Jump to content

Consultanta achizitie bmw


giuliomak

Recommended Posts

Chiar daca sunt un fost posesor de e36(3 buc),m-am gandit sa trec la altceva..

Doresc sa achizitionez un e46,320d fl(2003-2005),berlina,cu cat mai multe dotari,cutie manuala 6+1.

Bugetul se invarte undeva la 7000 euro.

Orice parere pro si contra este binevenita. multumesc

Link to comment
Share on other sites

Probleme cunoscute la E46: articulatiile prost proiectate (sau cel putin se uzeaza repede), tampoane motor, racord flexibil esapament, fulie motor, galeria de admisie are niste clapete care uneori se mai rup din ax si sunt aspirate de catre cilindri, fac pagube considerabile. Multi scot aceste clapete. Astea mi le amintesc acum.

Pro: consum mic si motor foarte elastic. Si plus ca are consola centrala indreptata spre sofer, multi spun ca nu e BMW daca nu are chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

Probleme cunoscute la E46: articulatiile prost proiectate (sau cel putin se uzeaza repede), tampoane motor, racord flexibil esapament, fulie motor, galeria de admisie are niste clapete care uneori se mai rup din ax si sunt aspirate de catre cilindri, fac pagube considerabile. Multi scot aceste clapete. Astea mi le amintesc acum.

Pro: consum mic si motor foarte elastic. Si plus ca are consola centrala indreptata spre sofer, multi spun ca nu e BMW daca nu are chestia asta.

 

ms mult.

avand in vedere ca multe au peste 150000 km,cred ca exista si riscul f mare sa fie probleme cu turbina?

Link to comment
Share on other sites

ms mult.

avand in vedere ca multe au peste 150000 km,cred ca exista si riscul f mare sa fie probleme cu turbina?

Pentru putin. Un risc exista intotdeauna, dar nu trebuie bagate toate in aceeasi oala, desi e un aspect de care trebuie tinut seama. Ii poti verifica jocul axului turbinei foarte usor. Se scoate furtunul gros negru care intra in turbina (nu mai retin, dar stiu ca trebuie desfacute 2 suruburi cu cap de imbus pentru a-l desprinde de debitmetru)si astfel ai acces la turbina. Verifici atat jocul sus-jos, cat si fata spate. Jocul ar trebui sa fie foarte mic, daca e mai mare atunci te poti gandi la variante.

Depinde mult de exploatare o turbina, de ulei daca a fost schimbat la timp etc. Si e posibil ca turbina sa fi fost schimbata intre timp sau reconditionata. Ideea e ca e bine sa verifici.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Automata consuma mai mult cu aprox 1l.

Ca si fiabilitate, depinde mult de intretinere si modul de utilizare.

Dc se intampla sa cada cutia automata sau cutia manuala preturile pt reconditionare/inlocuire sunt asemanatoare.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Probleme cunoscute la E46: articulatiile prost proiectate (sau cel putin se uzeaza repede), tampoane motor, racord flexibil esapament, fulie motor, galeria de admisie are niste clapete care uneori se mai rup din ax si sunt aspirate de catre cilindri, fac pagube considerabile. Multi scot aceste clapete. Astea mi le amintesc acum.

Pro: consum mic si motor foarte elastic. Si plus ca are consola centrala indreptata spre sofer, multi spun ca nu e BMW daca nu are chestia asta.

 

Galeria de admisie da.

Articulatiile prost proiectate nu; pe mine personale ma deranjeaza ca sunt prea rigide. Eu am schimbat prima oara ceva la articulatiila 170.000 km (deci nici vorba de uzura rapida).

Sunt persoane la care turbinele au tinut 300.000 km si persoane la care au picat la 60.000 km (depinde de noroc si exploatare).

Tabla destul de proasta

 

Ca nota generala este o masina ok (mult peste medie)

 

Bune:

- Tinuta de drum

- consumul redus la viteze mari

- nu are nici un greieras

- volanul de piele arata ca nou

- scaunele cu reglaj lombar si sport confortabile la drum lung

- elasticitate motor

- tractiune buna iarna echipata corespunzator

- spatiile special amenajate in porbagaj

- fiabilitate buna la motor-tractiune

 

Minusuri:

- Forma butonului de reglat oglinzile electrice; butoanele de ridicat-coborat geamurile amplasate aiurea.

- foot restul

- cuplul maxim atins abia pe la 2500; Nu trage cum m-as fi asteptat la turatii mai mici.

- usile se inchid greu

- afiseajul BC arata ca in epoca de piatra si nu ofera informatii suficiente

- tempomatul cu prea multe butoane

- inaltimea plafonului prea mica pentru persoanele mai inalte

- prezoane subdimensionate si proaste calitativ

 

Cutia manuala 6+1 este ok; La mine a inceput sa intre mai greu in vit 1 si 2 - am schimbat uleiul in cutie si intra ok.

Am 186.000 acum si inca nu da semne de oboseala. Nici macar ambreiajul care ma astept sa pice mult inaintea cutiei.

 

Daca a fost exploatata cum trebuie te plictisesti de ea.

Intetinerea este mai scumpa / Casco la fel.

 

Consumul este excelent pentru puterea masinii (am trecut si de 1000 km cu un plin)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.