Jump to content

BMW 318d E90 2008


Andrei_VUV

Recommended Posts

Frumossss :goodjob:

Tu le stiai deja ;)

 

cat te-a costat toata distractia?

si ai facut totul de unul singur?

 

arata foarte bine !

Le-am facut in Constanta la Andrei Cernega. Zicea ca are si cont pe forum. Cauta-l pe farcebook cu "performanceauto" si gasesti acolo si poze,video..si cu masina mea...si multe alte faruri modificate.

Geamul farului se desface prin incalzire. Dureaza cam 2,3 zile toata modificarea.

 

Singura chestie care mai putea fi facuta era semnalizarea in stil LCI sau ca aici http://www.bimmerboost.com/content.php?1169-New-E92-aftermarket-headlight-option-180-from-Martino-Auto-Concepts.

Dar ramane pe altadata. Acum se desface usor geamul pentru ca a pus un mastic moale.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am vazut si filmuletul de pe youtube acum cred ca vreo saptamana. Super treaba tot la cei de la performance auto de la constanta ma gandeam si eu pentru conversie la mine. Daca nu e cu suparare cat te-a dus manopera? Super tare.
Link to comment
Share on other sites

Manopera e 300 lei. Plus restul...2 randuri de lupe,orion v2,black out interior far - total 1100 lei. Daca nu puneam si pe lunga lupe ieseam cam la 900 lei. Oricum sunt multumit de ce a facut,lupele sunt ok, bat bine si in primul rand functioneaza si reglajul pe inaltime "autoleveling" , treaba care daca luam faruri aftermarket era mai complicat sa se realizeze reglajul ala din motorasul original.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am pus problema farurilor aftermarket dar chestia este ca e lupa foarte proasta si tot trebuia sa le schimbi(lupele) pt unele care sa bata cum trebuie. Plus ca au o calitate slaba a fabricatiei. Eu pentru la mine voiam sa fac ceva in genul :

 

Dar imi place mult cum arata si cu a doua lupa. Ai fost la ei sau ai trimis doar farurile? Sa ai parte de ele frumoasa treaba.

Link to comment
Share on other sites

Poate sa le faca si asa. Se schimba partea din colt de semnalizare si se poate modifica cum vrei,poti s-o faci tot in stil black-out ca in linkul pus de mine mai sus sau asa. Le face cum vrei tu.

Lupa pe lunga a fost ideea mea, nu mai facuse pana acum.

Farurile i le-am dus eu (desfacute de pe masina) , n-am avut incredere in curier. De vineri seara pana duminica seara le-a terminat...a muncit aproape non stop la ele sa le termine pana plec acasa ca altfel trebuia sa le trimita cu curierul luni.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Inseamna ca asa o sa fac si eu o sa iau legatura cu ei si o sa ma pun pe treaba. A iesit treaba buna si important este ca poti sa si circuli noaptea cum trebuie cu masina ca pe mine m-au nenorocit farurile astea de care sunt foarte dezamagit. Sa ai o zi buna frumoase ambele masini si sa nu ai parte de evenimente mersi pt informatii.
Link to comment
Share on other sites

Functionalitatea farului e acum similara cu bi-xenon LCI doar ca nu exista H8 pe AE ci orion. Am pastrat si becul H7 halogen de pe lunga in mijloc. La faza lunga fara scurta, se aprinde becul H7 pe lunga pt flash asta ca sa nu mai freci instalatia xenon de fiecare data ziua. Iar cu scurta cand dau lunga se ridica lupa si se aprinde si H7, adica functioneaza in paralel in modul asta.

 

Sa ai o zi buna frumoase ambele masini si sa nu ai parte de evenimente mersi pt informatii.

I-am zis ca as vrea si la e60 sa le "modific" un pic , mai ales ca trebuie curatat geamul pe interior (fiind patat de la condens) si alta solutie nu e decat prin desfacere. Dar asta mai incolo spre vara ;)

Link to comment
Share on other sites

Adica daca dai doar un flash iti intra becul h7 de pe lupa din mijloc iar daca schimbi de pe scurta pe lunga atunci cand ai nevoie se misca clapeta de pe lupa pt faza lunga nu? E interesant asa. Dar el poate sa si dezactiveze faza lunga de pe h7 de exemplu, nu? E interesant si faptul ca poate modifica si semnalizarea. Singura chestie este sa izoleze farul cum trebuie ca sa nu-ti faca condens.
Link to comment
Share on other sites

Exact. Sa nu suprasoliciti de fiecare data instalatia xenon cand dai lunga.

