Jump to content

Accident BMW M5 F10


Alin KIR

Recommended Posts

ultima oara cand am fost in germania, eram cu treaba in frankfurt, si stateam intr-un satelit la cam 30 km, inchiriasem un golf, dupa cat era de trotineta probabil de 1.4i, dimineata eu mergeam cu 120, si se trecea pe langa mine ca in bancul cu bula si mobra, imi venea sa ma dau jos sa vad ce dracu s-a stricat, evident nu toti, dar oricum suficienti, porsche multe, septare si a8.

 

@bala au destule zone unde nu exista restrictie, dar la intrari/iesiri/noduri rutiere nu am vazut niciodata sa nu existe limitari, per ansamblu din ce stiu eu cei 12.000km de autostrada ai germaniei sunt cam 50/50 restrictie/fara.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai n-ai zis ca se merge zi de zi cu 300? Ceilalti cum stateau pe loc cand tu aveai 245, trebuiau sa te depaseasca in mod constant...

EU am circulat in italia cu viteza aia cu un 335 bi-turbo nu cu masina mea de 150 de cai. Nu mai semnaliza ca nu are rost, pe autobahn sunt pe putin 20-30 de masini care circula zilnic cu 300, ca sunt care merg si cu 100-150 aia e alta treaba.

Link to comment
Share on other sites

Schumi tu crezi ca autobahnu e pitesti-bucuresti? si ca circula doar loganuri sau oameni care se feresc de amenzi si plang cand le arata 20% consum, mai iesi si tu din sat prin lume :))

 

Exact asta cred..Pacat ca atunci cand circulam eu pe autobahn erau numai fraieri care mergeau cu viteze normale (150-160). Aia cu 300 cred ca erau in concediu sau ceva.. Te astept in sat la mine sa-ti arat niste poze de pe autobahn ;) Ai spus singur ca atunci cand mergeai tu cu 245 ceilalti parca stateau pe loc, dar se pare ca iti place sa te contrazici singur, sau atat poate logica ta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cu sau fara limita sa mergi cu 300 la ora pe un drum public este o prostie. imaginativa o secunda si dupa 83 de metri in aceea secunda si o sa va dati seama ca este imposibil sa ai reflexe mai intai ti se imprastie creieri pe parbriz si poate dupa aia "iti dai seama" ce ai patit. Personal si vazand masina nu cred ca avea 300 la ora in momentul impactului... Am vazut un 7 e65 la dezmembrari rasturnat la peste 200 si arata mult mult mai rau adik puteai cred ca este un seria 3 si pasageri erau cazati sub pamant. Masina poate fii mega ultra safe problema este ca un corp uman nu rezista la acele forte practic se desfac organele in tine la viteza aia cand te lovesti in ceva.

Oricum astia din m5 au avut mare noroc indiferent de viteza care au avuto

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

ultima oara cand am fost in germania, eram cu treaba in frankfurt, si stateam intr-un satelit la cam 30 km, inchiriasem un golf, dupa cat era de trotineta probabil de 1.4i, dimineata eu mergeam cu 120, si se trecea pe langa mine ca in bancul cu bula si mobra, imi venea sa ma dau jos sa vad ce dracu s-a stricat, evident nu toti, dar oricum suficienti, porsche multe, septare si a8.

 

@bala au destule zone unde nu exista restrictie, dar la intrari/iesiri/noduri rutiere nu am vazut niciodata sa nu existe limitari, per ansamblu din ce stiu eu cei 12.000km de autostrada ai germaniei sunt cam 50/50 restrictie/fara.

