Jump to content

COP e36 318i m43 ? ma ajuta cineva?


dintedeaur

Recommended Posts

salutare!

mi-a intrat in cap sa-i fac COP la un e36 318i motor m43, insa nu gasesc pe nicaieri o documentatie clara despre motorul asta, doar m42 / m44.

a facut cineva asa ceva la un m43? imi explica si mie cum, si ce piese am nevoie?

multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

asa e, e greu tare de facut lucrul acesta la m43. in primul rand iti trebuie un suport de sustinere pentru bobine, pe care daca il faci, nu stiu de unde ai putea ca sa-l prinzi si sa l rigidizezi. si apoi cred ca sunt cam apoape de evacuare si exista posibilitatea ca aceste bobine sa se supraincalzeasca mai ales cand stationezi cu motorul pornit.

 

dar de ce vrei tu COP?? parerea mea e ca aceasta chestie nu se justifica.

 

 

 

E cam dificil la M43...are bujiile mai jos, acolo in dreapta....cam aproape de exhaust..

Am vazut ceva odata...cred ca cristimm stie mai multe....

Link to comment
Share on other sites

salutare!

mi-a intrat in cap sa-i fac COP la un e36 318i motor m43, insa nu gasesc pe nicaieri o documentatie clara despre motorul asta, doar m42 / m44.

a facut cineva asa ceva la un m43? imi explica si mie cum, si ce piese am nevoie?

multumesc frumos

 

Vezi aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78313-m42-cop-conversion/page__view__findpost__p__1454568

 

dar de ce vrei tu COP?? parerea mea e ca aceasta chestie nu se justifica.

 

Ba crede-ma ca se justifica, toti cei care au facut au simtit o imbunatatire.

 

Modificari care in opinia mea nu ajuta la nimic ar fi:

- inele cromate la bord

- pleoape la far

- xenon la proiectoare

- maciulie iluminata la schimbator

- etc, ai prins ideea.

Link to comment
Share on other sites

uite, si eu am vrut sa pun cop la un m42.nu mai stiu cine, ori cristimm ori spanac92 m-au ajutat cu documentatia, am ajuns in momentul in care am confectionat placa `adaptoare` pentru bobine si apoi am renuntat la idee

 

am renuntat deoarece, teoretic, nu mi-a iesit de nicaieri faptul ca ar interveni vre-o imbunatatire: tensiunea e aceeasi, avand in viteza valoarea vitezei luminii, chiar nu mai contreaza juma de metru(1,2,5 metri) de fisa in plus sau in minus, timpii de aprindere raman acceasi... de pierderi nu cred ca se pune problema daca ai fisele neconturnate...

 

in mare cam asa vad eu lucrurile si daca ma poate lumina cineva, chiar il rog frumos sa faca lucrul acesta.

 

 

 

schema electrica pt bobine la m3 e acceasi cu schema pentru m42/m44.

 

poti folosi sablonul pt. placa adaptoare de la m42

 

doar ca nu mai faci gaurile de prindere in locul indicat la m42

 

ce trebuie sa faci tu diferit, e sa modifici sistemul de prindere si anume ca in poza de la cristimm.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.