Jump to content

problema vacuum / turbo


Recommended Posts

Salutare, am un e90 320d 163 cp m47 ,nu demult am luat masina, si ma confrunt cu aceasi problema, lipsa de putere pana in 2500-3000 ture. Pe test mi-a dat clapeta de acceleratie, care am inteles ca are rolul de a prelia socurile la oprie motor. Am schimbat@o intr-adevar nu mai tremura la oprire dar tot nu trage.Ulterior am dat jos egr era blocat, l-am curatat, trage masina de rupe dar de la 2800-3000 ture in sus. Am si filmat egr cum functioneaza punand telefonul pe video l-am asezat si am turat motorul.mentionez ca am dat jos tubulatura de la intercooler sa vad, pe filmarr la accelerare se vede cum misca egr dar iese fum albastru pe admisie, adica prin locul unde ar tb sa fie tubul de la intercooler. E normal sa fie asa si fara tubul respectiv pus la locul lui nu se accelera bine deloc. Daca ma puteti sfatui de unde sa incep in soeranta ca voi gasi cauza lipsei de putere. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut

Sunt nou pe acest forum..si va scriu poate cineva are o solutie de rezolvare problemei ce o intampin.

Am un bmw 320D E46(150cp) 2004..facelift...si am aflat ca turbo nu functioneaza la capacitate si anume furtunul ce intra in egr nu se intareste.

Am zis ca e turbina...am da-to jos ..am gasit ulei in furtunul ce vine din egr la intercooler si in restul furtunelor de la turbina/

Turbina este cu actuator electric.(nu am butelie vacum si nici electrovalva pe turbina doar pe egr)

Am demontat turbina nare joc la ax..decat ff putin ceia ce e normal ....am trimiso la Cluj....m-au sunat si mi-au spus ca turbina este f buna actuatorul la fel si ca lucreaza asa cum trebuie..doar au curatato.

Am puso pe tester inainte de a da jos turbina si am aceste eroari/

/ Error 4298 Lambda Faulty(o am e noua nu am puso inca)

3FFO Hot Film Mass air flow sensor signal for large

4212 cylinder 1 interruption

4232 cylinder 3 interruption

4242 cylinder 4 interruption

4191 Charging pressure control connection to GND

Maine i-mi vine turbina si va trebui sa o montez dar bine voi curata tot(intercooler..furtune si electro valva egr)

De ce nu=mi baga aer turbina?

Porneste la sfert indiferent de vreme nu trepideaza la relanti nu trepideaza cand merg subturat (nu ca obisnuesc) sa zicem la 800 ture...nu da in nas...se tureaza la peste 4000 ture///am mers si cu 220//CE POATE FI?

VA MULTUMESC

Edited by rrexhunt
Link to comment
Share on other sites

Ai eroare pe sonda lambda si pe debitmetru. Poti sa incepi prin a curata debitmetrul si a inlocui sonda lambda, dupa care stergi erorile si vezi daca mai apar. Debitmetrul se poate curata cu spray dedicat, insa daca nu da rezultate, necesita inlocuire.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Salutari dragi colegi. Nu am probleme cu furtunele de vacuum dar vreau sa fac o modificare la furtunele vacuum care sunt cel mai expuse la caldura.

Am gasit acest topic http://bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9738&st=20 si cred ca e o idee buna.

La ce m-am blocat ? Am citit topicul pe care scriu acum si undeva , cineva zicea ca furtunele trebuie sa aive 3.5 x 2 , din care 2mm trebuie sa aive interiorul.

Aici sunt specificatiile pentru motorul meu . http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EL71-EUR-06-2003-E46-BMW-318d&diagId=11_3331

Scrie la furtune 08 VACUUM HOSE BLACK 3,5X2,0

Toate bune. Am comandat de pe un site de navomodelism teava de aluminiu cu interior de 2mm pentru ca nu gaseam altundeva.

