Jump to content

Motiv oprire productie Z8


Spintecatoru'

Recommended Posts

Motive sunt multe a existat odata si o serie 8 care a mers in minus adica masina produsa trebuia vanduta cu pierdere.Stii un producator ca BMW produce anumite serii sau masini pentru reclama dar painea o face cu seria 1 acum,seria 3,seria 5 Mini si cu motocicletele.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu stiu de ce va mirati ca se opreste productia la Z8. La pretul unui Z8 cumpara oamenii Ferrari, iar cine da banii aia pe o masina, ii da fiindca se leaga de o imagine.

 

Em am avut ocazia sa vad de aproape Z8, de foarte aproape, si adevarul e ca ti se taie rasuflarea. In ciuda faptului, nu are zumzaitul unui Ferrari in jurul lui.

 

Drept urmare, e o masina superba dar care nu are piata-tinta. Sau e mult prea mica pentru costurile de productie.

Link to comment
Share on other sites

Care este motivul pentru care s-a oprit productia la Z8?

Ce am auzit eu este faptul ca una din cauzele opririi productiei lui Z8 este de natura tehnica: productia lui M5 E39 a fost oprita pentru a pregati productia lui E60, iar intrucat motorul de la Z8 este acelasi cu cel al lui M5 E60, era normal ca si productia acestuia sa inceteze.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ce am auzit eu este faptul ca una din cauzele opririi productiei lui Z8 este de natura tehnica: productia lui M5  E39 a fost oprita pentru a pregati productia lui E60, iar intrucat motorul de la Z8 este acelasi cu cel al lui M5 E60, era normal ca si productia acestuia sa inceteze.

2062[/snapback]

 

eu stiam ca motorul de pe Z8 e acelasi cu cel de la M5 E39, de 400 de cai.

ori cel de pe E60 are 507CP. Poate ma insel.

Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-a surprins 'mica' diferenta de 107 CP dintre ultimele generatii de M5. Dar BMW recidiveaza. Revistele de specialitate au anuntat 'doar' 600 CP pentru noul M6... How about that... Se pare ca acesta va fi inlocuitorul mai de ...conjunctura... al lui Z8 !

6059[/snapback]

 

 

din pacate , din cate stiu eu, M6 are tot 507 CP

Link to comment
Share on other sites

Poate e putin off-topic:

Eu cred ca in prezent producatorii auto cu experienta pot socate oricand pe piata motoare de peste 500 CP. Parca Bugatti (de fapt, sub VW) avea un model de 1000CP, nu?

Pe de alta parte, cati soferi sunt intr-adevar in stare sa utilizeze la potentialul lor real masini cu puteri incepand cu 250 CP? Cat de des ajungi, in trafic, sa poti folosi cei 250 CP? Hai sa recunoastem ca, pentru marea majoritate dintre noi (si ma consider ca facand parte din aceasta categorie), 250 CP sunt suficienti de multi astfel incat sa ne bage in probleme foarte mari, la volan. Cati isi permit facturile de combustibil ale masinilor din aceasta gama de putere, la preturile actuale ale petrolului (discutam la nivel mondial, nu doar in Romania)?

 

Masini cu puteri de 500+ CP sunt mai mult vitrine tehnologice, vectori de marketing, masini exclusiviste pentru colectionari, etc.

Nu cred ca 507 CP pentru M6 inseamna putin. Ba chiar consider ca este foarte mult. Poate tocmai din motivele de mai sus, la M5 E60, exista posibilitatea de a seta motorul sa "dea" 400CP, in loc de 507CP.

Link to comment
Share on other sites

Poate e putin off-topic:

Eu cred ca in prezent producatorii auto cu experienta pot socate oricand pe piata motoare de peste 500 CP. Parca Bugatti (de fapt, sub VW) avea un model de 1000CP, nu?

Pe de alta parte, cati soferi sunt intr-adevar in stare sa utilizeze la potentialul lor real masini cu puteri incepand cu 250 CP? Cat de des ajungi, in trafic, sa poti folosi cei 250 CP? Hai sa recunoastem ca, pentru marea majoritate dintre noi (si ma consider ca facand parte din aceasta categorie), 250 CP sunt suficienti de multi astfel incat sa ne bage in probleme foarte mari, la volan. Cati isi permit facturile de combustibil ale masinilor din aceasta gama de putere, la preturile actuale ale petrolului (discutam la nivel mondial, nu doar in Romania)?

