Jump to content

BMW 318d E90 2008


Andrei_VUV

Recommended Posts

Eu folosesc Rheinol de vreun an in cealalta masina si merge foarte bine. Acum urmeaza sa trec si la BMW tot pe Rheinol. Macar am certitudinea ca e nemtesc. Plus placuta experienta de pana acum cu el.

 

 

Cand aud vrajeala asta, imi vine sa urlu...oameni buni am si eu o intrebare, numai GERMANIA=NEMTI=DUMNEZEI=ATOTSTIUTORI=ATOTFACATORI DE TOATE SI DE CELE MAI BUNE,etc etc, numai astia exista pe pamantul asta? eu cred ca noi romanii am ramas complexati de ideea asta cu nemtii, adica daca nu e german nu e nimic bun; fratilor uitati-va si la masinile care le fac in ultimul timp ca pica pe capete, si nu vb doar de bmw, ci in general. Mai exista si alte tari pe lumea asta,franta, spania,japonia,italia,cehia,etc. Credeti ca uleiul ala daca e facut in turcia e chiar atat de prost? pai ori il fac turcii manual sau ce? stati linistiti ca tot tehnologie nemteasca este si la turci, chiar daca e facut acolo...turcii au doar mana de lucru, in schimb exista niste standarde, niste reguli care trebuie respectate. Nu vreau sa ofensez pe nimeni,dar asta e parerea mea...adica daca n-ar mai exista germania, n-am mai cumpara piese/accesorii/consumabile de nicaieri din alta parte?

Vuvule, scz de off topic,dar am vrut sa-mi exprim pdv.:thumbsup:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca e mai bun decat Mobil 1, de exemplu?

Si de ce 5w40 si nu 5w30 sau 0w40?

E mai bun decat mobil 1. Atat castrol cat si mobil 1, fiind brand-uri recunoscute, sunt supuse falsificarii la greu asa ca riscul de a te alege cu un ulei fake e foarte mare.

5w-40 e un ulei ok pentru clima de la noi si are proprietati de ungere acceptabile, mai ales pt motoare >100k km.

N-am nevoie de LL 5W-30, vestitul LL 30k km. Eu schimb uleiul la 10k km sau 1 an indiferent de nr de km. Treaba cu 30k km au inventat-o producatorii pt masinile din garantie cu scopul de a se scoate mai ieftin prin schimbarea cat mai indelungata si rara a uleiului. Totusi motorul nu se simte deloc bine tinand in motor ani de zile (in cazul unora) uleiul pentru a atinge 30k km. E cea mai mare prostie.

Link to comment
Share on other sites

Alt zgomot specific N47 de la capacul motor pe care l-am observat eu de ceva timp. Abia acum am zis sa rezolv problema. Devenise enervant.

 

http://imageshack.us/a/img706/6892/sdc16841.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img706/6892/sdc16841.jpg

 

Acum nu se mai aude tacanitul ala sacaitor.

 

Nu prea imi place ce am facut dar barem am scapat de o grija.

 

E incredibil cum au proiectat astia N47. Scartaie si trepideaza din toate incheieturile , asta din cauza multor componente care se ating intre ele. Sau o fi facut special asa numai sa te deruteze sa te duci prin service si sa-ti spuna aia ca tre sa schimbi nu stiu ce piese...etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu face. La E60 face din alte parti care inca nu le-am depistat. Oricum s-a mai ameliorat ceva de cand am rezolvat si treaba cu filtrul de aer. La E90, culmea, nu are nici o problema la filtrul de aer, in ceea ce priveste zgomotul :)

 

Fiecare cu buba lui. Diesel-ul asta fir-ar el....ce bun era benzinarul ala desi consuma, nu se auzea nimic suspect.

Link to comment
Share on other sites

Al meu n-am vazut sa faca zgomote de la busonul ala, sau altele, plastic pe platic.

 

Singurul loc de unde se mai aude cateodata la rece este de la toba - dupa ce am montat power kit-ul a inceput sa zornaie toba, in dreptul racordului flexibil (daca o atingeam cu mana tacea). Am cumparat de la ei un amortizor de zgomot care vine fixat pe toba, in partea din spate (o bucata grea de cauciuc, gen) care a atenuat in proportie de 98% zgomotul.

Link to comment
Share on other sites

Puneti-va ulei motul, eu sunt multumit de el, macar e facut in Franta.

Daca e facut in turcia uleiul nu inseamna ca este contrafacut, ci pur si simplu are si acolo o fabrica firma respectiva.

Passatul si mai multe masini sunt facute in turcia, asta nu inseamna ca sunt contrafacute:))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si tocmai am auzit ce frumos zdrangane capacul meu de pe motor. Asa ca l-am lasat fara, pana la primavara.

Nu stiu daca e bine sa stea fara capac mai ales ca sunt atatea mufe pe acolo si daca ajunge apa la ele e cam nasol.

O sa scot si eu capacul maine sa vad daca mai face ceva.

Ce e aiurea la capac e faptul ca el se prinde in fata doar in 2 locuri diametral opuse, cam fragile de altfel la cata trepidatie produce motorul diesel. Iar prinderea din spate pare a nu ajuta cu nimic.

 

Ar fi fost nevoie de niste tampoane de cauciuc in suportii aia, nu de un burete chior care nu sta fix nicidecum.

Link to comment
Share on other sites

Nu e stres, nu are de unde sa ajunga apa in zona, la mufe. Si oricum mufele au garnituri, nu intra apa.

Cert e ca am descoperit sursa zgomotului la mine. Doamne cat de urat putea sa grohaie pe la 2000 rot/min si motor rece. Puteam jura ca s-a rigidizat racordul flexibil sau tampoanele de la esapament. Sau chiar n-am nimerit bine motorul dupa distributie.

 

Deocamdata va sta linistit fara capac. Intre timp voi cauta solutii de rigidizare a capacului. E si foarte subtire plasticul ala, pe langa ca trepideaza ca toti dracii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.