Jump to content

rectificare bascule E46


dorub98nic

Recommended Posts

rectificare bascule E46 ,Dupa cum spune si titlul, se alezeaza basculele standard de E 46, la interiorul unde vin montati pivotii din fabrica, dupa care se inlocuiesc (preseaza)cu pivoti meyle HD. pret 600 lei setul cu basculele vechi la schimb. Dupa operatie se poate schimba independet sigurul pivot care s-a deteriorat. la E36 inlocuirea pivotilor cu meyle HD se face la pretul este 450 lei, iar la E46-330xi/d pivotii exteriori pe brate se inlocuiesc in la pretul de 250 lei de Doru 0765378223.Locatie Bucuresti. eventual asigur montaj.

2 (1).jpg

2 (2).jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

Edited by dorub98nic
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat 2 brate si 2 bucse pret 11 mil, dar nu m-as risca sub nicio forma sa pun un brat rectificat,consider ca tin mai mult la viata mea decat la 11 milioane. Parerea mea...Eu zic ca daca era ceva sigur faceau si cei de la BMW interschimbabili dar, inseamna ca nu e sigur asa ca mai bine stau linistit Edited by ad!tza
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@.multumesc Cosmin si tie toate cele bune iti doresc.

@.este acelasi principiu ca si la bratele meyle hd, iar pivotii sunt aceeasi... pe masina mea un e46 330d au aproape 2 ani bratele si sunt tun.

 

 

 

 

pivotul se preseaza in sus ... nu are cum sa iasa.

4.jpg

Edited by dorub98nic
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat 2 brate si 2 bucse pret 11 mil, dar nu m-as risca sub nicio forma sa pun un brat rectificat,consider ca tin mai mult la viata mea decat la 11 milioane. Parerea mea...Eu zic ca daca era ceva sigur faceau si cei de la BMW interschimbabili dar, inseamna ca nu e sigur asa ca mai bine stau linistit

 

 

@ad!tza..sistemul de la Meyle este cu pivoti interschimbabili, si asa cum zice si Doru, pivotii sunt bagati de jos in sus...nu au cum sa sara :)). Eu am vazut bratele inaite sa fie montate. Arata exact ca unele originale. Cele puse la mine erau chiar Lemforder.

Link to comment
Share on other sites

@ad!tza..sistemul de la Meyle este cu pivoti interschimbabili, si asa cum zice si Doru, pivotii sunt bagati de jos in sus...nu au cum sa sara :)). Eu am vazut bratele inaite sa fie montate. Arata exact ca unele originale. Cele puse la mine erau chiar Lemforder.

 

Nu stiu ce sa zic, daca as opta pentru asa ceva cred ca mi-ar sta un pitic pe creier de fiecare data cand conduc...

Link to comment
Share on other sites

am montat si eu bascule meyle Hd noi , din ce vad in poze arata fix la fel cu ce arata omul in topic . Tot prin presare sunt montati si pe basculele noi. Deci sa inteleg ca pe basculele astea se pot monta acum pivotii de care zici tu ? Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

am montat si eu bascule meyle Hd noi , din ce vad in poze arata fix la fel cu ce arata omul in topic . Tot prin presare sunt montati si pe basculele noi. Deci sa inteleg ca pe basculele astea se pot monta acum pivotii de care zici tu ?

da la bratele tale se pot schimba independent pivotii uzati.vei avea nevoie doar de o presa.

Link to comment
Share on other sites

...alezajul facut basculelor originale este la final identic cu cel original Meyle(la care se pot schimba pivotii). Din cate am inteles, se pot pune in siguranta 3 serii de pivoti pe fiecare brat. Sunt exact aceiasi pivoti Meyle HD care se schimba si pe bratele originale Meyle HD. Eu am fost convins sa montez bratele astea in mometul in care Doru mi-a spus ca are montate pe masina lui de un an si jumatate si se comporta foarte bine. Am avut drum in Bucuresti si am dat o fuga pana la el. Om de mare caracter si care stie ce face. Sper sa nu se considere reclama.
Link to comment
Share on other sites

da la bratele tale se pot schimba independent pivotii uzati.vei avea nevoie doar de o presa.

mi-a spus si mecanicul care le-a montat ca par interschimbabili , oricum pivotii dinspre roata au fost motivul inlocuirii basculelor , aveau un joc mare doar in sarcina , la levier nu se simtea nimic , au trebuit demontate basculele si se simtea la mana un joc usor , in schimb in masina dadeau niste zgomote de ziceai ca se rupe ceva .

