Jump to content

m3 e46 achizitionare


izy

Recommended Posts

1. Hai sa te dau o tura !

2. Revizia la un motor de turatie tre sa fi NEBUN sa o faci la 15000... Eu o fac la 7000 indiferent de computer.

3. Pretul e discutabil... depinde unde faci revizia si ce produse folosesti.

4. ///M au mari probleme (Pusca motoru, se rupe puntea spate) TOATE scumpe !

5. 30.000 ... esti bun... pe mine m-au tinut 3000 !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Singura data cand am scos consumul din carte a fost cand am venit cu 80 la ora constant de la Sibiu la Buc, ca era o megacoloana.

 

2.

 

3. La Automobile Bavaria, dar mi-am jurat ca nu le mai fac acolo.

 

4.

 

5. Sunt convins ca poti sa le schimbi si zilnic, daca te chinui un pic. Eu merg destul de rezonabil

Link to comment
Share on other sites

Hmm, eu una peste ala sunt multumit de M-ul meu! Nu poti avea un M3 si performantele unui M3 si sa consume putin... piese sunt scumpe dar totuzi nu sunt piese de 320D....

 

Asta e!

 

Insa satisfactiile sunt mari!

 

Parabola:" cu cat e "femeia" mai frumoasa si mai "performanta" cu atat e mai scump de intretinut"!!! :) :) :) Insa senzatiile cu ea....... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

aoleeeu...m-ai rupt cu asta cu femeile...

mai bine ziceai ceva de vanatoare ,de pusti de mistreti dar nu de ceva care nu cunosti

239854[/snapback]

Eu zic sa te abtii , ca nu esti in pielea mea sa stii ce cunosc eu. AI fii surprins! :blink:

Link to comment
Share on other sites

am citit topicu asta din scoarta-n scoarta...si n-am inteles mai nimic.ce-i drept m-a mai lamurit SnowM3 si inca cineva,insa destul de slab.restu pot da shut down.vreau sa-mi iau si eu un m3 de prin 2004 si ma intereseaza costurile de intretinere (in decursul bun al lucrurilor,adica a costurilor PREVAZUTE ), pt ca mi-l iau parintii si mi-au spus ca nu mi-l intretin:( verry sad, si vreau sa stiu in ce ma bag...cat despre ce vorbesc astia pe aici...nu stiu ce sa zic...eu am mers cu m3 smg...cu timpul de schimbare la maxim...si ce sa mai...:blink: (de asta nu a amintit nimeni...ca daca il dai pe ala la minim poti conduce si in aglomeratie...corectati-ma daca gresesc)
Link to comment
Share on other sites

:) Fratilor eu zic asa...daca ai bani sa iti iei o masina trebuie sa mai ai inca de una la fel...atunci nu iti faci griji de piese, cat consuma...acum ar fi culmea un M3 sa fie la dieta...e facut de divizia Motorsport...masina de CIRCUIT facuta pentru STRADA!

Apropo visul meu este un M3 e46...si daca o sa il cumpar doar peste 4 ani...nu conteaza...masina aia isi pastreaza valoarea in timp...deprecierea e mica!

M3 nu este pentru oras...daca te sperie consumul in oras iati un Matiz..ceva..si cand ai de gand sa zbori pe autostrada...hai si europeana dar cu detector de radar...atunci iti iei M3-ul.

Masinile astea nu sunt de drumurile noastre...sa fim seriosi! Sunt curiosi cati dintre posesorii de M3 au mers macar odata pana in Germania...pe autostrazile lor sa vada ce poate un M3...cel mai frumos ar fi sa mergeti pe circuitul de la Nurburghring..parca 40 euro intrarea...si acolo sa va eliberati indemanarea.

Si daca nu sunteti multumiti si credeti ca ultimul m3 care apare e mai tare...nui nimic..mergeti la Hamann de ex...si va rezolva baietii!

Modelele M in general sunt cumparate si apreciate cel mai bine de cineva care are in loc de ADN...BMW...in sange cum se zice..altii cumpara doar pentru fite...are tata bani si nu are ce face cu ei...as da orice sa ma plimb macar odata cu un m3 pe un circuit.

