Jump to content

6 cabrio


corado

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Salutare! Probabil cum spunea si un coleg mai sus, cred ca mai mult am vrut sa o sperii cu vanzarea, dovada fiind faptul ca dupa ce a expirat anuntul, nu m-a mai lasat inima sa o dau. Am primit niste oferte in perioada cat era anuntul online, sub ceea ce am dorit eu, bineinteles, multi "baieti" care doreau schimburi cu masini mult mai noi gen A7, A8, S class, suv-uri (dar cu km mult mai multi), desi am specificat in anunt clar ca nu ma intereseaza schimbul, romanu' incearca...asa ca masina ramane inca la mine. Nu prea am ce sa spun mare lucru despre ea, merge impecabil cum era de asteaptat dupa intretinerea oferita, sper sa pot sa imi permit sa o tin cat mai mult si sa ma bucur de ea, cine stie poate sa o fac cadou la batranete laugh1.gif.

Intre timp i-am daruit un "fratior" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana cunoscuta (nerulat in Ro, am atasat niste poze) . Masina e destul de dotata, servisare doar la BMW, roti de iarna, carlig de remorcare si bari pentru portbagaj incluse. Poate cand o sa am timp o sa-i fac un topic dedicat.

O saptamana frumoasa va doresc!

post-32497-0-82208600-1555407702_thumb.jpg

post-32497-0-73340200-1555407707_thumb.jpg

post-32497-0-93572000-1555408612_thumb.jpg

post-32497-0-64702000-1555408617_thumb.jpg

post-32497-0-05762900-1555408666_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Dupa 12 ani s-a ars primul bec happy.png si anume cel de la angel eyes, pe partea stanga, avand in vedere ca merge nonstop cand masina este pornita fiind LCI (DRL) mi se pare un record laugh1.gif. Am oprit la un service din zona, gandindu-ma ca nu e mare bataie de cap sa il schimbi, un mecanic aflat la munca spunandu-mi ca trebuie data bara jos pentru a ajunge la far, contra aripa, ornamente bla bla...in fine...nu m-am incumetat sa o bag in reparatie pentru atata lucru asa ca am cautat remedieri mai simple pe youtube. Din fericire gasisem un tutorial de schimbare al becului (fara nici o demontare) doar ca trebuie sa ai mainile mici ca sa reusesti prin spatiul foarte mic din spatele farului. Stau si ma gandesc cati bani se fac din servisari doar pentru a schimba un bec. Pana la urma m-am chinuit si am reusit, nefiind tocmai usor, spatiul este foarte ingust, dar am reusit sa desfac capacul din spatele farului, sa decuplez mufa, sa desurubez becul halogen si sa-l scot, inlocuindu-l (H4). Mi-a luat vreo juma' de ora si zgarieturi pe mana dreapta dar am reusit. YEEY! :) Am incercuit cu rosu sa va dati seama cam pe unde trebuie sa iti bagi mana. Am mai luat si niste produse de intretinere soft top si anume o solutie de curatat si un seal dedicate, de asemenea imi place sa folosesc lavetele mele la spalatorie.

post-32497-0-10549400-1555687449_thumb.jpg

post-32497-0-20465700-1555687455_thumb.jpg

post-32497-0-56434600-1555688368_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intre timp, am facut vreo 2000 km cu 5-ul, masina se prezinta impecabil, are o tinuta de drum excelenta, motorul fiind "delicios" , cuplul din ture joase specific dieselului ma incanta, iar Xdrive-ul fiind bomboana de pe tort, care ma va ajuta iarna, momentan nu pot sa ma exprim asupra lui. Consumul e decent (7-7.5% mediu autostrada/drumuri nationale), Cabrio sub 9% nu prea stie laugh1.gif I-am schimbat covorasele cu unele bej (avea unele negre, tot textile, probabil ca la iarna ii voi lua de cauciuc). Revizile din cate vad au fost facute la un interval de aproximativ 2 ani si 20-25 000 km cam la aceasi reprezentanta BMW, ultima fiind facuta in 2018. O sa-i fac o revizie cat de curand la motor, iar in viitor si la cutia de viteze. Desi am avut si e60 (sedan 520d prin 2008 si F10 in anii urmatori pentru o scurta perioada de timp mi-a fost dor de modelul asta. "Sprancele" farurilor m-au dat pe spate de cand a fost lansat LCI-ul, au avut ceva special din punctul meu de vedere. Sunt la al 2-lea touring. Am avut si un e39 525d Touring facelift M-packet, dar suspensia mi s-a parut foarte rigida, asadar sunt fan "Touring", chiar imi place ca la noi sunt mai rare decat cele sedan, in Occident, proportia fiind invers. Am vazut ca are si kit de roata de rezerva nou, sigilat inca :).

post-32497-0-06244500-1556977184_thumb.jpg

post-32497-0-58442100-1556977188_thumb.jpg

post-32497-0-08831500-1556977194_thumb.jpg

post-32497-0-77406600-1556978229_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Semnalele cu LED o fac sa arate inca actual desi masina are 12 ani smile.png. Cheile de rezerva sunt noi de asemenea. Am verificat uleiul (ma bucur ca are si joja, Cabrio n-are) e la nivel de asemenea si lichidul de servo si lichidul de racire, toate in parametri.

