Jump to content

Recommended Posts

nu o ia asa rpd pe ulei. Tre sa te ambitionezi si sa mergi cu ea ceva sa o ia pe ulei. Oricum daca vrei sa ajungi in siguranta scoti furtunul de la admisie si mergi asa cativa km cu atenti sa nu scada uleiul sub minim. Acelasi sfat ca si colegi curata bine furtune intercoler si chiar admisia pentru siguranta. Cel mai bine se spala in benzina..

Parerea mea este sa iei turbina noua povestea aia cu turbina de 1000 de km am auzito de atatea ori la astia care dezmembreaza incat eu unu nu o cred. Cu stima

 

Turbina Bmw E87, E90, E91 - *20D

 

Pret cu TVA inclus:

5.394,38 RON

eu la bani astia o vad... original

ma rog cu un minus 500 de lei daca ai noroc dar sub nu cred

eu sunt la paris si aici gasesti orice turbo pentru orice masina la 5-650 de euro garantie un an,,,un amic sia pus turbo pe un a3 acum 3 ani si nu a avut nicio problema

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai da mai multe detalii.. unde la Paris? la ce firma?

pai le gasesti aici www.leboncoin.fr sunt foarte multe firme ce vind tot felu de turbo daca vrei ma interesez dami ceva date despre masina si til gasesc,, toate se vind cu garantie si cred ca trimite sin in ro daca platesti cu cardu sau transfer bancar

 

pai le gasesti aici www.leboncoin.fr sunt foarte multe firme ce vind tot felu de turbo daca vrei ma interesez dami ceva date despre masina si til gasesc,, toate se vind cu garantie si cred ca trimite sin in ro daca platesti cu cardu sau transfer bancar

vezi aici http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/286929936.htm?ca=12_s stiu ca astia is foarte buni la piese si sunt aproape de unde stau eu

Link to comment
Share on other sites

nu o ia asa rpd pe ulei. Tre sa te ambitionezi si sa mergi cu ea ceva sa o ia pe ulei.

Eeee nu... E destul sa crape axul. Nu e cazul de fata, dar in majoritatea cazurilor asa se intampla.

Si nu e prea placut...

 

http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o

Link to comment
Share on other sites

Daca ar tine si 100.000km.. merita din plin!

De ce sa tina doar atat,masina mea are 230.000 km cu turbina originala, si nu vad sa dea semne de deces.

Parerea mea e ca daca o intretii cum trebuie(ulei, filtre etc) te tine mult mai mult.

Am peste 120.000 km facuti cu bmw-uri turbo si nu am avut probleme niciodata cu turbina

Link to comment
Share on other sites

De ce sa tina doar atat,masina mea are 230.000 km cu turbina originala, si nu vad sa dea semne de deces.

Parerea mea e ca daca o intretii cum trebuie(ulei, filtre etc) te tine mult mai mult.

Am peste 120.000 km facuti cu bmw-uri turbo si nu am avut probleme niciodata cu turbina

deci astea de aici cred ca sunt refacute dar este garantie un an asa ca nu ai de ce sa iti faci griji,, pretul e de la 350-650 depinde de model

eu zic ca merita decat sa iei una noua la care ai tot un an garantie si costa de 3 ori mai mult,,

Link to comment
Share on other sites

De ce sa tina doar atat,masina mea are 230.000 km cu turbina originala, si nu vad sa dea semne de deces.

Parerea mea e ca daca o intretii cum trebuie(ulei, filtre etc) te tine mult mai mult.

Am peste 120.000 km facuti cu bmw-uri turbo si nu am avut probleme niciodata cu turbina

 

Zic sa tina doar atat pentru ca asa cum zice si @lexius, cred ca sunt reconditionate la pretul ala.. pai unde mai gasesti turbina noua de e90 320d la 400e ?!!?

Link to comment
Share on other sites

cosmin stiu ce inseamna o masina pe ulei. mai acum vreo 2 saptamani i am oprit la o doamna un opel care se tura cu cheia scoasa din contact. norocul ei ca era manuala. la automata mai greu.... tre sa ii astupi admisia dar la ce panica simti cand se tureaza motorul ca nebunu te cam pierzi cu firea. naspa moment dar da semne inainte ai fum in spate ca o locomotiva pe aburi daca tot mergi atunci e riscul tau.

Ma indoiesc ca in Paris gasesti turbina originala la jumate de pret fata de Germania. M am uitat motors.ebay.de si am vazut ca e cam 900 de euro cea mai ieftina. poate sunt aftermarket facute prin china si Dzeu stie cat or sa te tina. Zgarcitul plateste intodeauna de 2 ori

Link to comment
Share on other sites

De ce sa tina doar atat,masina mea are 230.000 km cu turbina originala, si nu vad sa dea semne de deces.

