Jump to content

volanta,diferential sau ce?


bmw3er

Recommended Posts

salut baieti, este vb de un bmw 318is 1997 coupe

problema este in felul urmator, cateodata masina isi schimba total "personalitatea"

se intampla in felul urmator, pe liber cu ambreiajul decuplat, se aud niste batai in zona cutiei,ambreiaj, volanta, cand cuplez ambreiajul nu se mai aude, acest simtom are ca urmasi alte simptome, agata in trepte, se aude cand cuplez vreo treapta un "bum" asa infundat ca de flansa de cardan, plus, ca se mai intampla si ca masina nu mai este asa "legata" si simte orice gropita, orice orice. acest fenomen m-am gandit ca ar fi din cauza diferentialului. plus ca acceleratia se simte alcumva, ramane turata la 1000 cand merg cu ea pe liber sau cu picioru pe ambreiajul, scad turatiile cand roata este oprita.

asa masina, merge ceas, motorul foarte silentios, nu se simte absolut nici-o bataia, si totul este perfect,masina merge ca un BMW

va rog ajutati-ma ca vreau sa rezolv aceasta problema, ptr ca in momentu acela cand masina se 'transforma' ma enerveaza si merg foarte urat cu ea, plus ca merg foarte periculos. cand masina este in mintile ei, merg cu ea cu grija sa nu se transforme din nou, de obicei se intampla cand accelerez mai mult de 2000-2300ture,

sau la pornire, cand isi prinde ea pornire buna, ori rea ori buna

Link to comment
Share on other sites

sincer chestia cu ramasul turata la 1000 ture cand se invarte roata adica pe liber mai exact...e cva din comunicarea cu calculatoru...mia zis-o si mie un mecanic si mia zis sa numi bat capul...si eu la randul meu iti zic ce mia zis el...singurul lucru care l-am facut dupa asta a fost o mica curatzare la regulator,dar degeaba,speram sa se rezolve :). Si cu chestia cu zgomotele alea ciudate :-? vezi cum stai cu volanta cel mai bine,probabil rulmentul cine stie,cam astea sunt posibilitatile la simptomele tale ...diferentialul dupa parerea mea...nu se comporta asa,cel mai probabil se aud zgomote puternice din zona lui adica spate...in rest nush ce sa zic,dute la un mecanic mai bine. MULTA BAFTA! Edited by grecualex
Link to comment
Share on other sites

Daca ai ambreiaj hidraulic verifica si cilindrul receptor. E posibil sa gliseze in suturi si de aceea sa ai acel "bum", de la o cuplare brutala a discului cu placa. sincer acel bum il am si eu, iar azi am sa inlocuiesc cilindrul, iar ca ultima piesa, daca simptomele vor persista la mine, va fi pompa de ambreiaj deoarece kit-ul de ambreiaj l-am inlocuit primul iar volanta este ok. revin cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai ambreiaj hidraulic verifica si cilindrul receptor. E posibil sa gliseze in suturi si de aceea sa ai acel "bum", de la o cuplare brutala a discului cu placa. sincer acel bum il am si eu, iar azi am sa inlocuiesc cilindrul, iar ca ultima piesa, daca simptomele vor persista la mine, va fi pompa de ambreiaj deoarece kit-ul de ambreiaj l-am inlocuit primul iar volanta este ok. revin cu noutati.

ok succes, tine-ne si pe noi la curent.

altcineva alte pareri, chestia e ca am fost la mai multi mecanici si miau zis ca masina merge bine. doar eu simt simptomele, ptr ca merg zi de zi cu masina, si imi dau seama ca are comportament diferit

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Inlocuit cilindrul, simptomele persista... :angry2: Am sa-i inlocuiesc volanta dar cand am sa am simptome mai accentuate. deocamdata am invatat s-o conduc in asa maniera sa nu mai dea socul la debraiere in a I-a.
Link to comment
Share on other sites

Inlocuit cilindrul, simptomele persista... :angry2: Am sa-i inlocuiesc volanta dar cand am sa am simptome mai accentuate. deocamdata am invatat s-o conduc in asa maniera sa nu mai dea socul la debraiere in a I-a.

la mine se intampla cateodata, asa merge masina ceas. nimeni alte pareri? ma scoate din minti cand face asa, este incredibil cum de se intampla asa ceva, masina de obicei merge ca noua, si cand ai vine ei bate absolut orice articulatie de la articulati angrenare punte spate, la articulati in fata. interior,bord. motor sgomotos. instabilitate in turati, simt ca inebunesc. care ar fi cauza de poate sa transforma dintr-o data toata masina. sa fie de la volanta?

masina are 163.000km reali, si pe elevator, nu se constata absolut nici-un joc, sau bataie.

spune-ti-mi va rog ce sa-i fac/.? ma gandeam ca poate sa fie si de la acceleratie, poate face sa tremure motorul,si din cauza asta afecteaza toata masina?

Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie tot volanta...sincer nu iti doresc. Daca rezolvi ceva revin-o cu un feed-back.

ziceam si eu tot din volanta ptr,ca mai bate cateodata volanta, dar insa nu inteleg cum putea sa afecteze toata masina.

o sa schimb zilele astea filtru benzina, si tampoane motor, astea ar mai fi de schimbat in rest totul nou, schimbat recent, flansa de la cardan se prezinta bine, nu am joc in grup,planetare impecabile, ambreiaj nu prezinta urme de uzura. o sa revin cu un feed back pana atunci as dori alte pareri, de la colegi

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut MCO.

 

Astept sa postezi ce rezolvare ai gasit pana la urma ca am si eu problema asta cu ''BUM''-ul in partea spate intr-a I-a a II-a si putin a III-a, plus ca daca dau drumul mai repede la ambreiaj(m-am obisnuit sa umblu finut cu ea E46 320 i desi inainte am avut un 320i E36 coupe si ii placea de numa sa ii dau din a 4-a a 2-a de ex. si nu facea probleme de genul asta) se misca toata de spate de parca se rupe ceva pe acolo...tre'sa iau si eu salariul sa ma duc sa desfac in spate pe la diferential, cardan, bucse punte sa vad ce masa sa fie...

 

Bafta la toti si astept reply-uri cu rezolvari/solutii/presupuneri. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

nici tampoanele nu au rezolvat "bum"-ul. dar tind sa cred ca nu mai este nimic de facut. am sa merg cu ea asa cum stiu eu si...om vedea ce si cum.... @Fan de mic: ebenize are dreptate. mai este o chestie: citeam pe forum ca unui coleg i s-a rupt efectiv prinderea diferentialului de corpul masinii. verifica bine. in rest...drumuri cat mai bune!
Link to comment
Share on other sites

nici tampoanele nu au rezolvat "bum"-ul. dar tind sa cred ca nu mai este nimic de facut. am sa merg cu ea asa cum stiu eu si...om vedea ce si cum.... @Fan de mic: ebenize are dreptate. mai este o chestie: citeam pe forum ca unui coleg i s-a rupt efectiv prinderea diferentialului de corpul masinii. verifica bine. in rest...drumuri cat mai bune!

u la cate turati schimbi treptele?

Link to comment
Share on other sites

2.500 - 3.000 obisnuit cateodata 4.000-4.500 rpm :shifty: . problema este la a I-a, mers foarte incet, la debraiere...ceva de genul pleci de pe loc, mergi incet nu depasesti 10 km/h, iei piciorul de pe acceleratie (moment in care masina intra in frana de motor) si debraiezi. atunci are zgomotul ala enervant. incearca si tu...poate "asa face ele"
Link to comment
Share on other sites

nu e adevarat nu trebuie sa faca asa la mine nu face deloc...decat foarte rar se aude bum-ul acela numai cand are volanta toane, si stiu sigur ca este de la flansa de cardan.

la tine sunt aproape 99 la suta ca este tamponul de cutie, ce zici tu sunt exact simptomele de tampon motor sau cutie, incearca sa observi atunci cand iei picioru de pe acceleratie, moment in care intra in frana de motor, se misca cumva cutia,si ai rezolvat problema.

alta chestie poate sa fie ca ai joc, in grup. asta daca nu este de la tampon.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat flansa cardan,rulment intermediar,cutie viteze si tot am zgomotul ala in a1-a, a2-a,a3-a chiar si in treapta 4 daca o turez la 4000-5000 si dau drumu brusc la ambreiaj. Eu nu stiu ce sa-i mai fac, mecanicii nici atat ori sunt varza toti pe aici la mine, ori chiar am joc peste tot, habar nu am eu am investit o gramada in masina de la discuri frana,placute,amortizoare pana la senzori,bobina,bujii etc si problema asta nu pot sa o rezolv.
Link to comment
Share on other sites

Doar bucsele alea 2 mari de la puntea spate nu le-am schimbat., sa fie de la alea sau nu astea sunt simptomele? diferentialul nu cred ca e dus.. nu face zgomot plus ca am facut cam 12 000 km cu masina de cand am bataie asta la schimbarea vitezelor si e la fel, nu huruie nu nimic. doar face un bum la schimbarea vitezelor se simte ca si cum ar lovi un bolovan sub masina, mai ales daca stai pe bancheta spate.
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude bumul exact ca la voi. Am mers la mecanic si mi-a gasit o bucsa rupta din cele 3 iar celelalte 2 uzate rau. Cea de deasupra diferentialului si bate in caroserie/sasiu .. nu stiu.. dar mi-a aratat .. a bagat o bara si a tras de el in jos si se vedea cum se desprinde de locasul lui. NU am apucat sa le schimb. Sunt vreo 150 de ron bucata plus manopera..
Link to comment
Share on other sites

pai cred ca doar crucea cardanica mai ramane .... si daca nici aia nu e .. diferentialul.. ca altceva nu stiu ce ar putea fi daca ai zis ca ai schimbat tot.

 

PS: Trage frana de mana si accelereaza usor in treapta 1 sau marsalier. Pune pe cineva sa faca asa si vezi de unde se aude sunetul.

Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.