Jump to content

problema motor 3.0i pe Z4 an 2003


Recommended Posts

scrie in autodata 95<.....mie imi face figuri masini cand bag de daca ti se aprinde checj engine bagi sau inseamna ca ai amestec aer carburant bogat si diferenta dintre cifra octanica e suficienta pentru a duce valoarea amestecului la limita superioara generand aprinderea martorului motor>

 

 

si mie imi consuma mai repede benzina mai scumpa!

 

Tot inginer-mecanicul meu imi spunea ca sunt anomalii si balarii cate vrei in autodata.

Eu cred ca e bine sa mergi cu benzina specificata de producator si inscrisa pe capacul rezervorului caci daca era mai buna aia de 101 puneau acolo 95-98-101 ca doar nu ii durea mana, puneam 20-30 litri cand se aprindea becu la benzina, mai la inceput cad eram incantat de masina si mai abuzam de ea, imi placea ca se simtea mai vioaie dar asa am bulit sondele.

Link to comment
Share on other sites

Fuels with higher octane ratings will

provide enhanced performance and

lower fuel consumption, while the use

of fuels with low octane ratings will have

the opposite effect

 

BMW engines are equipped with knock

sensors and will adapt automatically

to different octane ratings, provided

that the minimum octane requirement

(87 AKI) is met.

 

La masina mea, 2500cmc, an 2000, cu benzina 99, 100, consuma in oras 11-12. Cu benzina de 95, sub 13 nu scade.

post-2420-0-39420000-1335649173_thumb.png

Edited by radduu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fuels with higher octane ratings will

provide enhanced performance and

lower fuel consumption, while the use

of fuels with low octane ratings will have

the opposite effect

 

BMW engines are equipped with knock

sensors and will adapt automatically

to different octane ratings, provided

that the minimum octane requirement

(87 AKI) is met.

 

La masina mea, 2500cmc, an 2000, cu benzina 99, 100, consuma in oras 11-12. Cu benzina de 95, sub 13 nu scade.

 

Foarte tare , eu citisem cartea dar nu mi-am amintit de pasajul asta. bun acum vine intrebarea ... de ce se aprinde martorul motor daca pun benzina cu cifra octanica mare ?? cand aici scrie ca masina ar trebui sa regleze amestecul ptr. optim, deci ar trebui sa consume mai putin si sa aiba randament mai bun, la mine lucrurile stau partial adevarat in sensul ca, are randament mai bun, dar creste consumul si nu ma pot gandi decat la faptul ca ii dau eu mai tare in gura ca merge mai bine, dar de ce se aprinde becu in bord ????? asta e intrebarea care ramane. :)

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare , eu citisem cartea dar nu mi-am amintit de pasajul asta. bun acum vine intrebarea ... de ce se aprinde martorul motor daca pun benzina cu cifra octanica mare ?? cand aici scrie ca masina ar trebui sa regleze amestecul ptr. optim, deci ar trebui sa consume mai putin si sa aiba randament mai bun, la mine lucrurile stau partial adevarat in sensul ca, are randament mai bun, dar creste consumul si nu ma pot gandi decat la faptul ca ii dau eu mai tare in gura ca merge mai bine, dar de ce se aprinde becu in bord ????? asta e intrebarea care ramane. :)

 

Incearca pe tester un reset adaptations (inclusiv la combustibil)

Link to comment
Share on other sites

Incearca pe tester un reset adaptations (inclusiv la combustibil)

 

maine ma duc pe la garaj sa vad ce zice... si sa ne uitam un pic pe tester kts(450) cred. as vrea sa pot pune benzina mai buna, fara sa mai dau iar 1200-1400 pe sonde :))

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa piarda putere din cauza knock sensor-ului si sa faca asa la relante? asta seara voi merge cu ea 17 min la 4000 turatii si maine dimineata sa observ daca sunt ceva schimbari cand e rece la relante. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am rulat in viteza a 3 a la 4000 turatii 20 minute, dupa aceea s-a simtit ca masina trage mai bine si azi dimineata cand am pornit-o nu a mai facut nici un fel de pb, am lasat-o la relante 10 minute, sper sa nu mai apara problema. O sa ma duc si la un tester sa ii dea reset adaptions , si voi mai reveni cu detali, Multumesc

 

Tocmai ce am vorbit cu mecanicul meu, a pus o pe tester si problema era de la bujii, am bujia 1,3,5 arsa, posibil si o bobina maxim, in rest motorul este impecabil, sondele nu au nici o problema. Multumesc pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.