+1

Link to comment
Share on other sites

EU am circulat in italia cu viteza aia cu un 335 bi-turbo nu cu masina mea de 150 de cai. Nu mai semnaliza ca nu are rost, pe autobahn sunt pe putin 20-30 de masini care circula zilnic cu 300, ca sunt care merg si cu 100-150 aia e alta treaba.

viteza la roti oare? ma indoiesc sincer. Viteza de decolare variaza intre 270 si 345 km/h. si asta la un avion mare. la 330 un bmw utz ii trebuie o pala de vant si realizezi primul zbor cu un bmw. Chestie istorica de altfel

Link to comment
Share on other sites

viteza la roti oare? ma indoiesc sincer. Viteza de decolare variaza intre 270 si 345 km/h. si asta la un avion mare. la 330 un bmw utz ii trebuie o pala de vant si realizezi primul zbor cu un bmw. Chestie istorica de altfel

cred ca vorbea de viteza de 245km/h

 

in conceptia ta si o casa poate zbura la 300 de km/h daca ii pui doua aripi

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

viteza la roti oare? ma indoiesc sincer. Viteza de decolare variaza intre 270 si 345 km/h. si asta la un avion mare. la 330 un bmw utz ii trebuie o pala de vant si realizezi primul zbor cu un bmw. Chestie istorica de altfel

 

ce legatura are una cu alta? un avion e construit sa zboare, pe cand o masina e desenata sa stea pe asfalt si sa apese si mai tare pe asfalt la viteza mare

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cu sau fara limita sa mergi cu 300 la ora pe un drum public este o prostie. imaginativa o secunda si dupa 83 de metri in aceea secunda si o sa va dati seama ca este imposibil sa ai reflexe mai intai ti se imprastie creieri pe parbriz si poate dupa aia "iti dai seama" ce ai patit. Personal si vazand masina nu cred ca avea 300 la ora in momentul impactului... Am vazut un 7 e65 la dezmembrari rasturnat la peste 200 si arata mult mult mai rau adik puteai cred ca este un seria 3 si pasageri erau cazati sub pamant. Masina poate fii mega ultra safe problema este ca un corp uman nu rezista la acele forte practic se desfac organele in tine la viteza aia cand te lovesti in ceva.

Oricum astia din m5 au avut mare noroc indiferent de viteza care au avuto

 

 

pai si asta arata urat tare.. adica in afara de botul ala nu-ti dai seama deloc ca e seria 5.

Link to comment
Share on other sites

+1 , ce sa le faci e greu sa faca legatura intre 2 posturi consecutive!

nu am citit cu atentie ... imi cer scuze.

dar raman la parerea mea viteza de 300 este posibila doar pe masini cu elemente de aerodinamica dupa pe piata aviatica. Si plus m5 sigur este limitat pana in aceea viteza. pentru asemenea viteze iti trebuie un Veyron care este un "avion" proiectat sa ramana la sol. Ceea mai mare provocare la masina aia nu a fost sa aiba 1000 de cai ci cum sa o faca sa ramana la sol ( legile fizici nu stiu ca ea e masina legile fizici te ridica de la sol prin aeroportanta) si cum sa o faca sa se opreasca si au apelat la echipamente dupa avioanele de lupta . Personal am mers cu 260 maxim si la aceea viteza deja simti ca plutesti iar drumul se comprima. Dupa 260 esti tu cu DZEU sau ma rog in drum spre el. Si din partea mea a fost stupid sa merg cu 260 dar na ale tineri valuri

Link to comment
Share on other sites

viteza la roti oare? ma indoiesc sincer. Viteza de decolare variaza intre 270 si 345 km/h. si asta la un avion mare. la 330 un bmw utz ii trebuie o pala de vant si realizezi primul zbor cu un bmw. Chestie istorica de altfel

 

adminul de la vwforum, il cunosc, cu un r32 ca al meu, dar cu limitarea scoasa si chiptuning, s-a dat in germania cu 290, paradoxal nu a decolat, sau a uitat sa-mi povesteasca

 

eu cu r32-ul m-am dat cu 250 in cap, si nu dadea semne de plutire, ce-i drept nu eram la viteza de decolare :super:

Link to comment
Share on other sites

@malasorte arunca un ochi aici http://scri.ro/dupa-sau-de-pe-205.html

 

avionul construit by default sa aibe fara portanta, pe cand o masina e fix invers, de ex o masina pe F1 la 130km/h produce portanta negativa egala cu greutatea ei, adica ar putea merge pe tavan la viteza ei,si logic cu cat viteza creste creste si forta cu care apasa pe asfalt, deci la 300km sta mult mai bine lipita de asfalt decat la 130 intelegi?