post-32497-0-72157000-1556979456_thumb.jpg

post-32497-0-15669800-1556979461_thumb.jpg

post-32497-0-57123800-1556979617_thumb.jpg

post-32497-0-99846800-1556981152_thumb.jpg

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Ce "oameni de treaba" no.gif...am lasat masina parcata 2 ore prin Unirii ziua la ora 1...si mi-a luat-o emblema de pe capota la "fuga"...bine ca n-au "fugit" si oglinzile...Doh.gif. Nu prea inteleg de ce n-au scoso cu totul..doar au dezlipito de-al dreq...

post-32497-0-84570000-1557498478_thumb.jpg

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Irelevant, nu conteaza zona din care provii, sunt oameni buni si rai deopotriva, ideea e ca nu ne mai facem noi "bine" ca natie...si din pacate asta e imaginea pe care o avem si afara...no.gif Chiar daca era vreun "colorat cu aripi", in buletin e tot roman...desi nici aici nu putem generaliza... Edited by corado
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buuun...si daca tot a venit caldura, am constatat ca AC-ul face "figuri"...facusem o completare cu freon anul trecut, dar in timp s-a pierdut pe undeva...am duso la service, mecanicul mi-a spus ca radiatorul ala din fata are ceva fisuri (de la pietrele de pe drum aruncate ...?? ma rog..) si ca ar pierde pe acolo mai consistent (bagase ceva substanta de contrast si s-a uitat cu o lampa cu ultraviolete, a vazut el ceva pete pe acolo..). Am programato la "doctor", saptamana viitoare intra in reparatie, sa vedem ce este mai exact...probabil dupa ce o desface o sa vada daca mai pierde si prin alta parte. getlost.png Cu ocazia asta am comandat si revizia, ulei, filtre+bujii. O pregatesc din timp...prin august o sa faca un traseu mai lung prin vestul Greciei.

 

2 cadre pe fuga :

post-32497-0-27188100-1559378198_thumb.jpg

post-32497-0-86259900-1559378202_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In curand masina face 100 000 km, au ajuns revizia si bujiile oem, pana acum am folosit Castrol Edge/FST 5w30, am zis sa mai schimbam "aroma"...sa..incerc si SHELL-ul asta de la BMW...toate filtrele MANN, marti imi ajunge si radiatorul de clima din Germania sa o pun la punct.

 

.

post-32497-0-39401300-1560525735_thumb.jpg

post-32497-0-17471600-1560525739_thumb.jpg

post-32497-0-81551600-1560526391_thumb.jpg

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume:

*curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare)

*curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului

*problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali.

*inlocuit role si curea accesorii

*verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM)

 

Acum e din nou good.gif

post-32497-0-09180900-1561478233_thumb.jpg

post-32497-0-22511400-1561479061_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Intre timp aduna km si Touring-ul, masina merge perfect, arata perfect, faptul ca a fost tinuta in garaj toata viata ei, ca a rulat pe soselele din Elvetia si ca a avut toate reviziile facute la timp in reprezentanta probabil ca influenteaza starea ei. Imi place motorul MAXIM...este super rafinat, silentios, dar "maraie" cand ii ceri...sunetul de 6 in linie isi face simtit prezenta, desi e mai slab decat 3.0i de pe 6, are cuplu si trage parca mai bine in ture joase. Ma bate gandul sa ii fac revizia la cutie, desi schimba perfect. Franele sunt schimbate de curand pe fata, ultima revizie a avuto in urma cu vreo 10 000 km (i-drive-ul indica urmatorul schimb de ulei peste 20 000 km, dar probabil ca ii voi face o revizie la motor in urmatorii 5000km). Trebuie sa ii schimb si stergatoarele, au inceput sa scartaie...cred ca sunt originale pe masina.

Portbagajul este IMENS! Imi place ca e foarte adanc si nu trebuie sa il umplu pana sus cand am bagaje voluminoase. Am facut de curand un drum mai lung (4 persoane) si intra 3 trollere mari + alte bagaje, fara probleme (fara sa restrictionez vizibilitatea la luneta). La Cayenne/X5, portbagajul era mai scurt..de multe ori umpleam portbagajul pana in tavan si/sau trebuia sa montez cutia Thule deasupra pentru spatiu suplimentar cand plecam undeva cu mai multe persoane.

X D-ul inca nu am avut unde sa il testez, la viteze mari pe ploaie sta lipita de sosea ..dar..asteptam zapada ike.gif.

 

O poza cu fundul ei mare happy.png.

post-32497-0-89314700-1563535830_thumb.jpg

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Faine masinutele, cum ti se pare 6er comparativ cu 5er ? Ma refer la tinuta de drum, spatiul interior la sofer...stiu ca sunt pe aceeasi platforma, daca nu ma insel. Am avut un E60 si mi-a placut mult exteriorul, iar la interior aveam impresia de mult spatiu, comparativ cu F10, unde m-am simtit putin mai inghesuit, in ciuda dimensiunilor mai mari ale masinii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.