Link to comment
Share on other sites

Am montat si eu brate alezate de Doru si sunt foarte multumit. Pentru carcotasii nesiguri, sunt banii vostri, luati cu incredere din magazin dar ce e pivoti sunt pe bratele comercializate la noi si sunt ieftine numai Dzeu stie... nu poti sa fortezi omul...

 

Informativ, pivotul e prins cu o siguranta la capat deci n are in nici un caz cum sa iasa, numai daca se rupe bratul si asta e destul de exclus... eu unul n am vazut pana acum nici un brat rupt...

Edited by serban78
Link to comment
Share on other sites

Reparatii din astea merg pentru ca traim in Romanica. Daca ati face asa ceva in Germania sa rectificati brate la masini ati avea un destin cam nefericit. Lasam la o parte ca e nesigur mai este si ilegal.

Auzi el alezeaza pivotul dar nu ii ia din rezistenta. In primul rand pivotul este calit prin temperaturi inalte in cuptoare iar odata ce bagi freza sa il alezezi metalul se decaleste plus fiecare mm sapat in el ii ia din rezistenta.

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pai si gaura aia din ce face parte? si oare proiectantul cand a facuto nu a facut calcule de rezistenta la diametru ala ? oare nu o sa rugineasca acolo unde metalul e decalit? repet este ilegal mai intai de toate sa faci asa ceva
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai idee din ce material e bascula? iti spun eu, e durAl, nu rugineste nici daca l lasi afara in ploaie... nu mai face supozitii, nu se rupe nimik, fabricantul a ales metoda asta, pentru a inlocui bratele cu tot cu pivoti, metode de marketing, cel care a gasit solutia de a inlocui pivotii uzati cu altii bravo lui, metode de genul asta se intalnesc pe mai multe tipuri de masini, cu cat sunt bratele mai complexe cu atat costurile sunt mai mari, daca facea bavarezul pivotii sa se poate inlocui, nu se mai vindea niciodata vreo bascula simpla...

 

Asa ca mai gandeste te inainte de a face pe carcotasul si de a emite supozitii...

Link to comment
Share on other sites

Ai idee din ce material e bascula? iti spun eu, e durAl, nu rugineste nici daca l lasi afara in ploaie... nu mai face supozitii, nu se rupe nimik, fabricantul a ales metoda asta, pentru a inlocui bratele cu tot cu pivoti, metode de marketing, cel care a gasit solutia de a inlocui pivotii uzati cu altii bravo lui, metode de genul asta se intalnesc pe mai multe tipuri de masini, cu cat sunt bratele mai complexe cu atat costurile sunt mai mari, daca facea bavarezul pivotii sa se poate inlocui, nu se mai vindea niciodata vreo bascula simpla...

 

Asa ca mai gandeste te inainte de a face pe carcotasul si de a emite supozitii...

pai m am gandit sa stii si stiu cam cum se fac materiale sa nu rugineasca. Sunt tratate chimic si in cuptoare iar orice alezare materialui duce la intreruperea peliculei protectoare dupa metal. Sunt dure ele dar si casabile. Treaba oricui poate sa faca ce vrea dar ti am zis daca te ai prezenta la Germanica cu o astfel de improvizatie la o inspectie periodica nu ti ar fii f bine

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

si stupefiantele sunt ilegale si totusi se cumpara, deci ramane la latitudinea fiecaruia ce alege, eu zic ca nu au rost discutiile pe marginea acestui subiect, fiecare opteaza pt siguranta lui ... nou ... second ... rectificat ... tu decizi, nu te obliga nimeni!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.eu cred ca e ok ideea. intr-adevar nu cred ca e legala, dar, decat sa punem bascule aftermarket fabricate de cine stie-cine si pe unde ca-s mai ieftine mai bine pastram bascula originala si inlocuim pivotul.(ca la e36 de exemplu)

 

2.vis-a-vis de bascule AFTERMARKET, am vazut cu ochii mei cum unui prieten i-a crapat bascula la un audi a6 model 2004. norocul lui a fost ca i-a crapat la iesirea din parcare si nu in mers pe la 70-80 km/h ca se dadea peste cap. s-a zgarcit la bani ca mai apoi sa fie nevoit sa cumpere o bascula originala si sa-si repare si aripa ca i-a strambat-o roata cand s-a rupt bascula

 

