Jump to content

Uzura exagerata interior anvelope spate E46


extremeseby

Recommended Posts

Salut! Cu ocazia schimbarii rotilor am observat ca anvelopele din spate prezinta o uzura exagerata fix pe marginea interioara-coltul anvelopei. Masina e un e46 touring iar suspensia pe spate pare un pic mai joasa raportata la cea fata. Are pachet M-technik exterior si nu-s sigur daca il are si pe cel de suspensie M (pentru ca nu stiu diferenta dintre ele). Anvelopele erau 205/55/16 si de 2 ani incoace cat am facut schimbul vara/iarna abia acum a aparut problema. In contraaripa/amortizor+arc nu exista urme de uzura.

Ce ar trebui sa verific pe langa presiunea din anvelope si o vizita la un service de reglat directia?

Ma gandesc ca nu s-a modificat camber-ul peste noapte. Sa fie arcurile lasate, amortizoarele duse sau ceva bucse anume? Bucsele uzate cum se verifica? Daca misc de roata suspendata totul pare ok. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut! Cu ocazia schimbarii rotilor am observat ca anvelopele din spate prezinta o uzura exagerata fix pe marginea interioara-coltul anvelopei. Masina e un e46 touring iar suspensia pe spate pare un pic mai joasa raportata la cea fata. Are pachet M-technik exterior si nu-s sigur daca il are si pe cel de suspensie M (pentru ca nu stiu diferenta dintre ele). Anvelopele erau 205/55/16 si de 2 ani incoace cat am facut schimbul vara/iarna abia acum a aparut problema. In contraaripa/amortizor+arc nu exista urme de uzura.

Ce ar trebui sa verific pe langa presiunea din anvelope si o vizita la un service de reglat directia?

Ma gandesc ca nu s-a modificat camber-ul peste noapte. Sa fie arcurile lasate, amortizoarele duse sau ceva bucse anume? Bucsele uzate cum se verifica? Daca misc de roata suspendata totul pare ok. Multumesc!

Asa facBMW-urile. Casatetina mai mult e recomandat sa la rotesti intre lele fata-spate si sa ai presiunea indicata . Vezi ca la bmw se fac unghiurilesi pe spate.

Link to comment
Share on other sites

Asa facBMW-urile. Casatetina mai mult e recomandat sa la rotesti intre lele fata-spate si sa ai presiunea indicata . Vezi ca la bmw se fac unghiurilesi pe spate.

 

Nu fac asa toate BMW-urile, decat daca e ceva in neregula se tocesc cauciucurile inegal. BMW nu recomanda rotirea anvelopelor intre ele. Cu a 3-a afirmatie ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

:frantics:

Asa facBMW-urile. Casatetina mai mult e recomandat sa la rotesti intre lele fata-spate si sa ai presiunea indicata . Vezi ca la bmw se fac unghiurilesi pe spate.

:hyper:

NU asa fac BMW-urile, fac toate masinile cand geometria este dusa.

Nu stiu ce vrei sa spui despre "recomandare". Le rotesti deoarece cauciucurile care sunt pe rotile motrice se uzeaza mult mai repede.

Vezi ca la multe masini se face geometrie pe spate.

 

Mergi sa faci geometria, plus ca inainte o sa ti se faca si o constatare daca ceva este in neregula si trebuie schimbat (asta daca cei de la service se respecta si nu iti iau banii degeaba).

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Asa facBMW-urile.

 

Mai exact BMW-urile care au diverse defectiuni.

 

BMW-urile in stare BUNA nu uzeaza DELOC anvelopele. Am facut 50k km cu un rand de anvelope. S-au uzat perfect uniform: interior-exterior, fata-spate.

 

Uzurile pot apare din cauzele:

- unghiuri reglate aiurea

- diverse elemente ale suspensiei (brate, bucse, amotizoare uzate). Se poate intampla sa nu se sesizeze jocuri la verificari simple iar in mers sa nu bata desi sunt uzate.

 

Citeste topicele astea:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/87006-instabilitate-mare-uzura-rapida-a-rotiilor-spate/page__p__1230986__hl__instabilitate+mare__fromsearch__1#entry1230986

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117955-uzura-exagerata-interior-anvelope-spate-e46/page__p__1722117__hl__uzura+anvelope__fromsearch__1#entry1722117

Link to comment
Share on other sites

Am citit tot topicul colegului Bala cand si el a avut o problema similara cu uzatul pe interior. Tind sa cred ca si la mine sunt ceva bucse duse. Probleme de stabilitate n-are masina. Maine verific cat pot pe dedesupt. Daca imi regleaza unghiurile cu presupusele bucse uzate n-am facut iar nimic fiindca se va agrava treaba iar. De aceea intreb colegii care bucse mai exact sa le schimb pt ca la mana nu se simte nici un joc.
Link to comment
Share on other sites

Bucsele punte spate. Am avut si eu aceasi problema la un bmw e46 de 136 ps.

Puntea n-o vad niciunde la e46. ;) M-ar ajuta mai degraba niste repere exacte de pe realoem daca binevoiesti. Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

:frantics:

:hyper:

NU asa fac BMW-urile, fac toate masinile cand geometria este dusa.

Nu stiu ce vrei sa spui despre "recomandare". Le rotesti deoarece cauciucurile care sunt pe rotile motrice se uzeaza mult mai repede.

Vezi ca la multe masini se face geometrie pe spate.

 

Mergi sa faci geometria, plus ca inainte o sa ti se faca si o constatare daca ceva este in neregula si trebuie schimbat (asta daca cei de la service se respecta si nu iti iau banii degeaba).

Era o recomandare generala nu neaparat la BMW, pt ca daca nu le mai schimbi de pe fata pe spate(asa la 1 an), cele de pe rotile motrice se vor toci mult mai repede decat celelalte 2. Nu se aplicalamasini 4X4.

Link to comment
Share on other sites

Era o recomandare generala nu neaparat la BMW, pt ca daca nu le mai schimbi de pe fata pe spate(asa la 1 an), cele de pe rotile motrice se vor toci mult mai repede decat celelalte 2. Nu se aplicalamasini 4X4.

Mersi asta am spus si eu inainte.

:worthy: Poti sa spui de ce nu se aplica la 4x4 :poke: ?

Link to comment
Share on other sites

Geometria verificata la un service specializat.Pe mine m-a costat 150 lei toate 4 dupa cotele standard ale modelului meu si cu noile jante pe 16.In aproximativ 15 minute am fost gata cu toate.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Geometria verificata la un service specializat.Pe mine m-a costat 150 lei toate 4 dupa cotele standard ale modelului meu si cu noile jante pe 16.In aproximativ 15 minute am fost gata cu toate.Bafta!

o da :rolleyes: toate sunt specializate :alien:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Mersi asta am spus si eu inainte.

:worthy: Poti sa spui de ce nu se aplica la 4x4 :poke: ?

 

La 4x4 si la RWD nu e nevoie sa fie rotite pentru ca se tocesc relativ uniform. Doar la FWD daca nu le rotesti fata se duce mult mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.