiv de grupul VAG. Poti sa faci ce vrei tu la motorul ala de BMW ca nu va reactiona niciodata ca motorul PD http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_Injector

 

Ca sa fiu clar de data asta: turbo-lagul este mare la BMW la motoarele diesel in comparatie cu motoarele PD si de data asta la modul general. Chiar daca pe alocuri sunt mai puternice - reactioneaza mai tarziu la o acceleratie brusca la o turatie mica.

 

Daca pe tine te deranjeaza ca la Audi ai cuplu maxim pe o plaja mai mare nu mai am ce comenta... :thumbsup:

O fi bine sa fie pe o plaja mai mica si nu imi dau eu seama. In rest sa faca tico si tirurile tusti pe langa tine :twoup:

 

Nu trebuie evitate astfel de situatii la motoarele diesel?

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis nicaieri (ca stiam foarte bine ce urmaresc) ca la modul general BMW are sasiuri proaste. Am mai postat in atatea locuri incat am considerat ca doar un incepator mai are nevoie de explicatii.

 

Revenind la 2.0TDI A4 B6/B7 versus 320D E46 BMW diferenta e data de tehnologia folosita exclusiv de grupul VAG. Poti sa faci ce vrei tu la motorul ala de BMW ca nu va reactiona niciodata ca motorul PD http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_Injector

 

Ca sa fiu clar de data asta: turbo-lagul este mare la BMW la motoarele diesel in comparatie cu motoarele PD si de data asta la modul general. Chiar daca pe alocuri sunt mai puternice - reactioneaza mai tarziu la o acceleratie brusca la o turatie mica.

 

Daca pe tine te deranjeaza ca la Audi ai cuplu maxim pe o plaja mai mare nu mai am ce comenta... :thumbsup:

O fi bine sa fie pe o plaja mai mica si nu imi dau eu seama. In rest sa faca tico si tirurile tusti pe langa tine :twoup:

 

Acum din 2.0d 177cp o dam in 2.0d 150cp ??? Se comporta atat de diferit,pe bune ai mers cu una ?

 

Tdi-pd 140cp,are un pic mai multa vlaga in zona inferioara (aprox 1500rpm),comparativ cu 2.0d 150cp (177cp este cu totul altceva),insa se plafoneaza repede (putin dupa 3500rpm),dieselul bmw,chiar si 2.0d 150cp targe mai liniar pana la rosu, 4800rpm.

 

In concluzie plaja de turatii este mai mare la 2.0d de la bmw decat la 2.0tdi,chiar daca tdi-pd are zvac la 1500rpm.

 

Pana si cei de la vag au inlocuit pd-urile cu cr,adica au renuntat la celebrul zvac pt a prelungi senzatia de plafonare si pt a reduce zgomotul.

 

Acum daca tu apreciezi elasticitatea motorului doar intre 15-3500rpm este pb ta.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eh, motanul se plictiseste si mai arunca un rahat sa porneasca un flame..

au multe bube bmw.. dar can incepi cu mandria aia de motor de 1.9 tdi.. ma apuca plansul..

 

pai daca e sa intram pe tarmul ala, eu am auzit ca e foarte fiabil 1.9 tdi asta,d ar nu am vazut macar unul in mintilelui mai vechi de 5 ani.

Nici unul, si nu vorbesc de romania. O fi mai ieftin de reparat, sau se strica mai rar chestii scumpe, dar sunt la fel de proaste ca alea de la bmw cel putin.

 

 

 

As vrea sa imi arate cineva un contra exemplu., sa ma duc eu sa vad an de fabruicatie 2005 si sa il vad ca e impecabil, dar nu prea sunt... eu nu am vazut.

Macar o dara de fum cand schimba viteze si tot vezi, daca nu altceva, gen un tacanit din seria " asa face toate". "motorina proasta".. "nu stiu ce are acum de obicei trage." . :) . "nu am bagat un leu in masina ( da, se vede, mai ales din spate) :_ . si alte texte..

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3000 tot felul de bube are, tot mai mulți aud ca se plâng de el, injectoare cazute , etc.. Spre deosebire de asta, cel de le audi de 3000 este super'fiabil, am si avut eu unul La 400k l-am vândut, nu am deschis capota doar La schimburi ulei, consumabile.. Cât despre seria 5 cu același motor , cred ca are o grĂŁmadĂŁ de probleme La capitolul fiabilitate..
Link to comment
Share on other sites

Am avut eu vw cu motor de 1.9TDI, 4 ani de zile. Si da intradevar este foarte fiabil, daca ai grija de el, ca orice alt motor de exemplu. :thumbsup:

Dar 2500 cmc de la bmw care il am acum ....e de vis :hyper:

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

nu exista masina perfecta ... problema este alta, toata lumea se asteapta la foarte multe de la un BMW iar pe parcursul vietii lui presarate cu liniute, drifturi si multe ... foarte multe gropi la noi in tara apar probleme.

Cat despre mercedes, inafara de cateva modele de la ei (modele mici, usoare si cu motoare mici), toate au probleme, spre exemplu cunosc pe cineva care si-a achizitionat un "S" modelul nou din Germania de la reprezentanta pentru ca la noi in tara dura prea mult sa il aduca si in plus era mai ieftin in DE, la 20.000 km l-a vandut - asta datorat faptului ca la 15.000 km l-a lasat suspensia, iar despre motoare ... toate fumega (majoritatea dupa 140.000km sunt adevarate fumigene) iar benzinarii mai ales AMG-urile au probleme cu scurgerile de lichid racire. Acum fiecare cu preferintele lui, piesele la BMW sunt mai ieftine, suspensiile de mercedes (modele mai mici si mai usoare) tin mai mult si sunt mai silentioase la noi in tara. Sa trecem la alt capitol : CONSUMUL , aici indiscutabil BMW-ul este peste asteptari, mai ales la ultimile modele.

Am o cunostiinta cu e70 4.8 si recent a vrut sa treaca la mercedes, ceva apropiat ca putere un Ml420cdi modelul nou pe care l-a luat in testdrive de la o firma de inchiriat, ai spune ca benzina cu diesel-ul nu se apropie de consum dar ... e70 4.8 benzina consuma in medie 17-20 L/100km in Bucuresti indiferent de marimea "papucului" iar ML-ul condus "batraneste" pentru ca era masina inchiriata, nu scadea sub 25 L/100.

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3000 tot felul de bube are, tot mai mulți aud ca se plâng de el, injectoare cazute , etc.. Spre deosebire de asta, cel de le audi de 3000 este super'fiabil, am si avut eu unul La 400k l-am vândut, nu am deschis capota doar La schimburi ulei, consumabile.. Cât despre seria 5 cu același motor , cred ca are o grĂŁmadĂŁ de probleme La capitolul fiabilitate..

 

Doar daca ai detinut 2 masini identice de noi te poti pronunta asupra fiabilitatii.

 

@neo,la partea cu suspensiile sunt de ac parere,mai putin la consum.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.