Jump to content

roti e34


roger

Recommended Posts

scuze am dat add reply shi am uitat sa atasez o poza  :blink:

 

anyway.....asta e un E34 cu roti pe 19.....deci se pot pune shi mai mari  :)

16879[/snapback]

 

 

daca uiti ceva poti da click pe "+ edit", ca sa editezi postul tau si chiar sa adaugi poze

Edited by neamih
Link to comment
Share on other sites

daca uiti ceva poti da click pe "+ edit", ca sa editezi postul tau si chiar sa adaugi poze

16911[/snapback]

 

Nu intra jante pe 19 decat cu modificari la aripi.Eu am incercat asa ceva.Pe 18 intra fara probleme,dar la hop-uri loveste aripa in cauciuc si se intampla sa si frece.Cel mai bine este sa puna pe 17 cu talon de 45.Latimea maxima ar fi undeva la 255.Peste iese foarte mult in afara si nu e prea indicat,creste mult si consumul etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu intra jante pe 19 decat cu modificari la aripi.Eu am incercat asa ceva.Pe 18 intra fara probleme,dar la hop-uri loveste aripa in cauciuc si se intampla sa si frece.Cel mai bine este sa puna pe 17 cu talon de 45.Latimea maxima ar fi undeva la 255.Peste iese foarte mult in afara si nu e prea indicat,creste mult si consumul etc.

16915[/snapback]

Deci jantele pe 17 la un e34 se potrifesc si nu necesita flanse ??

Link to comment
Share on other sites

Deci jantele pe 17 la un e34 se potrifesc si nu necesita flanse ??

16937[/snapback]

 

Flansele in general nu se pun pentru ca rotile sunt mai mari in dimensiune.Se pun ori pentru ca nu potrivesc gaurile,si atunci se pun flanse cu 10 gauri,5 potrivesc cu janta,5 cu butucul.Se mai pun cand e prea inauntru si loveste in telescop,si trebuie departata de butuc.Asta se intampla in general cu jantele de serie 3 puse pe serie 5 sau 7.Alta chestie legata de flanse,este miezul jantei care uneori,mai ales cand sunt jante de model mai nou si se pun la model vechi(E39 catre E34),nu potriveste perfect cu butucul si ramane spatiu intre ele.In cazul asta se monteaza pe butuc niste cercuri pentru ca janta sa stea fixa pe butuc (hubcentric rings).

Momentan,pe E34 am jante de E39,si nu am cercuri montate.De la 80 la ora in sus,vibreaza volanul de aproape iti sare din mana.

Flansele care nu sunt facute de o firma specializata,pot dauna directiei.La noi la Cluj exista o firma de genul asta,care face pentru export flanse pentru camioane si tiruri.Nu trebuie sa le duci acolo jantele,doar sa le zici de la ce masina sunt jantele si pe ce masina vrei sa le pui.Au ei cataloage speciale si le fac conform cu anumite standarde.Costa in jur de 100 de euro un set cu tot cu prezoane cu cap inecat si sunt zincate ca sa reziste in timp.

Link to comment
Share on other sites

Credeti voi ca se merita sa pui pe 17.18 sau 19 la ce gropi avem???La cea mai mica groapa se indoaie si faci pana.

16939[/snapback]

 

Depinde de calitatea jantelor.In general rotile originale de BMW sunt foarte rezistente.Sunt multe replici de jante BMW care sunt de calitate proasta,si la prima groapa se indoaie.In general imitatiile de Schnitzer sunt mai moi ca aluminiul,intr-o saptamana zici ca sunt roti dintate.Alte jante cu probleme,RH-urile.Am avut una din care pur si simplu s-a rupt o spita.

Link to comment
Share on other sites

ala nu e m5 cumva? nu cred ca se pune :)

 

PS: eu am vazut E30 cu roti pe 19!! :blink:

16958[/snapback]

 

Si eu zic sa ne rezumam la E34 normal,inca nu am vazut posesor de M5 pe aici pe forum.Dar si la M5,fara modificari nu intra jantele pe 19.Trebuie trase in afara aripile de pe spate ca sa nu atinga.Cineva a incercat lucrul asta la Cluj,cu ajutorul unor prese de tinichigerie a incercat sa impinga un pic aripile fara sa le ia vopseaua,a stat masina o noapte in atelier,dar probabil din cauza ca e destul de elastica tabla,si-a revenit la forma initiala.Pana la urma au lucrat baietii si au reusit sa le largeasca,dar au trebuit vopsite din nou.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Depinde de calitatea jantelor.In general rotile originale de BMW sunt foarte rezistente.Sunt multe replici de jante BMW care sunt de calitate proasta,si la prima groapa se indoaie.In general imitatiile de Schnitzer sunt mai moi ca aluminiul,intr-o saptamana zici ca sunt roti dintate.Alte jante cu probleme,RH-urile.Am avut una din care pur si simplu s-a rupt o spita.

