Jump to content

BMW 318d E90 2008


Andrei_VUV

Recommended Posts

Sa sti ca am incercat interfata aia care nu ti-a mers nici tie pe un BMW 525D din 2005 si merge perfect :thumbsup:

 

Ce ai facut pana la urma? ai trimis-o inapoi?

 

Pare sa cam oscileze relantiul nu? si parca este si prea mare, au am 780rpm la automata :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Interfata o am inca. N-am mai trimis-o ca ma costa cam 15euro si nu merita la cat a costat ea (~30euro)... :)

Relantiul oscileaza un pic, asa a facut mereu. Si la E60 la fel face. Chiar vroiam sa fac un test azi sa vad cam ce diferente de valori sunt.

Deocamdata ma streseaza furtunul ala. La e60 are mult ulei combinat cu mizerie in interiorul tubulaturii. Si sa vad ce fac. Trebuie desfacuta tubulatura si curatat. Cred ca si la e90 e aceeasi problema. Influenteaza serios treaba asta ce zici?

Pun niste poze acum.

Link to comment
Share on other sites

M-am inselat, vad ca e vreo 35-38 lei piesa #7. O s-o comand si eu.

Am schimbat si eu porcaria aia de teava, 42 Lei la Bavaria.

 

Teava noua are un O-ring mai gros pt etansare, pe cand cea veche avea o chestie gen plastic, care era foarte tare. La montaj mi s-a parut ca intra destul de fix in locas noua piesa, spre deosebire de cea veche, care intra lejer acolo. Sper sa fie ok, sa nu mai scape ulei.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu mai scapa ulei pe langa el dar in tubulatura tot se duce.

 

Nu asta ar fi marea problema,ca scapa pe langa furtun, ci ca se duce spre turbina.

 

Am gasit un spray de curatare,asta in eventualitatea in care nu vreau sa scot turbina, ceea ce ar fi destul de riscant si nu prea se baga nimeni la asa ceva tocmai din cauza asta.

http://www.wynns.uk.com/Product.aspx?p=28679&g=GRP_PRO_DIESEL

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Ca scapa ulei asta nu-i nimic, probalema e ca scapa presiune, uleiu nu are ce cauta normal acolo, dar se acumuleaza din cauza gazelor de carter care sunt recirculate.

 

Cred ca tu ai separatorul ala pentru gaze care ar trebui sa-l schimbi mai des sau sa-l cureti, nu stiu sa-ti zic mai multe ca io nu am asa ceva la LCI

Link to comment
Share on other sites

Asa e..scapa si presiune unde a format santurile alea dar n-am ce artificiu sa fac acolo (la iesirea turbinei spre intercooler). Poate doar polizat un pic sa-si revina la forma initiala, habar n-am si cred ca nimeni de la nici un service n-ar stii ce sa faca.

Separatorul pentru gaze adica furtunul ala mic cu cot...o sa-l schimb intr-un final. Garniturile de cauciuc sunt deja praf si pulbere, s-au mancat pe interior la imbinarea de sus cu motorul. Acum acolo pe interior nu mai are deloc garnitura. S-a topit de la caldura motorului si s-a facut precum un mastic moale.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles de la Robert ,nu se schimba filtrul epurator la mine(atat la e90 cat si la e60, acelasi motor N47). E undeva in motor si nu se umbla la el. Daca era atunci trebuia sa fie langa capacul culbutori si acolo e un fel de decantor care n-are nici o treaba si nu poti sa-l desfaci...de fapt ai putea dar e riscant ca se pot rupe clemele. Uite poza aici :

 

http://imageshack.us/a/img138/4472/sdc17077a.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img138/4472/sdc17077a.jpg

 

Am vazut pozele...ala cred ca e pentru M47.

 

Si tu ai acelasi motor ca si mine. Nu difera cu nimic. Doar ca al meu e euro4. Poza de mai sus e de la 5ar..dar e idem si la e90.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul ala il pierde pe la segmenti daca e. Dar nivelul a fost mereu ok si n-am completat niciodata. Probabil ca a pierdut putin. Cred ca majoritatea au problema asta la N47...din cati am mai intrebat , toti mi-au zis ca pe acolo curge ulei.
Link to comment
Share on other sites

La e60-ul meu nu e ulei acolo (furtun turbina-intercooler). Dar la e90 e destul. Si culmea, mi se pare ca merge si trage mult mai bine e90-ul...:)

E normal oarecum sa fie ulei acolo, mai toate diesel-urile cu km >100k sau ceva de genul pierd ulei pe la turbo, nu-i ceva nou asta. La VW picura pe acolo :)

Link to comment
Share on other sites

Eram convins ca aceste pete de ulei erau din cauza turbinei dar ele sunt prezente si dupa ce am schimbat-o cu alta noua.

Vad in prima poza de mai sus ca furtunul gros care face legatura intre filtrul de aer si turbo are sistemul ala de siguranta cu clema.La mine mansonul intra direct in turbo care are doar un o-ring(verde) si nimic mai mult.Ma gandesc ca mecanicul care a schimbat turbina o fi uitat sa puna si clema aia.

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

De ce nu ai schimbat toate 4 tampoane de al capac, la mine si celalelalte aveau putin joc :rolleyes:

De la ce capac sunt tampoanele, de la capacul de pe motor ? Intreb deoarece la mine vibreaza capacul si se aude urat, iar cand il apas cu mana nu se mai aude. Daca da, poti te rog sa-mi dai si mie codul sa le comand ? Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.