 

Masini cu puteri de 500+ CP sunt mai mult vitrine tehnologice, vectori de marketing, masini exclusiviste pentru colectionari, etc.

Nu cred ca 507 CP pentru M6 inseamna putin. Ba chiar consider ca este foarte mult. Poate tocmai din motivele de mai sus, la M5 E60, exista posibilitatea de a seta motorul sa "dea" 400CP, in loc de 507CP.

6191[/snapback]

 

ai dreptate, si cred ca sunt destui si 507 cai. Mie personal imi ajung si 129 cati am eu, chiar daca mi-ar place ceva mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Poate e putin off-topic:

Eu cred ca in prezent producatorii auto cu experienta pot socate oricand pe piata motoare de peste 500 CP. Parca Bugatti (de fapt, sub VW) avea un model de 1000CP, nu?

Pe de alta parte, cati soferi sunt intr-adevar in stare sa utilizeze la potentialul lor real masini cu puteri incepand cu 250 CP? Cat de des ajungi, in trafic, sa poti folosi cei 250 CP? Hai sa recunoastem ca, pentru marea majoritate dintre noi (si ma consider ca facand parte din aceasta categorie), 250 CP sunt suficienti de multi astfel incat sa ne bage in probleme foarte mari, la volan. Cati isi permit facturile de combustibil ale masinilor din aceasta gama de putere, la preturile actuale ale petrolului (discutam la nivel mondial, nu doar in Romania)?

 

Masini cu puteri de 500+ CP sunt mai mult vitrine tehnologice, vectori de marketing, masini exclusiviste pentru colectionari, etc.

Nu cred ca 507 CP pentru M6 inseamna putin. Ba chiar consider ca este foarte mult. Poate tocmai din motivele de mai sus, la M5 E60, exista posibilitatea de a seta motorul sa "dea" 400CP, in loc de 507CP.

6191[/snapback]

cine isi permite un bugatti sau un m6 sigur are bani si pentru benzina!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Pe mine m-a surprins 'mica' diferenta de 107 CP dintre ultimele generatii de M5. Dar BMW recidiveaza. Revistele de specialitate au anuntat 'doar' 600 CP pentru noul M6... How about that... Se pare ca acesta va fi inlocuitorul mai de ...conjunctura... al lui Z8 !

6059[/snapback]

 

Eu cred ca "mica" diferenta intre M5 E39 si M5 E60 nu este chiar asa mica tinand cont ca cilindreea este aceeasi si nu a fost adaugat turbo.

Edited by neamih
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
de la z8 ati inceput sa vb de m5.mama incredibil .z8 nu sa vandut si era f scump.seria 8 l afel f scumpa pt vremea ei dar prea avansata :PPin fine am mers cu un 8 si e superb am si schimbat nist echestii la un 8 of .te face sa te simti pe alta lume si felul in care te priveste lumea.un z 8 din bucuresti era al unui italian care avea nu stiu ce restaurant .si mai era unu cu nr d eger care ala nu il stiu
Link to comment
Share on other sites

cat costa un Z8 nou?

6104[/snapback]

 

de la 115.000 EURO daca nu ma insel

 

 

 

acuma mi-am amintit legat de oprirea productiei, nu cumva a aparut de la inceput ca serie limitata??? o suta si ceva de bucati!?!?

 

 

mmm, mai exat vreo 2000 de bucati in SUA.

 

link

Edited by neamih
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ce am auzit eu este faptul ca una din cauzele opririi productiei lui Z8 este de natura tehnica: productia lui M5  E39 a fost oprita pentru a pregati productia lui E60, iar intrucat motorul de la Z8 este acelasi cu cel al lui M5 E60, era normal ca si productia acestuia sa inceteze.

2062[/snapback]

 

 

Productia de Z8 nu a fost intrerupta.De la inceput s-a stiut cate se vor face.Este o productie limitata.Au fost produse 5000 de buc.Ultimele 500 au fost editie limitata fiind fabricate de Alpina dar vandute direct de catre BMW.

Link to comment
Share on other sites

Si eu stiu ca Z8-ul a fost o serie limitata, oricum cine a pus mana pe asa ceva, probabil peste cativa ani va lua mult mai mult pe ea decat a dat.

 

De acord cu cineva pe aici, care a spus ca 507cp sun suficienti, daca ne amintim bine, cei 400cp de pe fostul M5 erau suficienti pentru ca acesta sa ofere prestatii de top la vremea respectiva. Si in momentul de fata, M5-ul vechi este o masina respectata de toata lumea, iar cei 400 de cp sunt o incantare.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.