16947[/snapback]

astea ale mele nu sunt originale,dar sunt made in germany si cred ca sunt cam de aceeasi calitate sau aproape ca cele de bmw,sper

Link to comment
Share on other sites

Nu intra jante pe 19 decat cu modificari la aripi.Eu am incercat asa ceva.Pe 18 intra fara probleme,dar la hop-uri loveste aripa in cauciuc si se intampla sa si frece.Cel mai bine este sa puna pe 17 cu talon de 45.Latimea maxima ar fi undeva la 255.Peste iese foarte mult in afara si nu e prea indicat,creste mult si consumul etc.

16915[/snapback]

jantele sunt 8/17-et15,si cauciuce vreau sa-i pun 225/45/17,cred si sper sa mearga sa nu am probleme. :blink: o sa pun shi poze

Link to comment
Share on other sites

jantele sunt 8/17-et15,si cauciuce vreau sa-i pun 225/45/17,cred si sper sa mearga sa nu am probleme. :blink: o sa pun shi poze

16973[/snapback]

 

Singura problema ar fi la asezarea gaurilor,si la centrul butucului.Daca sunt facute pentru E34,atunci poti sta linistit ca intra perfect.Cauciucurile sunt perfecte,nici prea joase ca sa afecteze directia,nici prea late ca sa creasca consumul.Ar fi fost de vis daca pe spate erau 10/17 si et-ul sa fie mai mare ca pe fata.Arata cel mai bine pe BMW.

Ce marca si ce model de jante sunt?

Link to comment
Share on other sites

Singura problema ar fi la asezarea gaurilor,si la centrul butucului.Daca sunt facute pentru E34,atunci poti sta linistit ca intra perfect.Cauciucurile sunt perfecte,nici prea joase ca sa afecteze directia,nici prea late ca sa creasca consumul.Ar fi fost de vis daca pe spate erau 10/17 si et-ul sa fie mai mare ca pe fata.Arata cel mai bine pe BMW.

Ce marca si ce model de jante sunt?

16974[/snapback]

nu stiu daca pe spate mai ramane loc ptr 10/17 ptr ca astea cu 8/17 sunt aproape de aripa si cred ca la denivelari o sa atinga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

235/45/17 fata si 255/40/17 spate. e dimensiunea recomandata de producator. astea intra daca ai jante potrivite. am intermediat un M5 care avea jante originale si care dupa trei ani si 120000 km in Romania erau perfecte.

depinde de utilizator dar cele originale sunt MEGArezistente. poti sa incerci sa iei unele de E39, second hand, sa pui inel la butuc si astfel obti reteta perfecta.

Link to comment
Share on other sites

235/45/17 fata si 255/40/17 spate. e dimensiunea recomandata de producator. astea intra daca ai jante potrivite. am intermediat un M5 care avea jante originale si care dupa trei ani si 120000 km in Romania erau perfecte.

depinde de utilizator dar cele originale sunt MEGArezistente. poti sa incerci sa iei unele de E39, second hand, sa pui inel la butuc si astfel obti reteta perfecta.

19889[/snapback]

despre ce inel vorbesti?

distantierul de la butuc?

Link to comment
Share on other sites

despre ce inel vorbesti?

distantierul de la butuc?

19942[/snapback]

 

Centrul jantei de E39 este mai mare decat cel de E34.Si intre centrul butucului si centrul jantei ramane spatiu si vibreaza.In situatia asta pe butuc se pune un cerc,ca sa intre perfect janta (ca sa semareasca centrul butucului).Nu stiu daca ai observat,dar daca pui janta pe butuc,ea sta fixa chiar daca nu oprinzi in prezoane.Daca pui janta de E39,ea va cadea de pe butuc.

 

In poza sunt inelele si locul pe care vin puse,miezul butucului

post-116-1112217524_thumb.jpg

post-116-1112217542_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fara inele, daca pui roti de E39 pe E34 ( de exemplu), la un anumit regim de viteza face masina cu tine de zici ca e vibrator si faci echilibarari peste echilibarari si degeaba.

cum pui inelele cum e liniste.

Link to comment
Share on other sites

fara inele, daca pui roti de E39 pe E34 ( de exemplu), la un anumit regim de viteza face masina cu tine de zici ca e vibrator si faci echilibarari peste echilibarari si degeaba.

cum pui inelele cum e liniste.

22351[/snapback]

 

Asta patesc eu acum pentru ca am jante de E39 fara inele.Pana la 80 la ora e totul ok.Peste,mi se smulge volanul din mana.Nici nu fortez pentru ca poate afecta directia,mai ales capetele de bara si rotulele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.