Jump to content

6 cabrio


corado

Recommended Posts

Multumesc...! Dap...ma indragostisem de noul seria 5 (avand ultimele 2 generatii care mi-au placut foarte mult...) vroiam un 520d F10 insa 6ele statea in garaj (de cand a fost achizitionat) "necirculat" :p....asa ca am pus "ghearele" pe el..sa nu rugineasca :D (cel putin cat inca imi incepe varsta cu cifra 2) Cand o sa apara un al 3-lea membru o voi schimba :) Pana atunci ma bucur de ea...:p Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Dap...pai e noua...a "hibernat" in garaj vreo 2 ani...acum am scos-o la "lumina" :)

Un update la optionale:...azi mi-am dat seama ca masina are si portiere cu soft close :D

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Frumos 6-le dar ia zi merge mai bine ca 6-le GTI ? :shifty: tinuta de drum, acceleratie

Una din poze e cu R32-ul lui Voinea ?

R32-ul l-a vandut Voinea...

 

 

Nu se pot compara pentru ca sunt doua masini diferite....Din punct de vedere al performantei, pe hartie cel putin cele doua sunt foarte apropiate:

GTI DSG:

*0-100 km/h 6.9 sec

*0-200 km/h 23.4 sec

*1/4 mile 14.5 sec

(sa nu uitam ca vorbim despre un motor de 2 litri in 4 cilindri comparativ cu 3 litri 6 cilindri)

cu un mic update de SOFT GTI-ul sarea de 260 de cp..si vorbeam de alte reprize :)

 

630i:

*0-100 km/h 6.2 sec

*0-200 km/h 24.5 sec

1/4 mile 14.8 sec

 

Cu ambele am mers maxim 250 km/h pe bord...

 

In GTI aveai alta senzatie la volan, sincer era mult mai fun to drive, volanul tesit si padelele de dupa el te faceau sa te simti un mic "STIG", sunetul era exceptional de asemenea, mai ales la schimbarea treptelor de viteza care se faceau instant cu ajutorul DSG-ului si evacuarea elimina acele "farts" specifice, iar raspunsul la acceleratie era mai promt (eterna disputa intre TURBO si ASPIRAT).La viteze mari si confort 6ele inclina balanta catre el, sunetul "in line 6" nu este de aruncat nici el, stabilitatea la viteze este mai ridicata si din cauza tractiunii spate si a greutatii iar calitatea Premium isi spune cuvantul mai ales ca face parte dintr-o liga de branduri mai inalta..Concluzia e ca am iubit GTI-ul si mi-a placut enorm cum se conduce, l-am configurat dupa bunul meu plac cu toate optionalele si multe BMW-uri i-au vazut stopurile distantandu-se, insa tot BMW ramane masina de suflet pentru mine :)

 

Cand ma apuca dorul de adrenalina dau o tura cu motocicleta sau ii cer masina fratelui meu Alterego (Turbo) :p :

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

10x guys!

 

Gelu, asa e...as minti sa spun ca 6ele e "puturos" insa nu e genu de masina care sa te faca sa ii "rupi fashu" :D, e un GT, e grea, genul de masina cruise...cu care vrei sa mergi frumos in liniste si deplin confort, fara sa te uiti in dreapta la semafor ca e nu stiu ce masina care se agita sa lase cauciucurile acolo la plecare :) GTI-ul te imbina sa-l duci in zona rosie, mai ales ca ajungea si foarte rapid acolo, iar DSG-ul avea si functia launch control care te ajuta sa pleci "glontz" :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si ca sa mai stergem praful pe aici, zilele trecute am calcat cu roata stanga spate intr-o bucata de metal, care n-a tinut cont de anvelopa runflat si a strapuns-o, fiind nevoit sa o arunc si sa comand alta...

Deci 1 bucata anvelopa Bridgestone Potenza RE05A Runflat 275/35/19" 2200 ron...

 

"Drumurile noastreeeee toateeee..."

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am facut pana...am mers 2 zile cu cauciucul dezumflat partial....in I-drive imi aparea atentionarea de max 80 km/h vit max....stie cineva cati km e "ok"/safe sa mergi pe pana cu runflat? Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am depasit 100 km, am fost foarte atent la denivelari...nu am vrut sa fac "damage" la janta... insa dupa 2 zile....cred ca era normal sa se dezumfle cauciucul si mai mult...insa a ramas la fel...cine stie... Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am depasit 100 km, am fost foarte atent la denivelari...nu am vrut sa fac "damage" la janta... insa dupa 2 zile....cred ca era normal sa se dezumfle cauciucul si mai mult...insa a ramas la fel...cine stie...

Pai nu se lasa de tot. Dar din cauza rularii cu presiune scazuta in anvelopa, peretii laterali se uzeaza. (in asta consta runflatul -pereti laterali intariti cu kevlar parca, ce nu permit rularea direct pe janta). Numai ca nu tin la nesfarsit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.