N-a facut condens si am spalat-o cu compresorul de 2 ori acasa. Totusi el a zis sa evit in primele 2,3 saptamani spalatoriile pana se aseaza bine masticul ala...si mergand cu masina el se mai incazeste si se etanseaza cum trebuie. Dar pana acum n-am avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Azi am sunat si eu pe cineva de aici din constanta si mi-a zis ca daca vreau sa imi puna xenon cu tot cu inele SMD ma costa 1050 de lei daca ma duc eu cu farurile . Incepe dimineata si termina seara si foloseste si un gel special care se usuca foarte repede. Vroiam sa te intreb , esti multumit ? merita ? ca eu am tot dat banii pe toate prostiile si as cam vrea sa incep sa fac si investitii bune :))
Link to comment
Share on other sites

Alta belea cu N47. Ieri cand sa desfac si eu scutul sa curat pe dedesubt scurgerile de ulei,furtunul de la turbo spre intercooler..etc, am dat si peste piesa nr 7 din poza care e cu probleme atat la e60 cat si la asta. Adica, furtunul asta din plastic pe unde ies gaze din motor(si cu ulei combinat in cazul meu), are 2 garnituri de cauciuc in capete. Ambele erau belite de caldura si nu mai etansau deloc. Problema mai mare era ca la e90 furtunul asta era obturat de mastic. De la fostul proprietar era chestia asta ca eu n-am umblat acolo. El sau service-ul a pus mastic moale sa-l etanseze de pomana. Mai rau au facut. Gazele in loc sa se duca in galerie ,ieseau prin motor si cu putin "noroc" ajungeau si in habitaclu :)

In concluzie : piese prost proiectate...facute in graba.

 

http://img203.imageshack.us/img203/218/admisie318d.png Uploaded with ImageShack.us"]http://img203.imageshack.us/img203/218/admisie318d.png Uploaded with ImageShack.us[/url]

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Cel pe care l-am sunat mi-a zis ca au site-ul acesta tuningfaruri.ro . Aici am intrat si am vazut ca aveau si un LCI modificat la faruri . Mi se pare ca el imi pune xenon doar pe faza scurta , sa inteleg ca tu ai platit 1100 de lei cu bi-xenon ? E greu sa scoti farurile ?
Link to comment
Share on other sites

Aia am schimbat-o si eu, si credeam ca a pus cineva silicon, dar defapt s-a unflat buma aia pana sa deformat...

 

Piesa noua vine modificara, fara greselile de la prima, alt sistem de prindere alte garnituri material mai tare :thumbsup:

Si eu am probleme cu piesa aia, imi supureaza ulei pe langa ea la greu. Eu am desfacut-o dar nu mi s-a parut nimic dubios la piesa, doar ca pur si simplu nu etanseaza bine si mereu se umezeste de ulei pe langa ea. Sa inteleg ca daca comand una noua o sa-mi vina modelul updated, care nu mai are probleme?

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Aia am schimbat-o si eu, si credeam ca a pus cineva silicon, dar defapt s-a unflat buma aia pana sa deformat...

Piesa noua vine modificara, fara greselile de la prima, alt sistem de prindere alte garnituri material mai tare :thumbsup:

Naiba s-o ia. O sa-mi comand si eu la ambele masini.

 

Si cate piese n-or fi cu probleme...nici n-am avut timp sa le identific pe toate dar cred ca mai sunt "bube" de genul cu siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Scrie 2012 pe furtun si nu se mai "roteste" ca si aia veche si vine un pic modificata, eu nu mai am probleme acolo de atunci, si-au dat seama ca au gresit proiectarea lui si au remediat-o.

 

Pretul nu este unul foarte mare, cred ca era vre-o 70 ron, poteti intreba pe la grozadan :rolleyes:

 

Singura "problema" care mi-a facut-o furtunul vechi ar fi uleiul aruncat peste tubul mare flexibil 11 care a inceput sa se dezlipeasca, deci nu lasati asa sa arunce aiurea uleiul...

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.