Jump to content

Probleme cu aprinderea


Recommended Posts

Am dat la cheie motoru o pornit  pe urma a facut niste explozi aiurea si intrun final so oprit.cred ca ii de la umezeala(in garaj ploua pe la usa,prelinganduse pana pe masina).

    maine dimineata sper sa pot pleca cu ea pana in yu

16732[/snapback]

 

Asta patesc eu cand nu o pornesc mult timp.Da niste rateuri de zici ca asunt grenade in motor.Apoi isi revine dupa ceva timp.

Link to comment
Share on other sites

Am dat la cheie motoru o pornit  pe urma a facut niste explozi aiurea si intrun final so oprit.cred ca ii de la umezeala(in garaj ploua pe la usa,prelinganduse pana pe masina).

    maine dimineata sper sa pot pleca cu ea pana in yu

16732[/snapback]

Sunt rateuri pe galerie...am patit si eu pana i-am schimbat bujiile

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mie mi se pare ca e un mit referitor la toate motoarele cu injectie.

 

lordseba, asa face si 525-ul meu, chiar si acum cand consider ca am aprinderea f buna (bujii noi, 2 fise noi) insa totul dureaza de la cateva secunde pana la doua minute, in functie de cat a stat (cel putin 12 ore), temperatura, umezeala si pozitia masinii (rampa ramane fara benzina si dureaza un pic pana cand benzina ajunge sus).

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca e un mit referitor la toate motoarele cu injectie.

19863[/snapback]

 

O explicatie ar putea suna cam asa:

Cand dai la cheie motorul are o turatie foarte mica iar daca apesi acceleratia computerul injecteaza mult mai multa benzina decat e necesar, rezultand inecarea motorului. De exemplu daca apas jumatate de cursa computerul da benzina cam pentru 3-4 mii rpm, deci de cateva zeci de ori mai mult decat e necesar.

 

Inca mai astept o explicatie, alta decat cea de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

pentru 3-4 mii rpm, deci de cateva zeci de ori mai mult decat e necesar.

 

21205[/snapback]

 

 

Nu cred ca este chiar asa.Cand pornesti masina cu acceleratia apasata ,computerul nu da benzina cum spui.Este o mica diferenta.Motorul inca nu este pornit iar cantitatea de benzina nu va fi direct proportionala cu apasarea pedalei de acceleratie.Daca ar da benzina asa multa, motorul nu ar mai porni in veci :blink:

 

Uneori este recomandat sa apesi pedala de acceleratie la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.