Jump to content

Tremura volanul pe franare - X5 E53


Recommended Posts

Salutare . Am o problema la E53 3.0 d din 2005 . Pana la 100-120 km/h totul functioneaza cum trebuie , dar cand maresc viteza peste 120 , la franare incepe si tremura volanul (doar pe franare ) . Am verificat etrierele , am schimbat discurile si placutele pe fata si se comporta la fel .

La service mi-au spus ca exista un mic joc la caseta de directie (dar eu nu cred ca aceea este problema ) . Daca era de la caseta de directie , tremura volanul si in mers , nu doar pe franare . Pe de alta parte am discutat si cu cei care reconditioneaza casete de directie si am primit acelasi raspuns , ca nu poate tremura volanul pe franare din cauza casetei de directie . Aveti ceva sfaturi ?A patit cineva ceva asemanator ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare . Am o problema la E53 3.0 d din 2005 . Pana la 100-120 km/h totul functioneaza cum trebuie , dar cand maresc viteza peste 120 , la franare incepe si tremura volanul (doar pe franare ) . Am verificat etrierele , am schimbat discurile si placutele pe fata si se comporta la fel .

La service mi-au spus ca exista un mic joc la caseta de directie (dar eu nu cred ca aceea este problema ) . Daca era de la caseta de directie , tremura volanul si in mers , nu doar pe franare . Pe de alta parte am discutat si cu cei care reconditioneaza casete de directie si am primit acelasi raspuns , ca nu poate tremura volanul pe franare din cauza casetei de directie . Aveti ceva sfaturi ?A patit cineva ceva asemanator ?

da am patit eu la un ford scorpio si era din caseta de directie. la fel doar in franare facea. in mers facea doar daca intampinam gropi sau denivelari. am recondionato de mai multe ori dar nu tinea mult . pana la urma tot una noua rezolvat problema definitiv adik pana am vanduto. Cei de la service tre sa faca jocul la roti daca jocul e din caseta si nu din busci treaba e clara

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

bucsele la brate, in special la bratele inferioare...

Prima data asa au zis si astia la service dupa o prima verificare , ca mai apoi sa-mi spuna de caseta de directie .

Banuiesc ca asta trebuie sa fac , sa schimb bucsile , iar daca mai am probleme dupa aia , mai ramane sa trimit caseta la verificat :(

Link to comment
Share on other sites

daca nu le-ai schimbat de ceva timp, gen 2-3 ani, chiar daca nu au joc vizibil cauciucul a imbatranit oricum si nu mai este asa de elastic, oricum jocul nu se poate verifica tragand de roti cu mana sau cu levierul, trebuie mers la un banc adecvat pentru asemena teste, la astea cu trasul cu mana sau levierul se observa doar cand bucsele sunt chiar praf, altfel nu dau rezultate...
Link to comment
Share on other sites

daca nu le-ai schimbat de ceva timp, gen 2-3 ani, chiar daca nu au joc vizibil cauciucul a imbatranit oricum si nu mai este asa de elastic, oricum jocul nu se poate verifica tragand de roti cu mana sau cu levierul, trebuie mers la un banc adecvat pentru asemena teste, la astea cu trasul cu mana sau levierul se observa doar cand bucsele sunt chiar praf, altfel nu dau rezultate...

Maine sau poimaine fac revizia ( ulei motor , cutie , diferential ; filtre , bucsi ) si dupa aia o sa postez rezultatul .Reviziile le fac la Subaru in Brasov , unde au niste mecanici buni , si ma lasa sa stau langa masina . Nu au banc pentru asemenea teste . Dar nici nu stiu daca exista asa ceva in Brasov .

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si de la discuri.

Gaseste un loc propice si incearca doua-trei franari agresive, de la 100-120+ km/h pana la 20km/h (nu lasa roata sa se opreasca de tot).

Am schimbat discurile si placutele pe fata si situatia s-a imbunatatit , nu mai tremura asa de tare ca inainte , dar nu s-a remediat complet . Nu cred ca poate fi de la discurile de pe spate .