3.un amic de-al meu mi-a oferit 2 bascule de e46 cu pivotii varza tocmai in ideea de a incerca sa-i inlocuiesc pivotii. nu am mai avut timp sa ma ocup dar, inainte de toate, am facut un experiment, am sacrificat un brat incercand sa-i testez rezistenta: am tras cu levierul de el si am batut cu un ciocan de aprox 5 kg in el pana am obosit si nu am reusit sa-l crap, e adevarat, s-a deformat intr-un final dar nu a crapat ceea ce inseamna mare lucru

 

4. ideal ar fi sa punem bascule oem, nu? dar pretul ne cam arde la buzunar si daca mergm pe drumuri care ne termina un set de bascule la 20-30.000 km parca nu prea ne da mana sa le inlocium cu oem...asa ca parerea mea e urmatoarea: daca tot am o bascula trw sau lemforder, de ce sa nu o pastrez si sa inlocuiesc doar pivotii?! si cine vrea calitate oem poate sa ceara pivoti lemforder pe basculele vechi si are din nou brate oem.

 

sunteti de acord?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.eu cred ca e ok ideea. intr-adevar nu cred ca e legala, dar, decat sa punem bascule aftermarket fabricate de cine stie-cine si pe unde ca-s mai ieftine mai bine pastram bascula originala si inlocuim pivotul.(ca la e36 de exemplu)

 

2.vis-a-vis de bascule AFTERMARKET, am vazut cu ochii mei cum unui prieten i-a crapat bascula la un audi a6 model 2004. norocul lui a fost ca i-a crapat la iesirea din parcare si nu in mers pe la 70-80 km/h ca se dadea peste cap. s-a zgarcit la bani ca mai apoi sa fie nevoit sa cumpere o bascula originala si sa-si repare si aripa ca i-a strambat-o roata cand s-a rupt bascula

 

3.un amic de-al meu mi-a oferit 2 bascule de e46 cu pivotii varza tocmai in ideea de a incerca sa-i inlocuiesc pivotii. nu am mai avut timp sa ma ocup dar, inainte de toate, am facut un experiment, am sacrificat un brat incercand sa-i testez rezistenta: am tras cu levierul de el si am batut cu un ciocan de aprox 5 kg in el pana am obosit si nu am reusit sa-l crap, e adevarat, s-a deformat intr-un final dar nu a crapat ceea ce inseamna mare lucru

 

4. ideal ar fi sa punem bascule oem, nu? dar pretul ne cam arde la buzunar si daca mergm pe drumuri care ne termina un set de bascule la 20-30.000 km parca nu prea ne da mana sa le inlocium cu oem...asa ca parerea mea e urmatoarea: daca tot am o bascula trw sau lemforder, de ce sa nu o pastrez si sa inlocuiesc doar pivotii?! si cine vrea calitate oem poate sa ceara pivoti lemforder pe basculele vechi si are din nou brate oem.

 

sunteti de acord?

 

Parerea mea este ca daca nu iti permiti sa schimbi pivotul ( un lenforder acolo) la o masina si te apuci sa faci improvizatii si diverse chestii este clar: NU ITI PERMITI ACEEA MASINA. Auzisem pe unu care se dusese sa bata ferodouri la placute la un S nou nout Daca nu iti permiti intretinerea si consumabile la masina care o ai mai bine iti iei ceva care iti permiti si o intreti ca lumea. Asa fac si nemti asa face orice cetatean dintr o tara civilizata. Daca la noi Rar ul si ar face treaba si ar verifica respunsabil masinile la ITP atunci si la noi am fii obligatii sa facem la fel.

ASta cred eu

stima

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ok. de acord si cu tine dar nu cred ca ai inteles ideea.

 

eu, personal consider ca nu se merita a da banii pe un fier(bascula) daca poate fi refolosita si reconditionata cu pivoti noi. unii pot, altii nu. unii vorbesc din experienta, altii din carti....unii se pricep , altii nu

 

tu fa-le p * ** mare la toti care iti ies in cale. eu daca am posibilitatea nu o sa le respect strategiile lor de marketing si ma voi fofila in a da bani la stat si la toti care incearca sa ne bage mana in buzunar

 

numai bine tuturor.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca daca nu iti permiti sa schimbi pivotul ( un leMforder acolo) la o masina si te apuci sa faci improvizatii si diverse chestii este clar: NU ITI PERMITI ACEEA MASINA.

 

pai parca tocmai despre asta era vorba aici pe topic, SCHIMBAREA PIVOTULUI fara a mai trebui schimbata si bascula. :laugh: :good:

 

spune cine?! e o axioma sau doar...parerea ta?! si cine esti tu sa afirmi daca cineva isi permite sau nu?!

 

:wacko:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.