Jump to content

Lipsa putere 525D e39


Recommended Posts

As avea si eu cateva intrebari legate de niste probleme tehnice:

1. Masina nu are pic de putere pana nu intra turbina (Ex: treapta a-3a pedela apasata in blana si pana nu atinge 2500 turatii+ sa intre turbina trebuie sa ma rog la divinitati sa accelereze)

2. Se pot pune cauciucuri de 235/45/17 pe spate daca in momentul de fata am 255/40/17 (pe fata am 235/45/17)

3. pe spate am cauciuri de vara care sunt foarte uzate iar pe fata am caucicuri de iarna (dimensiunile de mai sus), iar astazi pe dealul negru imi fugea fundu ingrozitor in curbe cu toate ca eram cu 3 prieteni in spate + portbagajul plin + pe autostrada nu am putut merge cu mai mult de 110-120 din cauza instabilitatii--- Repet scuze daca intrebarile nu par foarte inteligente dar chiar nu am nici o treaba in ceea ce priveste tehnica)

4. Unde as putea gasi si eu niste cauciuri de vara sh de calitate decenta si un pret acceptabil;

5. Se poate sa imi recomandati un service ok in care sa nu isi bata lumea joc de mine in bucuresti si care totusi sa nu aiba preturi de multe sute de euro?

Multumesc anticipat :)

Link to comment
Share on other sites

As avea si eu cateva intrebari legate de niste probleme tehnice:

1. Masina nu are pic de putere pana nu intra turbina (Ex: treapta a-3a pedela apasata in blana si pana nu atinge 2500 turatii+ sa intre turbina trebuie sa ma rog la divinitati sa accelereze)

 

eu iti raspund la punctul 1.

Mai mult ca sigur este acuatorul de la turbo sau furtunasul de vacum care duce la acuator

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu iti raspund la punctul 1.

Mai mult ca sigur este acuatorul de la turbo sau furtunasul de vacum care duce la acuator

 

 

 

M`a poti ajuta si pe mine cred ca am aceasi problema... la mine de la 3000rpm incepe sa traga...

unde gasesc acest "acuator" si catre ce sunt furtunele de vacum? spre turbina? ... ?????

Link to comment
Share on other sites

salut. tiam pus o schita cu acel actuator, eu ii spun convertizor... sau fiecare cum vrea. inainte sa-l schimbi, verifica furtunele si incearca sa dai sita jos de pe el si sa o cureti(vezi foto), se zice ca si aia ar putea fi o problema

post-29830-0-33586200-1338449174_thumb.jpg

post-29830-0-90193900-1338449191_thumb.jpg

post-29830-0-35075100-1338449204_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut. tiam pus o schita cu acel actuator, eu ii spun convertizor... sau fiecare cum vrea. inainte sa-l schimbi, verifica furtunele si incearca sa dai sita jos de pe el si sa o cureti(vezi foto), se zice ca si aia ar putea fi o problema

 

furtunul acela face legatura intre coloana principala(de aer) si rezervorul de aer, de aici pleaca in electrovalva si apoi in actuator.

egr-ul nu are actuator. :no:

 

Edited by giilbertto
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.