Parerea mea, oricum respect pentru cei ce au asa ceva,daca este vreunul prin CJ sa imi zica, as vrea macar sa stau la volan sa vad cum e...gata k nu ma mai pot opri... :blink:

 

:) bafta la cumparaturi de M-uri

Link to comment
Share on other sites

am citit topicu asta din scoarta-n scoarta...si n-am inteles mai nimic.ce-i drept m-a mai lamurit SnowM3 si inca cineva,insa destul de slab.restu pot da shut down.vreau sa-mi iau si eu un m3 de prin 2004 si ma intereseaza costurile de intretinere (in decursul bun al lucrurilor,adica a costurilor PREVAZUTE ), pt ca mi-l iau parintii si mi-au spus ca nu mi-l intretin:( verry sad, si vreau sa stiu in ce ma bag...cat despre ce vorbesc astia pe aici...nu stiu ce sa zic...eu am mers cu m3 smg...cu timpul de schimbare la maxim...si ce sa mai...:blink: (de asta nu a amintit nimeni...ca daca il dai pe ala la minim poti conduce si in aglomeratie...corectati-ma daca gresesc)

242975[/snapback]

Torhh, incerc sa listez niste costuri 'prevazute'. Conteaza desigur cum mergi, pe unde, cat tii la masina si cat la bugetul de reparatii. Recomand piese de la BMW si un mecanic bun care sa-ti lucreze acasa. N-as duce masina la dealerul BMW / n-as lasa-o acolo pt nimic in lume.

1. 'revizia' (Inspectia 1) sau mai degraba ulei si filtre sa zicem la 10-15.000 km desi teoretic se poate face la 25.000 km - circa 1000-1500 RON

2. cauciucuri - la 30-40.000 km (desi poti merge 70.000 sau doar 8.000) pe 18" circa 4000 RON, pe 19" mai mult

3. Placute fata 700 RON, discuri fata 1800 RON (placutele le-am schimbat pe la 60.000 km)

4. Alternator - din ce-am citit cade cateodata, as zice ca 'ajutat' de spalatul motorului circa 1600 RON

5. La o utilizare civilizata ma astept ca ambreiajul sa tina minim 120.000 km, diferentialul, cutia macar 150.000 km.

6. Probabil ca dupa o vreme trebuiesc schimbate tobele si sondele lambda. N-am ideie cat ar putea sa tina dar as zice ca dupa 100.000 km le vine randul

7. Motoarele de dupa Mai 2003 ar trebui sa tina macar 100.000-150.000 km. Un motor nou e probabil circa 20-25.000 EUR si asta ar fi de departe cel mai mare cost de ... intretinere. Desi probabil ca poate fi reparat cu 3-4.000 EUR.

8. A mea are SMG. O folosesc cand pe modul A1 (cel mai lent automat) cand pe S5 (aproape-cel-mai-rapid secvential). In afara de inlocuirea la 50-60.000 km a uleiului din hidraulica actionarii as zice ca nu induce costuri suplimentare

 

Vorbesc de o masina care nu merge pe circuit, care vede 7900 ture o data-de doua ori pe saptamana si care nu are nevoie de refacerea geometriei mai des de o data in 100.000 km, care nu are niciodata nevoie de jante sau cauciucuri noi pt ca cele vechi au fost lovite.

 

Daca ai intrebari mai putin generale, mai la obiect, incerc sa-ti raspund.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

BTW, care ar fi pretul corect pt asta:

 

M3 E46 inmatriculat 11/2004 mystic blue / cinnamon 65.000 km

 

Optionale

-----------

 

Vopsea metalizata

Tapiterie piele Spirit-Nappa

Airbag lateral pt pasagerii din spate

Alarma

Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite

Cotiera rabatabila fata

A 3-a tetiera spate

Instalatie de spalare a farurilor

Sistem sonor de avertizare la parcare (PDC)

Faruri cu xenon

Sistem de navigatie Professional

Radio BMW Business

Magazie pt 6 CD-uri

Sistem HI-FI Harman Kardon (12 difuzoare)

Interior Titanium Shadow

Janta din aliaj usor Doppelspeiche 67, 19''

Cutie de viteze M secventiala (SMG II) DRIVELOGIC

post-406-1197066151_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea orice M se mai merita cumparat. Masinile astea nu se depreciaza moral, o sa fie intotdeauna etalonul pentru o masina sport de strada.

