Jump to content

BMW 318d E90 2008


Andrei_VUV

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nostalgic? Si ai S5...

 

Da, prima mea masina a fost 318d E91 de care inca imi e dor...

 

 

In ceea ce priveste LED-urile, stirbesc din "puterea" care iti insufla un BMW cand il privesti pe strada...eu cand vad un VW cu angel eyes râd in sinea mea si imi zic: "wannabe" dar la fel râd si cand vad un BMW cu DRL-uri care merg pe masini din grupul VAG. Parerea mea e sa lasi masina asa cum e... o masina curata estetic e MULT mai admirata de cunoscatori decat una "tunata".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A incercat cineva pe pozitie ledurile astea din poza? Producatorul spune ca au ~800Lm fiecare , aproape de necrezut. Intradevar au un chip pentru cresterea luminozitatii dupa cum se vede in poza iar asta inseamna 12Lm pe smd (are 66 smd-uri).

http://www.ebay.com/itm/2-pcs-T10-DC12V-1206-SMD-66-LED-White-Car-Side-Indicator-Gauge-Light-Lamp-Bulb-/261068926546?pt=US_Car_Lighting&hash=item3cc8ebae52

 

Daca ar avea 800Lm ai putea sa mergi linistit si ziua cu ele in loc de faza scurta.

post-53276-0-56257000-1343288368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In Ploiesti consumul e cam 6- 6.5% iar in Bucuresti ~7 - 7.5%. Testat si ca numar de km parcursi nu doar ce arata BC-ul.

 

Viteza medie undeva la 30km/h. Depinde si unde ai drum in Bucuresti. Eu de cele mai multe ori ma duc in zona Blvd. Timisoara si o iau pe centura si ajung foarte repede (sambata si duminica). In timpul saptamanii e jale pe centura.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

In Ploiesti consumul e cam 6- 6.5% iar in Bucuresti ~7 - 7.5%. Testat si ca numar de km parcursi nu doar ce arata BC-ul.

 

Viteza medie undeva la 30km/h.

 

 

Sunt curios cum mergi cu masina asta, daca tu zici ca scoti 7 - 7,5% in Buc. Nu contest...Inseamna ca mergi cu ea mai mult subturata, adica nu schimbi in fiecare treapta mai sus de 2000rpm?!?!? chiar nu te mananca sub talpa s-o mai "curentezi" pana pe la 3000 - 3500rpm? Cel putin in tr 2 si 3 ca in prima nu-si prea are rostul!

Link to comment
Share on other sites

Mai mult cu a1a o turez intre 2500-3000. Iar a3a schimb de la 40-45 in sus. Asta e consumul. Niciodata nu a sarit de 8%. Probabil ca asa e motorul facut,sa consume putin si sa traga si bine iar cuplul max e la 1750rpm nu cum ziceau altii ca ar fi de la 2000 in sus. E exact cum specifica producatorul.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
O chestie ciudata azi dimineata. Cand sa deschid usile cu cheia , surpriza, se deschideau toate usile dar usa de la sofer nu. Am mai incercat de cateva ori din cheie apasand inchis,deschis deageaba. Pana la urma am deschis-o cu cheia mica de "urgenta". Ciudat ca nici din interior nu mergea s-o deschid , doar daca o deschideam pe afara cu cheia aia. Probabil ca oi fi atins(miscat) ieri siguranta aia din laterala usii dar n-am avut timp sa verific. Altfel nu se explica. Iar cand pun contactul limba se schimbase in franceza,lol. Am schimbat la loc in engleza si am dezactivat optiunea Lock Doors sa pot deschide usa la servici. :)
Link to comment
Share on other sites

Mda...am aruncat un ochi pe lista cu sigurante din torpedou si am gasit 4 sigurante pentru simbolul lock doors. Una e de 30A , 2 de 15A si 1 de 5A. Problema e spatiul si trebuia deschisa usa pasagerului pentru a le schimba usor. Asa e anevoios. O sa mai incerc azi ca aseara abia daca mai vedeam ceva, ma mai chinuiam si cu lanterna.:)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.