Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema electromotor


Recommended Posts

salut...am un e36 din 96 motor 1.6 m43 si de ceva timp numai vrea sa mai porneasca,trebuie sa bat cu cva in electromotor ca sa invarta...porneste si la urmatoarea pornire cand vrea o ia cand nu vrea iar tre sa bat in electromotor...poate sa ma ajute cnva tre sai cumpar alt electromotor sau pot sal repar pe asta mai ieftin...si inca cva,cum il pot da jos am observat ca are o pozitie ciudata,fiind sub admisie :-? tre sa dau toata admisia jos ?
Link to comment
Share on other sites

tatii...iati vreo 2-3 beri langa tine cva in care sa dai cu pumnu si mult chef de munca :))...se demonteaza greu...nu zic foarte pt ca a fost prima oara cand lam demontat si mie mi sa parut exagerat de greu spre imposibil...dar cum nimic nu este imposibil m-am chinuit si spre uimirea mea am reusit cu multe zgarieturi si lovituri pe maini :))...eu pe al meu l-am rezolvat,era foarte murdar in interior...prezenta o lipsa majora de vaselina si multa pilitura de carbune pe colectorii aia. L-am curatzat,uns si frecat la icre pe o baterie ca sa fiu sigur ca nul montez degeaba...pe masina.

 

probabil alte persoane care au mai desfacut sunt de alta parere...parerea mea e ca nu e pt oricine operatiunea. Mie numi invartea decat daca bateam in el...dupa ce bateam invartea doar la 2 porniri...pe urma repetam operatiunea. La tine sincer daca iti invarte de 20 de ori si a 21 caraie,bendixul nu vad de ce ar fi defect...daca era bendixul de vina numai pornea de 20 de ori...problema la tine ar putea fi alta...bobina sau solenoidu sau cum io mai zice...nu culiseaza de ajuns...o blocheaza cva si numai impinge bendixul de ajuns pe volanta,asta e parerea mea personala,cel mai bine e sal desfaci de pe masina il testezi la o baterie si atunci vezi exact ce se intampla...al meu acuma dupa operatiunea de curatzare merge ca nou numai are nici cea mai mica problema :))

 

carbunii sigur, eu am patit-o acum 2 sapt.

culmea ca nu erau carbunii :))...era el prea murdar in interior,numai avea vaselina pe acolo pe la pinioanele alea si erau si piulitele putin oxidate...l-am curatzat,l-am uns si shmilgheruit un pic conectorii aia de cupru si e ca nou acuma :D

Edited by grecualex
Link to comment
Share on other sites

dap se gaseste separat...electromotoru meu era magnetti marelli si bobina la mine costa 90 lei...

il dai jos pe al tau si vezi ca pe el e scris in relief marca si un cod...te duci la un magazin de piese ii dai codu ala si...ala o sati zica daca are si cat te costa...

bobina are 3 suruburi care se desfac cu cheie de 8mm.

dar cel mai bine testeazal intai dat jos de pe masina si curatzal...eu dupa ce lam curatzat l-am testat si tot nu mergea :)) si am vrt sa dau comanda de bobina ca eram mai mult ca sigur ca ea e victima...si ulterior am vazut ca nu iam pus o piulitza care inchide circuitul bobinei :D si a mers si merge si acuma...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.