Jump to content

Fum negru la reprize si fum puturos la ralanti


serioja

Recommended Posts

ca bujiile sunt rareori de vina la un motor diesel. dar la orice mecanic ajungi cu orice problema legata de arderea completa a motorinei ( fum negru) dau verdict BUJii. Dupa ce le schimbi afli ca problema e din alta parte....
Link to comment
Share on other sites

bujiile la motorul diesel functioneaza DOAR in momentul porniri (prima detonare) motorului.Punct atat, dupa aerul atinge 400 de grade de la prima explozie . Dupa ce motorul a pornit ele inceteaza brusc sa functioneze si intervine compresia de aer incins in care motorina se autoaprinde producand detonatie. Motivului fumului negru este o cantitate de aer necorespunzatoare cantitatii de motorina injectata sau vice versa. Cauzele pot fii nenumarate si cu siguranta nu le poti afla pe un forum fara un tester si un bun meserias

Stima

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

la modelele diesel , mai noi ,s-ar putea sa te surprinda caci bujiile mai functioneaza si altfel , e drept , problema topicului nu sta in bujii

pai cum funtioneaza altfel. Nu fac misto dar sincer chiar nu imi imaginez cum functioneaza altfel. Nu incalzesc aerul din cilindru ca se poata autoaprinda motorina?

Stima

Link to comment
Share on other sites

pt problema topicului, verifica aici si vezi daca e bine

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/e/v/242.png

 

 

daca e ok aici , vezi daca e intreaga admisia .

 

daca n-ai fost la un tester mergi cu incredere.

 

Sly, da .

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

pt problema topicului, verifica aici si vezi daca e bine

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/e/v/242.png

 

 

daca e ok aici , vezi daca e intreaga admisia .

 

daca n-ai fost la un tester mergi cu incredere.

 

Sly, da .

deci asta are 3 racorduri. acum care sunt din furtun dracu stie... din poza pare doar la intrarea in admisie o bucata de cauciuc

 

lol.dizelul porneste si cu trei bujii puscate ce dracu

porneste si din compresie cu un spray de gandaci

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

bujiile la motorul diesel functioneaza DOAR in momentul porniri (prima detonare) motorului.Punct atat, dupa aerul atinge 400 de grade de la prima explozie . Dupa ce motorul a pornit ele inceteaza brusc sa functioneze si intervine compresia de aer incins in care motorina se autoaprinde producand detonatie. Motivului fumului negru este o cantitate de aer necorespunzatoare cantitatii de motorina injectata sau vice versa. Cauzele pot fii nenumarate si cu siguranta nu le poti afla pe un forum fara un tester si un bun meserias

Stima

Pai si eu ce am recomandat mai sus,am scris sa mearga la un tester sa verifice,bujii,injectoare,valva egr etc,si similea a sarit ca ars ca am zis de bujii si mai are si exprimarea aia exact de 3 ani de practica la Munchen.

Link to comment
Share on other sites

Gata, m-am hotarat sa cumpar filtru epurator , costa 123,62 ron cu tot cu TVA, am mai cautat pe forumul mecanicilor din UK si se pare ca asta ar fi cauza fumului, am vb si cu cineva de la BMW . Sper sa se rezolve , este semai ieftina varianta de rezolvare ,inainte de a incepe cheltuieli aiurea.
Link to comment
Share on other sites

Eu dupa ce am schimbat epuratorul la E46 320D NFL, a mai scazut intensitatea fumului albastru de la relanti, dar nu a disparut. Am schimbat si uleiul (MOTUL) si toate filtrele (MAHLE) si tot in stadiul ala e. Urmeaza sa schimb furtunasele de vacuum, sa curat galeria de admisie, senzorul din ea, intercoolerul si traseul pana la acesta. Daca nici dupa operatiunea "COX" nu scap de fumul albastru, dau injectoarele jos si le duc la verificat. :rolleyes: :thumbsup:
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pt ca la el nu o sa fie asta problema

 

serios, de ce sunt diferite efectele la 6 cilindri fata de 4? motorul lui nu are nici el filtru de particule ( a zis ca e varianta de 150 de cai). eu schimbam epuratorul asta odata cu schimbul de ulei, chiar nu mai scotea rabla fum nici atunci cand calcam brusca pedala.

Link to comment
Share on other sites

serios, de ce sunt diferite efectele la 6 cilindri fata de 4? motorul lui nu are nici el filtru de particule ( a zis ca e varianta de 150 de cai). eu schimbam epuratorul asta odata cu schimbul de ulei, chiar nu mai scotea rabla fum nici atunci cand calcam brusca pedala.

Masina asta are filtru de particule, desi are 150 cai, asta nu are nicio legatura , am vb cu cineva in germania care lucreaza la BMW acolo , un cunoscut, si mi-a recomandat inlocuirea acestui filtru epurator ( separator de ulei ), categorisind situatia ca fiind cea primordial , cea mai ieftina si aproape la majoritatea masinilor rezolva problema, bineinteles ca mi-a recomandat curatarea galeriei de admisie "decoxare" si inlocuirea kitului de garnituri de la admisie. Sa vedem ce iese!! Va anunt cand rezolv situatia!! In caz ca e altceva , deja devine mai costisitor, de injectoare nu a pomenit nimic, mi-a spus tot istoricul masini dupa ce i-am dat datele.

Link to comment
Share on other sites

asa facea a mea cand a dat brusc frigu si avea toate repet TOATE bujiile arse si a pornit in dimineata aia si la -18C parca , fum nustiu daca scotea ca are filtru de particule si nu se vede nimic <_<

 

la -7-8C facea doar o mica zvacneala si la 0C pornea normal cu TOATE arse :rolleyes:

 

in concluzie bujiile au treaba cu pornirea ... la tine cred ca problema e sigur filtru ala epurator.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.