Jump to content

BMW 520d E60 2009


Andrei_VUV

Recommended Posts

Reglat geometrie azi la bmw. Vad ca au un soft destul de complex (iti afiseaza si adancimea profilului la anvelope). Pana acum de cand am luat masina nu i-am facut geometria.

De fapt nu i-am mai facut-o la bmw ci la un service din oras acum 3 luni si mai mult mi-au dereglat-o. Si volanul stramb. Nu m-am mai intors la ei de nervi, observasem mai tarziu problema.

http://i62.tinypic.com/14cxr84.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/14cxr84.jpg

 

p.s. Nu luati in considerare km ...nu sunt reali nici de departe :)

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Pe spate si la mine uzeaza putin pe interior iar pe fata la exterior. Dar totul e in parametri. Cica e cam normal sa uzeze putin pe spate la interior, mai ales la 245.

Pe fata exterior cred ca se uzeaza din cauza vitezei in curbe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De notat ca s-a reglat de 2 ori. Prima data nu a iesit perfect, volanul era un pic stramb la test (in stanga), ne-am intors si a facut-o din nou. Acum e ok.

Pot sa spun doar ca eu de la Autosoft Militari am plecat mereu cu volanul drept si geometria perfect executata .Pret 140 ron fata spate , daca regleaza doar fata si in spate nu e nevoie scapi mai ieftin . Asta cu valori bune si volanul stramb cum iti pare ? In fine poate le-a iesit a doua oara .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Pe spate si la mine uzeaza putin pe interior iar pe fata la exterior. Dar totul e in parametri. Cica e cam normal sa uzeze putin pe spate la interior, mai ales la 245.

Pe fata exterior cred ca se uzeaza din cauza vitezei in curbe.

 

Nu e normal!. Primii 50k km nu a uzat deloc. Am facut acei km cu Dunlop 245 / 40 / 18 si fara sa fac geometria. Nu era uzura absolut deloc.

 

Din pacate e mult cauciuc in bratele si bucsele puntii din spate care devine usor "moale" in timp. Unghiurile nu se mai pastreaza in curbe iar cu timpul, acea uzura ti se va accentua.

 

Isi mai revine dupa ce refaci unghiurile insa treptat uzura pe interior se va accentua.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Imi puteti explica va rog cum ii treaba cu regenerarea asta.

De cand am masina nu stiu sau nu mi-am dat seama daca isi face regenerare sau nu! Si ca sa ma asigur ca totul ii ok,cum as putea sa vad procesul de regenerare.

De accelerat se accelereaza,nu are nici un simptommde slabiciune,doar ca nu mi-am dat seama de acest proces.

Are dpf si ii in functiune,nu-i anulat.

Va multumesc

 

 

Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie verificat si senzorul de back pressure din cand in cand. Adica verifici valorile. Daca dupa o perioada indica valori mult mai mici , gen 0 mbar la relanti cum a fost la mine, inseamna ca s-a bulit senzorul si trebuie schimbat. In felul asta e posibil sa nu-si mai faca regenerarile uzuale si risti sa te trezesti cu dpf infundat.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu recomand autosoft militari. Mai aveam putin si ma luam la bataie cu "mecanicu" de acolo cand l-am vazut ca tragea cu moxul de bieletele de directie fix de partea unde se pune cheia ( si nu va ganditi ca s-a obosit prea mult cu cheia, doar s-a apasat de 2 ori pe ea si asta a fost) . In plus, nu mi se pare prea precisa aparatura lor. Cand am scos masina de acolo aveam un camber nesimtit pe spate, iar cand am urcat din nou masina pe stand apareau total alte valori fata de cele pe care mi le printase prima data. Cam aceiasi experienta am avut-o si cu Norauto militari.
Link to comment
Share on other sites

Culmea, dupa ce am fost sambata trecuta la bmw , de 2 ori reglata geometria si de 2 ori test pe drum, ieri m-am dus din nou pt ca volanul inca mai era stramb un pic. Acum sper sa fie bine desi tot am unele retineri ca n-ar fi drept 100% dar ramane de vazut dupa ce mai fac niste km. :)

 

Sincer e cam penibil si la cum sunt eu atent la detalii, incep sa ma enerveze gafele astea ori nepriceperea celor care lucreaza cu astfel de aparate. Au tot ce le trebuie dar se pare ca nu prea se pricep sa le foloseasca. Asta e.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie verificat si senzorul de back pressure din cand in cand. Adica verifici valorile. Daca dupa o perioada indica valori mult mai mici , gen 0 mbar la relanti cum a fost la mine, inseamna ca s-a bulit senzorul si trebuie schimbat. In felul asta e posibil sa nu-si mai faca regenerarile uzuale si risti sa te trezesti cu dpf infundat.

Multumesc de info!

O sa o pun pe un tester sa vad daca ii in parametri normali.

O zi buna!

 

 

 

Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.