Jump to content

Recommended Posts

salutare.credeam ca nu voi avea probleme cu ea prea curand dar m-am inselatno.gif.astazi cand veneam spre casa am intrat in depasirea unui camion si am simtit o cadere brusca de putere pe la 3000 rot/min si aparitia unui suierat,parca aveam sirena de politie pe masina,asa de tare se auzea...norocul meu a fost ca sa intamplat aproape de casa(1km)...simptomele sunt lipsa de putere, fluieratul.am ajuns acasa si am dat jos capacele motorului si racordul acela din plastic care pleaca de la filtru la turbina .atasez si cateva poze cu paletii turbinei care acum 6 zile nu aveau nici cea mai mica zgaraietura sau semne care sa prevesteasca asta.am sunat la cativa mecanici si acestia mi-au spus ca in afara turbinei ar putea fi si racordul de la intercooler care sa aibe aceleasi simptome,dar eu cred ca 100%este turbina...acum intrebarea mea este cum rezolv problema aceasta ptr ca din ce am citit pe aici kit-ul de reparatie ptr modelul de turbina mitsubishi nu exista ptr reconditionare,asa ca am doua variante.1.imi cumpar turbina noua.2 una second hand... despre asta este vb http://www.youtube.com/watch?v=zPJLWkeiZMQ&feature=youtu.be
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salutare.credeam ca nu voi avea probleme cu ea prea curand dar m-am inselatno.gif.astazi cand veneam spre casa am intrat in depasirea unui camion si am simtit o cadere brusca de putere pe la 3000 rot/min si aparitia unui suierat,parca aveam sirena de politie pe masina,asa de tare se auzea...norocul meu a fost ca sa intamplat aproape de casa(1km)...simptomele sunt lipsa de putere, fluieratul.am ajuns acasa si am dat jos capacele motorului si racordul acela din plastic care pleaca de la filtru la turbina .atasez si cateva poze cu paletii turbinei care acum 6 zile nu aveau nici cea mai mica zgaraietura sau semne care sa prevesteasca asta.am sunat la cativa mecanici si acestia mi-au spus ca in afara turbinei ar putea fi si racordul de la intercooler care sa aibe aceleasi simptome,dar eu cred ca 100%este turbina...acum intrebarea mea este cum rezolv problema aceasta ptr ca din ce am citit pe aici kit-ul de reparatie ptr modelul de turbina mitsubishi nu exista ptr reconditionare,asa ca am doua variante.1.imi cumpar turbina noua.2 una second hand... despre asta este vb http://www.youtube.com/watch?v=zPJLWkeiZMQ&feature=youtu.be

tu nu vezi ca sunt rupte bucati din pale... are joc f mare in ax si a atins in corpul turbinei. Se vede ca e proaspata treaba.. E de la turbina 100 %. Numai merge cu ea asa

Link to comment
Share on other sites

nu arunca imediat. E bine ca nu ai mers cu ea. Parerea mea mai bine noua . DAca iei sh trebuie o sursa sigura dupa o masina cu putini km . ii verifici jocul in ax ...
Link to comment
Share on other sites

Astazi am vb cu cipos,cel care reconditioneza turbine si mi-a spus ca o cauza care a dus la asta ar putea fi aspiratia unui corp strain ptr ca din poze reise ca paletii sunt loviti pe exterior nu pe partea carcasei....i-am trimis pozele si lui ptr a confirma sau infirma ipoteza asta ...oricum mi-a sugerat ca nu se merita sa reconditionez modelul asta.
Link to comment
Share on other sites

... mi-a spus ca o cauza care a dus la asta ar putea fi aspiratia unui corp strain ptr ca din poze reise ca paletii sunt loviti pe exterior nu pe partea carcasei...

Exact asta voiam sa spun. Turbina ta n-a cedat din cauze naturale. Ceva a intrat in admisie.

Mergi pe mana lui Cipos, stie ce face.

Link to comment
Share on other sites

acum cateva minute ma suna un domn din bucuresti si imi spune ca are doua oferte ptr mine,si anume.1-o turbina sh cu putini km la 600 euro.2-turbina luata de pe masina de proba cu 2000km pe care vrea 800 euro...din cate stiu eu o turbina noua OEM ajunge undeva la 1000 de euro iar cel in cauza imi spune ca una originala ar fi 2000 de euro...se merita sa dau 800 pe asta luata de pe masina de proba?
Link to comment
Share on other sites

Exact asta voiam sa spun. Turbina ta n-a cedat din cauze naturale. Ceva a intrat in admisie.

Mergi pe mana lui Cipos, stie ce face.

 

astept sa aud si parerea lui cipos dupa ce vede pozele...nu stiu ce sa mai cred ptr ca acum 9 zile i-am schimbat filtrul decantor si ptr operatiunea asta am demontat si filtrul de aer .operatiunea am facut-o singur si tot atunci am observat ca aveam ceva joc in turbina....nu pot spune exact ce joc aveam in ax, dar era ceva...daca era sa fie ceva intrat pe traseul de la filtru la turbina ar fi facut asta imediat cum o porneam.acum doua saptamani i-am schimbat filtrele si uleiul(5w30 bmw)...