Parerea mea e ca daca o intretii cum trebuie(ulei, filtre etc) te tine mult mai mult.

Am peste 120.000 km facuti cu bmw-uri turbo si nu am avut probleme niciodata cu turbina

+1 a mea tinut +300000 de km originala

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai mare grija de ea sa ii pui ulei bun sa o incalzesti inainte de a o tura eu cred ca sunt destul de fragile (am schimbat doua pana acum si cu asta noua am deja 30.000 in 4luni peste cateva luni trebuie sa ma gandesc sa incep sa pun bani la pusculita pt alta :roulette: )

 

Daca mergi subturat da pica rapid, una noua tine si 200 000 mii de km, eu am schimbat ca si tine am pus una sh si dupa 15 000 km a crapat si mi am luat noua si merge de 30 000 km fara probleme dar ii dau turatie...

 

cosmin stiu ce inseamna o masina pe ulei. mai acum vreo 2 saptamani i am oprit la o doamna un opel care se tura cu cheia scoasa din contact. norocul ei ca era manuala. la automata mai greu.... tre sa ii astupi admisia dar la ce panica simti cand se tureaza motorul ca nebunu te cam pierzi cu firea. naspa moment dar da semne inainte ai fum in spate ca o locomotiva pe aburi daca tot mergi atunci e riscul tau.

Ma indoiesc ca in Paris gasesti turbina originala la jumate de pret fata de Germania. M am uitat motors.ebay.de si am vazut ca e cam 900 de euro cea mai ieftina. poate sunt aftermarket facute prin china si Dzeu stie cat or sa te tina. Zgarcitul plateste intodeauna de 2 ori

 

Turbinele nu sunt facute in china, sunt facute si in romania la honeywell garrett.

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi subturat da pica rapid, una noua tine si 200 000 mii de km, eu am schimbat ca si tine am pus una sh si dupa 15 000 km a crapat si mi am luat noua si merge de 30 000 km fara probleme dar ii dau turatie...

 

 

 

Turbinele nu sunt facute in china, sunt facute si in romania la honeywell garrett.

ce conteaza unde sunt facute daca ai garantie,, si aici oameni sunt putin mai corecti ca in ro nu incearca sa te abureasca sau sa te minta

Link to comment
Share on other sites

salutare.credeam ca nu voi avea probleme cu ea prea curand dar m-am inselatno.gif.astazi cand veneam spre casa am intrat in depasirea unui camion si am simtit o cadere brusca de putere pe la 3000 rot/min si aparitia unui suierat,parca aveam sirena de politie pe masina,asa de tare se auzea...norocul meu a fost ca sa intamplat aproape de casa(1km)...simptomele sunt lipsa de putere, fluieratul.am ajuns acasa si am dat jos capacele motorului si racordul acela din plastic care pleaca de la filtru la turbina .atasez si cateva poze cu paletii turbinei care acum 6 zile nu aveau nici cea mai mica zgaraietura sau semne care sa prevesteasca asta.am sunat la cativa mecanici si acestia mi-au spus ca in afara turbinei ar putea fi si racordul de la intercooler care sa aibe aceleasi simptome,dar eu cred ca 100%este turbina...acum intrebarea mea este cum rezolv problema aceasta ptr ca din ce am citit pe aici kit-ul de reparatie ptr modelul de turbina mitsubishi nu exista ptr reconditionare,asa ca am doua variante.1.imi cumpar turbina noua.2 una second hand... despre asta este vb http://www.youtube.com/watch?v=zPJLWkeiZMQ&feature=youtu.be

Daca Cipos nu poate sa te ajute.. mai bine ia una noua.. nu te baga la SH ca nu stii ce gunoi ei..

La a mea mi-a facut-o Cipos a schimbat tot in ea..acu nu fumega trage ca-n tinerete. :)

Bafta

Link to comment
Share on other sites

prima oara ma batea gandul sa imi iau una sh dar vorba ta...nu sti ce ieithumbsup.png...asa ca singura varianta este una noua....eu din cate stiam una noua ar ajunge la 1000.de euro....

 

poate si mai mult.

la mine faza a fost acu 2 ani si de atunci n-am prb cu masina.

repet: ia-o noua!

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi subturat da pica rapid, una noua tine si 200 000 mii de km, eu am schimbat ca si tine am pus una sh si dupa 15 000 km a crapat si mi am luat noua si merge de 30 000 km fara probleme dar ii dau turatie...