 

 

@320i te inseli amarnic, m5 f10 merge pana la 305 cu M-Drivers-Package

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca toate bmw-urile sunt limitate electronic la 250 km/h indeferent de model M sau de serie. sper ca nu ma insel.

la 250 de km h sa reduce injectia dar mai poate ajunge la 260 si ceva. Cam asa e. dar la m cine stie

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

@malasorte arunca un ochi aici http://scri.ro/dupa-sau-de-pe-205.html

 

avionul construit by default sa aibe fara portanta, pe cand o masina e fix invers, de ex o masina pe F1 la 130km/h produce portanta negativa egala cu greutatea ei, adica ar putea merge pe tavan la viteza ei,si logic cu cat viteza creste creste si forta cu care apasa pe asfalt, deci la 300km sta mult mai bine lipita de asfalt decat la 130 intelegi?

 

 

@320i te inseli amarnic, m5 f10 merge pana la 305 cu M-Drivers-Package

Nu eram sigur 335-u pe care l-am condus eu era limitat la 250 si un 530xi al unui prieten la fel,de aia am dedus ca sunt limitate la 250.

Link to comment
Share on other sites

Personal si vazand masina nu cred ca avea 300 la ora in momentul impactului...

 

daca citeai cu atentie postul acela, ai fi stiut ca nu a fost nici un impact, omu' a franat cand s-a trezit cu ala in fata lui (nu chiar in fata) apoi in incercarea de a il evita a pierdut controlul, a rupt parapetul sau ce era acolo si s-a rasturant de mai multe ori pana a ajuns in sant.

 

se poate spune ca mosul i-a salvat viata acelui lache, care din ce se spune acolo, a si tulit-o de la fata locului... :thumbsup:

 

 

ps: eu nu am vazut nici o decolare la topgear/orice alta emisiune de gen, cand mai testau astia vreun ozn=sport car in linie dreapta la peste 300 km/h....

Edited by max83
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lol, asta cu decolatul e cretina rau, cititi ce scrie Viper, are dreptate.

 

Si Maxe, la cata engleza stiu eu, "struck" este past tense de la verbul "to strike", respectiv a lovi, deci, conform articol, l-o cam palit. :)

 

ah, ai dreptate, acum am recitit, zice ca a lovit despartitorul, citisem "driver" in loc de "divider"

 

my bad...

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Io sunt curios daca mosu la 60 de ani merge cu 300 km/h, oare la 25 cum o ardea?

 

 

Offtopic: in urma cu 1h un seria 3 E46 negru/albastru inchis a dat peste un biciclist pe trecerea de pietoni intersectia baba novac/mihai bravu. Nu se stie care dintre cei 2 era pe rosu. Biciclistul muci, bmw-ul pare sa aibe nara dreapta sifonata un pic..

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Io sunt curios daca mosu la 60 de ani merge cu 300 km/h, oare la 25 cum o ardea?

 

 

Offtopic: in urma cu 1h un seria 3 E46 negru/albastru inchis a dat peste un biciclist pe trecerea de pietoni intersectia baba novac/mihai bravu. Nu se stie care dintre cei 2 era pe rosu. Biciclistul muci, bmw-ul pare sa aibe nara dreapta sifonata un pic..

 

pai pe vremea cand avea fosila 25 de ani, nu prea existau masini de serie atat de performante :D

Link to comment
Share on other sites

Ma mir, deci chiar ma mir ca au scapat asa usor la cat de avariata e masina.

 

Pentru cei care nu cred ca merge mai mult de 250-300km/h ia priviti un

de 5min in care soferul nu lasa M5-ul E60 sub 200km/h ! si ajunge pana la 320km/h si daca va uitati mai jos este un alt film in care E60-ul M5 merge pana la 342km/h (la ala nu m-am uitat).

 

PS: "Ma distreaza" ca farul stanga a ramas intreg si mai si functioneaza.

Edited by shimano
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.