Jump to content

BMW 520d E60 2009


Andrei_VUV

Recommended Posts

Mda. Cred ca esti inca la nivelul la care a cumpara de pe ebay e mai cool. Gen, de unde le-ai cumparat? de pe ebay ! ce tare esti man.

Diferenta de pret e prea mica sa mai aiba vreo importanta, atata vreme cat le iei pe loc de la orice colt de strada.

Nu ca ar fi mai cool ci doar sa scap de alergatul prin magazine si in plus nu gasesc mereu ce caut.

Link to comment
Share on other sites

Daca reusesti, astept niste vesti, ma intereseaza si pe mine sa fac la E60-ul meu acelasi lucru. (tot LCI este)

L-am testat azi dar nu se aprinde. Da eroare in bord. Trebuie HID Xenon KIT Computer ERROR Warning Canceller Decoder.

 

Probabil ca ECU e facut sa recunoasca doar bec halogen H8 35W desi eu am folosit un balast HID tot de 35W. Nici macar nu aprinde becul. E anulat din prima fara decodorul ala.

Link to comment
Share on other sites

Testat inca odata HID pe angel eyes. Am uitat sa inversez polaritatea la cablul de intrare in balast si de aia nu mergea :)

 

Dupa cum vedeti , nici o eroare. Merge foarte bine. Si e o instalatie HID pe care o am de prin 2009 (am dat ~180 lei pe ea). Fara circuit CANBUS , fara nimic. Un kit HID chinezesc "chior" de 35W cu 2 becuri H8 35W 6000K.

 

Testat pe partea soferului. Se vede diferenta destul de bine fata de becul stock de halogen OSRAM H8 35W din stanga.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Am facut doar o proba. Nu stiu daca le instalez definitiv. In primul rand trebuie sa cresc voltajul pe pozitie la 12V.

Cu NCS desigur , desi e cam greu. Trebuie aplicata o formula si dupa aia convertire in HEX :)

 

A mai crescut careva voltajul cu NCS?

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Uite aici un DIY pentru asa ceva. Se vinde kit xenon AE la 210$ in USA, e un pret ok zic eu.

Da stiu. Lasa-l pe John "americanul smecher". Face ce vrea din aia. In loc sa faca treaba ca lumea cu NCS a stat sa intinda releu , fire si cutii (black box cica - CANBUS warning canceller de fapt) pe acolo de nu mai ai loc in motor.

Nu merita banii. E mult mai simplu de atat.

 

DIY lui John l-am citit cap coada si am inteles ca nu se pricepe la codare cu NCS si de aia si-a comandat niste fire cu releu de pe ebay la 8$ sa-i duca pe americani de nas...ca habar n-au in materie de electrica,mecanica...etc.

 

Releul ala l-a folosit pentru a alimenta balastul HID la 12V permanent astfel incat sa poata functiona in aceeasi parametrii atat cu pozitia aprinsa sau cu DRL activate.

Daca avea sub 9V pe pozitie era logic ca balastul sa nu functioneze.

Link to comment
Share on other sites

Mie personal mi-ar fi mai comod sa aplic metoda lui John din moment ce prin Iasi, mai greu cu (,) codarile.

Singura problema la varianta "americana" mi se pare releul care e posibil sa crape la un moment dat, in rest.. e ok.

Link to comment
Share on other sites

Si iti place sa intinzi fire prin motor?

 

Daca vrei releu ia-l de aici Xenon HID Conversion Kit Relay Wiring Harness H1 H8 H9 H11 9005 9006 9140 9145.

 

Nu te lasa pacalit de John. Mai mult te incurca. Incearca sa te descurci singur. In cateva ore inveti si treaba cu NCS-ul pe http://bmwcoding.com.

 

Eu daca aveam interfata INPA EDIBAS si pachetul de programe cu NCS ma chinuiam si ii gaseam rezolvare.

Dar sunt cativa pe forum care se pricep la asta.

Link to comment
Share on other sites

Andrei , E60-ul meu e din februarie 2007 deci pre-LCI, i-am pus eu stopuri\faruri LCI dar ma gandesc, daca pun kitul de la John sau fac asa ceva, va fi vreo problema? (avand in vedere ca nu e LCI OEM)

 

Am sa citesc pe bmwcoding inainte sa ma apuc de treaba sa vad poate reusesc din codare ceva.

Link to comment
Share on other sites

Si pre-LCI are tot aceleasi valori ale tensiunii pe pozitie (~4V) si DRL activate(12V) ? Intai trebuie sa stii asta si dupa sa vezi ce anume iti trebuie. Si eu ma gandeam ca trebuie CANBUS si uite ca n-a fost nevoie. Dar John il foloseste desi e in plus.

 

In fine...cred ca o sa pun instalatia HID pe proiectoare. Parca mi-e mila de masina sa stau sa gauresc capacul de la far si alte alea....O sa para cam tiganie , plus ca sare-n ochi imediat cum deschid capota :)

 

Eventual i-as schimba becurile cu unele H11 de 55W (mufa H8 e aceeasi cu H11 dar difera la putere , H8 e de 35W si H11 de 55W) sau GP THUNDER modelele 7500K/8500K.

Link to comment
Share on other sites

Care stiti sau ati verificat ziceti-mi si mie : pre-LCI are tot aceleasi valori ale tensiunii pe pozitie(~4V) si DRL activate(12V) ?

 

Si inca ceva , diferenta de caldura emisa de un bec halogen 35W fata de unul de 55W e asa de mare incat sa aiba efect negativ asupra farului , lupei?

 

Ma refer la becurile originale gen OSRAM,Philips made in Germany etc. Nu stiu la cele chinezesti daca respecta vreun standard. Multi au avut belele cu ele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Instalatia HID H8 35W 6000K testata pe angel eyes pana la urma am pus-o pe proiectoare. Nu da nici o eroare culmea , desi mai toata lumea imi zicea ca fara balast canbus cel putin la modelele LCI nu scap de erori de bec ars si in plus e posibil sa-mi stinga becul. Nu s-a intamplat asta nici pe pozitie nici pe proiectoare. Licare foarte putin la inceput pana se incarca si dupa aia sta aprins normal.
Link to comment
Share on other sites

Nu orbesc cele de 35W. Si in plus sunt reglate bine sa bata mai in jos. Reglajul e chiar langa proiector. Se poate modifica foarte usor cu o surubelnita daca se intampla sa bata mai in sus.

 

Daca tot aveam instalatia ce era sa fac cu ea....nu merita s-o tin degeaba aruncata prin garaj :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.