 

 

aici el are f mare dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Asa este, sunt semne inainte, dar cati stiu sa le vada?

Unele motoare au clapeta de shut-off ce obtureaza admisia cand iei contactul.

Asa e majoritatea merg ca ursi cu ele pana incepe minunea ahahha. Motorul prinde viata adevarata si turatie ce nici producatorul nu s a gandit ca o sa poata.Chiar vb cu cei de la Bavaria si imi ziceau ca peste jumate din moatoarele diesel care vin la ei varza sunt de la luatul pe ulei de la turbina. Multe au clapetele alea din fabrica dar in Romania oameni le scot de frica la anumit numar de km. Normal se schimba galeria de admisie pe la 200 de k pentru siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am sunat la mai multe magazine si preturile difera foarte mult...unul imi cerea 7700 lei,altul 5500 si al trei-lea 4500 pe care o aduce din germania oem cu un an garantie fara limita de km aici pe turbine-noi.ro .ieri am primit o oferta la 2000 lei reconditionata, cu a mea la schimb fara modulul electronic,acesta oferind-u-mi garantie 1 an de zile fara limite de km...cred ca merg pe cea la 4500 lei,pt ca am auzit atatea reclamatii la cele reconditionate...am mai vb cu cineva din ct care mi-a spus sa mai astept doua saptamani ptr ca s-ar putea sa aduca kit-ul de reparatii original de mitsubishi
Link to comment
Share on other sites

Astazi am sunat la mai multe magazine si preturile difera foarte mult...unul imi cerea 7700 lei,altul 5500 si al trei-lea 4500 pe care o aduce din germania oem cu un an garantie fara limita de km aici pe turbine-noi.ro .ieri am primit o oferta la 2000 lei reconditionata, cu a mea la schimb fara modulul electronic,acesta oferind-u-mi garantie 1 an de zile fara limite de km...cred ca merg pe cea la 4500 lei,pt ca am auzit atatea reclamatii la cele reconditionate...am mai vb cu cineva din ct care mi-a spus sa mai astept doua saptamani ptr ca s-ar putea sa aduca kit-ul de reparatii original de mitsubishi

nu prea inteleg cum poate so aduca originala la banii aia ca una originala bate la vreo 1600 de euro,, sigur e ceva la mijloc,, eu as merge pe varianta reconditionata cu un an garantie la mai putin de jumate de pret,,,,bineinteles sa fie reconditionata cu kit original si la cineva serios nu la dorel in spatele blocului

Link to comment
Share on other sites

Asta e si problema,kit original nu exista.cei de la mitsubishi nu au scos pe piata piese ptr repartie.din ce am citit pe alte forum-uri si aici cam 1000 de euro este una noua,originala...restul ce este peste sunt adaos-uri de comercianti romani.cel care mi-o da la 4500 lei a spus ca a comandat din germania 3buc si ar ajunge joi in tara...ma costa 250 lei prin dhl daca o vreau mai repede de joi...

 

Asta e si problema,kit original nu exista.cei de la mitsubishi nu au scos pe piata piese ptr repartie.din ce am citit pe alte forum-uri si aici cam 1000 de euro este una noua,originala...restul ce este peste sunt adaos-uri de comercianti romani.cel care mi-o da la 4500 lei a spus ca a comandat din germania 3buc si ar ajunge joi in tara...ma costa 250 lei prin dhl daca o vreau mai repede de joi...

Link to comment
Share on other sites

Asta e si problema,kit original nu exista.cei de la mitsubishi nu au scos pe piata piese ptr repartie.din ce am citit pe alte forum-uri si aici cam 1000 de euro este una noua,originala...restul ce este peste sunt adaos-uri de comercianti romani.cel care mi-o da la 4500 lei a spus ca a comandat din germania 3buc si ar ajunge joi in tara...ma costa 250 lei prin dhl daca o vreau mai repede de joi...

 

Asta e si problema,kit original nu exista.cei de la mitsubishi nu au scos pe piata piese ptr repartie.din ce am citit pe alte forum-uri si aici cam 1000 de euro este una noua,originala...restul ce este peste sunt adaos-uri de comercianti romani.cel care mi-o da la 4500 lei a spus ca a comandat din germania 3buc si ar ajunge joi in tara...ma costa 250 lei prin dhl daca o vreau mai repede de joi...

nustiu ce sa zic sper sa ai noroc la ea dar eu nu prea am incredere in vinzatorii astia de prin ro,, am fost de prea multe ori intepat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.