Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E39 detalii / e60

Silvicul

Recommended Posts

Salutare!

Sunt nou pe aici si am decis in sfarsit sa scriu pentru ca am observat ca sunteti o comunitate de oameni de treaba si sper sa gasesc sfaturile de care am nevoie. Faza este in felul urmator: de vreo 3 ani tot strang bani pentru o masina si asta am decis inca de la icneput ca vreau sa fie BMW. Student fiind, nu ma pot arunca la sume prea mari, asa ca ce am strans pana acum si cu ce or sa ma ajute parintii mei(sunt inca student, deci deduceti voi restul) plus ce mai fac eu bani la part-timeul pe care mi l-am luat sper sa strang vreo 6K euroi pana in vara. Nu ma pricep la masini prea mult, asa ca majoritatea cunostintelor pe care le am sunt dobandite din forumuri si parerile multor persoane.

Am decis sa fie seria 5, pentru ca imi plac masinile mari, care se aseaza bine la drum, am mers cu un 3er, e90, dar mi s-a parut inghesuit, desi frumos si scump :p Asa ca un e39 cred ca e ceea ce mi se potriveste mie si in aceasta privinta am o gramada de intrebari pt voi; Vreau sa fie FL(>2001) si neaparat sa aiba navi mare si scaune incalzite. motorizarea preferabil benzina, undeva intre 523i si 530i, diesel nu vreau, decat daca e super bine intretinuta si cutie automata; benzinarul as vrea sa fie pe manual.

Iata in sfarsit intrebarile:

1) Cam ce consum au REAL 523i/525i/528i si 530i

2)care dintre cele de mai sus credeti ca e cea mai buna in raport pret/calitate/consum

3)ce probleme frecvente apar?

4) la ce trebuie sa fiu atent cand cumpar asa o masina-> exemple cat mai concrete va rog

5) ce ma sfatuiti: masina din germania cu 5-6k euro si inmatriculata in Bulgaria sau direct luata de la noi?

6) daca as vrea sa o inmatriculez pe BG, stiti sa ma indrumati in aceasta privinta? pentru ca am auzit de multe tepe si acte false etc