Jump to content

turbina sau geometria


oviddio

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aaa multumesc ca ma speriasem

 

acum trec mai departe ,cum fac sa-mi dau seama daca ete stricata electrovalva de la turbina sau cea care comanda EGR-ul ca vad ca sint la fel amindouo se pot schimba intre ele ?

Link to comment
Share on other sites

aaa multumesc ca ma speriasem

 

acum trec mai departe ,cum fac sa-mi dau seama daca ete stricata electrovalva de la turbina sau cea care comanda EGR-ul ca vad ca sint la fel amindouo se pot schimba intre ele ?

Se pot schimba intre ele. Eu iti recomand sa o schimbi pe cea defecta. NU SE CURATA! astea sunt povesti...

Link to comment
Share on other sites

Mergi putin cu mufa scoasa de la debitmetru, in felul acesta, egr-ul devine nefunctional.

Am inteles ca ai gasit erori pe egr, si ca dupa 3000rot/min masina merge normal... dupa 3000 egr-ul nu mai are nici un rol, ar trebui sa fie inchis.

Link to comment
Share on other sites

da asa este dar nu ca merge normal de fapt cind apas acceleratia sa fac o depasire accelerez dar nu raspunde parca nu urca in viteza in paralel cu turatia ,si dupa 3.4 secunde parca ceva se deblocheaza nu stiu cum sa explic ,si se aude ca un huruit

 

pa forum baietii zic ca ar fii aceea valva care comanda presiunea vacumatica de la egr

Link to comment
Share on other sites

scuzati-ma ca raspund mai cu intirziere dar mai lucrez la masina acum am curatat si senzorul de admisie.dar ma gindesc ca daca scot mufa de la debitmetru nu o sa mearga mai rau si o sa se inregistreze eroare in computerul de bord
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce i-am facut dar masina merge bine acum,nu am facut decit sa curat senzorul de admisie si...sa pierd o tubulara mica de 10 prin scut pe sub motor sau unde o fii ca nu am gasit-o,va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns si vedem cum vor decurge lucrurile ,va tin la curent cu noutati
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
a fost doar o impresie sau poate chiar a mers bine dar acum iar merge ca inainte, chiar nu stiu ce sa-i fac,oricum am cumparat electrovalva aceea de egr astept sa ajunga din germania luata de pe ebay cu 70euro am luat si 3m de furtun si schimb toate furtunele, dar problema este alta ,,am pus masina pe tester ieri si ...am toate bujiile arse in 3 ani le-am schimbat de 4 ori ce dracu face sa le arda asa repede
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Verifica releul de buji mai mult ca sigur ala ii dus daca in fiecare an schimbi bujiile.

 

Electrovalva are o sita in compartimentul de jos care ii prins cu 2 urechiuse ( un dreptunghi ). Incearca sa desfaci sita aceea si sa o speli cu o periuta de dintii. O pui inapoi si vezi daca s-a remediat...Sita aceea se mai curata din cand in cand...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.