Pe alt topic cu subiect despre furtune vacuum, gasit pe google tot pe club bmw, cineva zicea ca , furtunul trebuie sa aive 3.5mm interior si 2mm ( carnea furtunului )

Ce vreau sa va rog este sa-mi spuna cineva priceput cat trebuie sa aive interiorul furtunul de vacuum ?

Momentan am niste furtune care nu sunt originale pentru ca sunt toate negre cu panza pe ele si scrie 3.5 x 7.5 . Nu sunt puse de mine . Asa am luat masina.

Va multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari dragi colegi. Nu am probleme cu furtunele de vacuum dar vreau sa fac o modificare la furtunele vacuum care sunt cel mai expuse la caldura.

Am gasit acest topic http://bmwclub.ro/fo...opic=9738&st=20 si cred ca e o idee buna.

La ce m-am blocat ? Am citit topicul pe care scriu acum si undeva , cineva zicea ca furtunele trebuie sa aive 3.5 x 2 , din care 2mm trebuie sa aive interiorul.

Aici sunt specificatiile pentru motorul meu . http://www.realoem.c...&diagId=11_3331

Scrie la furtune 08 VACUUM HOSE BLACK 3,5X2,0

Toate bune. Am comandat de pe un site de navomodelism teava de aluminiu cu interior de 2mm pentru ca nu gaseam altundeva.

Pe alt topic cu subiect despre furtune vacuum, gasit pe google tot pe club bmw, cineva zicea ca , furtunul trebuie sa aive 3.5mm interior si 2mm ( carnea furtunului )

Ce vreau sa va rog este sa-mi spuna cineva priceput cat trebuie sa aive interiorul furtunul de vacuum ?

Momentan am niste furtune care nu sunt originale pentru ca sunt toate negre cu panza pe ele si scrie 3.5 x 7.5 . Nu sunt puse de mine . Asa am luat masina.

Va multumesc.

 

Diametrul interior e de 3,5mm, grosimea de 2mm cu panza, ce ai acum sunt foarte bune, doar ca sunt mai groase in carne. Se comanda la metru. Se potrivesc la mai multe modele de BMW.. Se gasesc la orice magazin mai serios.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Diametrul interior e de 3,5mm, grosimea de 2mm cu panza, ce ai acum sunt foarte bune, doar ca sunt mai groase in carne. Se comanda la metru. Se potrivesc la mai multe modele de BMW.. Se gasesc la orice magazin mai serios.

Multumesc pentru raspuns cristianro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salutari

azi am trecut pe la un centru de dezmembrari. Din vorba in vorba am mentionat de furtunele vacuum care le-am schimbat pentru ca mi se parea ca nu trage masina cum trebuie.

Cel de la dezmembrari mi-a zis ca ar putea rezolva problema punand un acuator electric la turbina. ??

se poate face aceasta modificare daca masina nu avea acuator electric?

Ma gandesc ca trebuiesc trase niste fire suplimentare o mufa , adica e de munca ceva daca ar merge modificarea.

Mi-a cerut 150 lei pentru piesa cu montaj cu tot.

Ce parere aveti este teapa ( pune ceva acolo si zice ca e in regula , ori chiar se poate face aceasta modificare? )

Link to comment
Share on other sites

salutari

azi am trecut pe la un centru de dezmembrari. Din vorba in vorba am mentionat de furtunele vacuum care le-am schimbat pentru ca mi se parea ca nu trage masina cum trebuie.

Cel de la dezmembrari mi-a zis ca ar putea rezolva problema punand un acuator electric la turbina. ??

se poate face aceasta modificare daca masina nu avea acuator electric?

Ma gandesc ca trebuiesc trase niste fire suplimentare o mufa , adica e de munca ceva daca ar merge modificarea.

Mi-a cerut 150 lei pentru piesa cu montaj cu tot.

Ce parere aveti este teapa ( pune ceva acolo si zice ca e in regula , ori chiar se poate face aceasta modificare? )

Teapa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.