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Acum nu fac analiza de caz, dar fata paletilor nu avea cum sa ajunga asa, decat daca au prins ceva corp strain. Iar bucati de paleti n-au cum sa ajunga acolo. Trec direct in intercooler.

 

Dar oricum... succes cu reparatia. E pacat...

Link to comment
Share on other sites

De ce nu incerci in dezmembrari,daca vrei am ceva numere de telefon din Hunedoara de la un tip care are numai seria 3 pana in '97 la dezmembrat preturi chiar bune,poate iti gasesi cva.Un pm daca doresti numarul.Spor si bafta!
Link to comment
Share on other sites

Acum nu fac analiza de caz, dar fata paletilor nu avea cum sa ajunga asa, decat daca au prins ceva corp strain. Iar bucati de paleti n-au cum sa ajunga acolo. Trec direct in intercooler.

 

Dar oricum... succes cu reparatia. E pacat...

 

bucatelele astea le-am gasit in racordul de plastic dintre filtrul de aer si turbina...daca era sa fie ceva aspirat in motor cred ca se auzea imediat.de asta mi-e frica cel mai tare.exxista sansa ca alte resturi sa treaca de paleti si sa ajunga in motor?

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Alea nu par a fi din aluminiu. Sau sunt?

Eu zic sa nu-ti faci griji prea mari de motor. Intercoolerul cam protejeaza din acest punct de vedere.

Bine ca n-a apucat s-o ia pe ulei ca era alta distractie.

Curata tot, cum a spus si Calin si monteaza noua turbina.

Intre timp incearca sa afli de unde provin cioburile alea.

Link to comment
Share on other sites

Alea nu par a fi din aluminiu. Sau sunt?

Eu zic sa nu-ti faci griji prea mari de motor. Intercoolerul cam protejeaza din acest punct de vedere.

Bine ca n-a apucat s-o ia pe ulei ca era alta distractie.

Curata tot, cum a spus si Calin si monteaza noua turbina.

Intre timp incearca sa afli de unde provin cioburile alea.

 

sunt din aluminiu ,si cred ca sunt ramasite dintr-o pala,asta se observa si din poze...cel putin asa cred eu....oricum cel care o va monta imi va curata inainte tot traseul ....

Link to comment
Share on other sites

o turbina noua costa 1280e si ai garantie la ea, nu se merita sa dai 800e pe o turbina folosita

ai avut noroc ca nu a luat_o e ulei

cel mai bne una noua si curata bine si radiatorul de aer(sau cum s_o numi)poti sa gasesti ceva si prin el

nasoala treaba asta cu turbinele

Link to comment
Share on other sites

nasoala treaba asta cu turbinele

trebuie sa ai mare grija de ea sa ii pui ulei bun sa o incalzesti inainte de a o tura eu cred ca sunt destul de fragile (am schimbat doua pana acum si cu asta noua am deja 30.000 in 4luni peste cateva luni trebuie sa ma gandesc sa incep sa pun bani la pusculita pt alta :roulette: )

Link to comment
Share on other sites

masina cand am cumparat-o avea 170.000km si am mai facut 15.000km,deci era timpul sa isi dea duhul:)...daca o folosesti normal si ai grija de ea treci si 200.000km.am gasit si filmuletul asta care iti explica cam ce trebuie sa faci ptr a nu avea probleme(min2:50) eu oricum ma asteptam sa imi cada,dar speram sa mai duca inca vreo 15-20mii
Link to comment
Share on other sites

ia-o noua. eu am luat una sh si la o luna am schimbat-o iar.

am dat mai multi bani dc luam una noua de la inceput.

 

prima oara ma batea gandul sa imi iau una sh dar vorba ta...nu sti ce ieithumbsup.png...asa ca singura varianta este una noua....eu din cate stiam una noua ar ajunge la 1000.de euro....

Link to comment
Share on other sites

nu o ia asa rpd pe ulei. Tre sa te ambitionezi si sa mergi cu ea ceva sa o ia pe ulei. Oricum daca vrei sa ajungi in siguranta scoti furtunul de la admisie si mergi asa cativa km cu atenti sa nu scada uleiul sub minim. Acelasi sfat ca si colegi curata bine furtune intercoler si chiar admisia pentru siguranta. Cel mai bine se spala in benzina..

Parerea mea este sa iei turbina noua povestea aia cu turbina de 1000 de km am auzito de atatea ori la astia care dezmembreaza incat eu unu nu o cred. Cu stima

 

Turbina Bmw E87, E90, E91 - *20D

 

Pret cu TVA inclus:

5.394,38 RON

eu la bani astia o vad... original

ma rog cu un minus 500 de lei daca ai noroc dar sub nu cred

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.