 

Aruncand un ochi pe mobile.de la preturi, am observat ca E46 - M3 are un raport performanta/vechime/pret destul de ok. Ursulet sau pisica M nu prea gasesti sub 10.000, respectiv 15.000 euro, ceea ce mi se pare multicel pentru cat de vechi sunt.

 

Un E46 - M3 poti cumpara cu 23-25.000 euro intr-o stare foarte buna, an 2000 - 2001.

Link to comment
Share on other sites

BTW, care ar fi pretul corect pt asta:

 

M3 E46 inmatriculat 11/2004 mystic blue / cinnamon 65.000 km

 

Optionale

-----------

 

Vopsea metalizata

Tapiterie piele Spirit-Nappa

Airbag lateral pt pasagerii din spate

Alarma

Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite

Cotiera rabatabila fata

A 3-a tetiera spate

Instalatie de spalare a farurilor

Sistem sonor de avertizare la parcare (PDC)

Faruri cu xenon

Sistem de navigatie Professional

Radio BMW Business

Magazie pt 6 CD-uri

Sistem HI-FI Harman Kardon (12 difuzoare)

Interior Titanium Shadow

Janta din aliaj usor Doppelspeiche 67, 19''

Cutie de viteze M secventiala (SMG II) DRIVELOGIC

Daca n-a fost lovita si e bine intretinuta as zice intre 35.000 si 39.000 EURO

Link to comment
Share on other sites

hai sa va zic consumul la M :) cu plinul prin oras....mers normal 20 ( SMG ) forja cam non stop am facut 200 km cu 60l ... e ok :blink: arad-tm 50km , 100 km dus intors un plin.... toate vitezele in blana... am testat si io masina....

 

Adica ti-a luat 60l/100km? :) :) :)???

Pai cum, ca aia a lui theo ia vreo 14 pe traseul Bucuresti-Videanu. Io zic ca au stricat-o aia de la Shnitzel!

Link to comment
Share on other sites

hai sa va zic consumul la M :D cu plinul prin oras....mers normal 20 ( SMG ) forja cam non stop am facut 200 km cu 60l ... e ok :) arad-tm 50km , 100 km dus intors un plin.... toate vitezele in blana... am testat si io masina....

 

Adica ti-a luat 60l/100km? :) :) :)???

Pai cum, ca aia a lui theo ia vreo 14 pe traseul Bucuresti-Videanu. Io zic ca au stricat-o aia de la Shnitzel!

Consumul real ( la a mea - manuala ) este:

 

17-18 l Bucuresti ( nu trec de 3500 RPM cu ea)

13 L medie in afara ( si cu ceva forja)

 

Daca dai numai forja, probabil ca sare de 22 L

 

 

PS: Insa eu scot ( cu tot cu oras ) cam 19-20 L / 100 km la M6, pana cand i-am dat- si lui vara-miu sa se duca pana undeva ; cand s-a intors arata 28 l/100km :) :blink: MERS pe Centura Bucurestiului......

Link to comment
Share on other sites

hai sa va zic consumul la M :D cu plinul prin oras....mers normal 20 ( SMG ) forja cam non stop am facut 200 km cu 60l ... e ok :) arad-tm 50km , 100 km dus intors un plin.... toate vitezele in blana... am testat si io masina....

 

Adica ti-a luat 60l/100km? :) :D :D???

Pai cum, ca aia a lui theo ia vreo 14 pe traseul Bucuresti-Videanu. Io zic ca au stricat-o aia de la Shnitzel!

Consumul real ( la a mea - manuala ) este:

 

17-18 l Bucuresti ( nu trec de 3500 RPM cu ea)

13 L medie in afara ( si cu ceva forja)

 

Daca dai numai forja, probabil ca sare de 22 L

 

 

PS: Insa eu scot ( cu tot cu oras ) cam 19-20 L / 100 km la M6, pana cand i-am dat- si lui vara-miu sa se duca pana undeva ; cand s-a intors arata 28 l/100km :) :) MERS pe Centura Bucurestiului......

Pai daca i-o fii dat forja,8000 de ture o consuma si ea saraca :)

Da iti dai seama ce i-a traso cand a prins drum liber :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.