Jump to content

Accident BMW M5 F10


Alin KIR

Recommended Posts

El a zis ca avea 200 si acul era blocat la 190, masina era praf casata, nu am mai vazut in viata mea asa ceva.

si el traieste???

eu am derapat putin ,nu aveam viteza, nici prind gand sa imi treaca sa ma uit in bord sa vad ce se intampla acolo ,el la 200 km/h se uita in bord (poate de asta sa si rasturnat,a virat soseaua brusc la dreapta )

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: in urma cu 1h un seria 3 E46 negru/albastru inchis a dat peste un biciclist pe trecerea de pietoni intersectia baba novac/mihai bravu. Nu se stie care dintre cei 2 era pe rosu. Biciclistul muci, bmw-ul pare sa aibe nara dreapta sifonata un pic..

Am trecut prin zona la ora respectiva si l-am vazut pe nenea militica ca facea pasi prin intersectie dar nu am vazut si accidentul .

 

 

Cam cum se vede la 300 +

Link to comment
Share on other sites

Am trecut prin zona la ora respectiva si l-am vazut pe nenea militica ca facea pasi prin intersectie dar nu am vazut si accidentul .

 

 

Cam cum se vede la 300 +

uite ce se intampla la 200

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

la noi totul e posibil

ma duceam la craiova si la iesire din targoviste este un pod in reparatii ,inaintea lui asfalt frumos fara gropi tot sa ii dai, apoi bezna totala , nesmnalizat si ca sa nu te duci sub pod e un parvan de beton exact cum e in video ,in zona aia daca nu o cunosti si mergi repede te faci muci de el(eu am avut noroc ca ma agatat radarul chiar inaine cu 500 metri :hyper: )

Link to comment
Share on other sites

Dar poti sa intalnesti alta masina care circula cu peste 100 si atunci e mai grav.

am vb cu un specialist in fizica pe tema asta si mia zis ca masina cu masa mai mica va absorbi forta diferita. deci in caz de impact frontal sufera mai rau masina mai mica...

cat despre ziduri de beton Doamne cate am vazut in Romania mai ales la intrare in comune unde oameni exasperati ca le intra tirurile in dormitor au ridicat gospodareste o fortareata de beton in fata casei

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

viteza la roti oare? ma indoiesc sincer. Viteza de decolare variaza intre 270 si 345 km/h. si asta la un avion mare. la 330 un bmw utz ii trebuie o pala de vant si realizezi primul zbor cu un bmw. Chestie istorica de altfel

 

De unde le scoti tipule ? Avioanele decoleaza la vitezele alea pentru ca sunt proiectate special pentru a decola. Masinile sunt proiectate altfel, astfel incat sa nu decoleze, logic. :)

 

Adica eu n-am decolat la 240 (pe bord) cu un 320d normal, decola ala cu M5-ul la 300 - 330 km/h :) lol

Link to comment
Share on other sites

De unde le scoti tipule ? Avioanele decoleaza la vitezele alea pentru ca sunt proiectate special pentru a decola. Masinile sunt proiectate altfel, astfel incat sa nu decoleze, logic. :)

 

Adica eu n-am decolat la 240 (pe bord) cu un 320d normal, decola ala cu M5-ul la 300 - 330 km/h :) lol

 

Ai scos din ecuatia colegului, acea "pala de vant", care poate ridica o masina de pe asfalt...la asa ceva facea referire malasorte.

Cauta pe net, o sa vezi videoclipuri cum sunt rasturnate masini din cauza vantului poke.gif

Edited by dy2
Link to comment
Share on other sites

De unde le scoti tipule ? Avioanele decoleaza la vitezele alea pentru ca sunt proiectate special pentru a decola. Masinile sunt proiectate altfel, astfel incat sa nu decoleze, logic. :)

 

Adica eu n-am decolat la 240 (pe bord) cu un 320d normal, decola ala cu M5-ul la 300 - 330 km/h :) lol

 

a vorbit el cu un specialist in fizica

Link to comment
Share on other sites

cu asta vreau sa inchei discutiile mele in contractidoriu. Am 400 000 de km pe drumurile patriei cel mai mult si va spun ca am vazut cateva accidente in fata mea la viteza de peste 100 si va zic ca sanse de supravieture sunt f mici. Odata in fata mea a derapat un e39 la 100 110 si a luat un pom, rezultat pomul "s a asezat pe locul din dreapta ". Ideea e ca va sfatuiesc nu aveti incredere in fiare indiferent cine le branduieste. La peste 100 tine de noroc daca supravietuiesti si la peste 200 la ora in momentul accindetului aveti sanse f f f mici de supravietuire.

 

Cat despre faza cu zburatul nu ma contrazic ca vad ca oameni ironici si categorici aici... Voi aveti dreptate masinile sunt proiectate prin portanta inversa dar fizica le cere cere sus la acele viteze si daca apar factori externi ca un damb impreuna cu o pala de vant sanse sa se ridice sunt.

Cat despre masa mica care absoarbe diferenta de masa in caz de impact frontal este documentata treaba search

Cu stima

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

mai malasorte tu citesti ce scrii? serios acum?

 

cum sa absoarba masa mai mica diferenta de masa?(nu vorbim de 2 corpuri cu aceiasi densitate) adika daca un camion de 20 tone se loveste de o bucata de fier de 19 tone, fierul aboarbe diferenta? eventual o disipeaza dar sigur nu o absoarbe ca nu e tampax.

 

pai chiar fizica iti zice ca masina va sta lipita de asfalt mai bine la viteze mari decat la viteze mici, ti-am explicat mai sus cu masina de F1.o pala de vant nu conteaza la 250km pentru ca viteza aerului care trece pe langa masina e oricum mai mare decat pala aia de vant.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de accidente si viteza, ce te face sa zici ca ar fi jucarie un smart? :D

+1 smart nu e jucarie. Sunt convins ca un opel la aceea viteza arata mai rau la impact ca un smart fie el si omega

 

http://www.youtube.com/watch?v=_QSQ7So2P7c

 

si gandestete ca asta e facuta direct de curse.... Crezi ca aterizarea e placuta cu un m6?

Eu nu am zis ca zboara pana pe luna dar 1 metru e sufiecient ca doar in filme aterizezi cu masina pe roti si pleci mai departe

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

mergeam des cu viteze mari, gen 180 km/h + in DE. Si pe distante lungi.

Cheia e sa anticipezi, sa te uiti la juma de km inainte, mai ales la cei care merg normal, mai incet,

Pur si simplu chiar daca se asigura, cei mai multi arunca doar o privire in retrovizoare, care nu e suficienta sa determini viteza celui care vine.

 

 

Daca vedeam pe unul de pe banda 1 ca se apropia de altul din fata lui deja incetineam, la fel cand cand ma apropiam de intrari, pentru ca in DE, cei de pe banda 1 se dau pe banda 2 automat, e aproape un reflex, sa ii lase sa intre pe autostrada pe cei care vin.

Ala daca era sofer bun si vedea ca e intrare pe autostrada trebuia sa o lase macar la un 220 si apoi in functie de trafic, sa mai reduca chiar si mai mult

 

LA scoala de soferi in DE exista cursuri speciale de mers pe autobahn si acolo te invata ca practic trebuie sa stai mai mult cu ochii in retrvizoare decat in fata, pe autobahn in 90 % din cazuri pericolul din spate vine, nu fata.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

da, ca sa nu-ti iei zborul , serios vorbind

+ ca nu exista prea multe cauiciuri care sa reziste la acele viteze mai mult de cativa km. si multi alti factoriii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.