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat discurile si placutele pe fata si situatia s-a imbunatatit , nu mai tremura asa de tare ca inainte , dar nu s-a remediat complet . Nu cred ca poate fi de la discurile de pe spate .

nu nu poate fii de la discurile pe spate. In afara de caseta am mai inalnit un caz unde era din butuc. DAr ma indoiesc la un bmw

Link to comment
Share on other sites

Apropo , nelegat de subiect , am primit si o veste buna astazi . Am primit un telefon de la avocat care m-a intrebat daca nu vreau niste bani . Am zis ca vreau , de ce nu , si mi-a spus ca a castigat cazul(de care eu am si uitat :) ) in care am dat in judecata statul pentru taxa de inmatriculare la un Audi A4 care l-am cumparat in 2009 din Germania si l-am inmatriculat in RO. Suma nu a fost mare , undeva la 1800 ron , plus dobanda aferenta din mai 2011 (momentul in care am deschis cazul)pana in prezent, s-a facut 2600 ron .Oricum vreau sa multumesc pe aceasta cale statului roman :))
Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca iti mai trepideaza dupa ce schimbi caseta...eu am un e39 si am aceeasi problema :am schimbat discuri,placute,bucse,brate,iar acuma schimb cauciucurile ca s-ar parea ca am insertia rupta in vreo doua
Link to comment
Share on other sites

Ieri am montat si caseta care a fost la reparat si ........surpriza , merge la fel de prost !!!Aceiasi trepidatie .

Acum cei de la service spun ca trebuie sa fie din cauza discurilor (desi sunt schimbate de o saptamana cu niste discuri noi Zimmermann) , ca trebuie sa pun discuri originale BMW .Nu stiu ce sa mai cred .

Acum insa a mai aparut o problema . Cand am plecat din service volanul mergea usor , am mers si am facut directia iar cand am plecat de acolo a mers foarte greu (parca nu mai aveam servo ) , dupa ce am mai mers 5 km , am oprit masina , iar cand am plecat iar mergea usor .

Astazi merge greu . O fi senzorul de la caseta de directie stricat ???

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu prb cu servo si era de la senzorul de abs de pe roata stanga spate, era intrerupt firul in mufa si nu imi mergea vitezometrul, iar servo ba mergea ba nu mergea si asta prt ca servotronicul (in cazul meu) citeste informatiile in mers de la acel senzor, cu vibratia volanului eu continui sa cred ca e din articulatie.
Link to comment
Share on other sites

 

Acum cei de la service spun ca trebuie sa fie din cauza discurilor (desi sunt schimbate de o saptamana cu niste discuri noi Zimmermann) , ca trebuie sa pun discuri originale BMW .Nu stiu ce sa mai cred .

 

 

aici au dreptate , la discuri pt mine e lege , montez doar originale , mai ales ca nu e dif mare fata de aftermarket . Am patit si eu cu discuri Ate sa trepideze dupa montaj . Nici Zimerman nu cred ca e departe , deci daca vrei sa elimini o posibila cauza monteaza discuri originale . Bafta cu problema .

Link to comment
Share on other sites

Ate e original pe masina.diferenta intre oem si Ate este fix cartonul in care sunt impachetate discurile. Zimmerman asta cine stie pe unde sunt facute.. Dar discurile se verifica se dau jos si se pun pe masina de plana. Imediat vezi la micrometru daca sunt ovalizate discurile....

Asa am patit si eu la scorpio aveam soc in caseta am duso la reparat si dupa tot soc aveam. Tot asa a zis si ala ca de la discuri am luat discuri originale si tot asa. Am schimbat fuzeta ca a zis ca e din butuc si tot asa. Dupa am reparat iar caseta la alt "meserias" si dupa tot asa facea. Am recuperat bani de la amandoi cu amenintari. Ma gandeam sa ii dau foc facea urat rau la orice franare usoara. La franare brusca era ok .

 

Intr un final costisitor am luat caseta noua 50 de mil si suprize surprize problema s a rezolvat... dar nu de mine ci de urmatorul proprietar.... iar unul din motive al vanzari a fost aceasta caseta care nu ii dadeam de cap

 

 

Astazi merge greu . O fi senzorul de la caseta de directie stricat ???

E de la meseriasul ce a reparat... asa imi facea si mie la scorpio hahaha

Edited by malasorte
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare baieti . Astazi am facut testul de franare cu discurile originale si aceiasi treaba , tremura intre 120-140 . Nu stiu ce sa mai fac . Nici cei de la service nu au habar . Volanul mergea greu din cauza senzorului de la caseta (l-a scos mecanicul , l-a curatat si l-a montat la loc ) , iar acum merge normal .
Link to comment
Share on other sites

incearca cu alt set de caucicuri/jante.

Poate gasesti la cineva care are alt set, imprumut. chiar si de iarna, numai cat sa faci o proba.

Eu am patit asa la o maisna, aparent erau ok, erau echilibrate, uzura cam la jumatate, dar cand le-am schimbat.. minune.. :)

 

 

 

 

Sper ca ai schimbat bratele cu totul, in pereche, nu numai bucsile.

Normal asa se face.

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.