Jump to content

bmw e46 320d 110kw 2004 - fum negru


Recommended Posts

Are cineva o idee ?

 

Scoate fum negru si mult doar in forja.....

 

Face asa cam de 2-3 saptamani....

 

Motorul la relanti si turat in gol nu scoate nici un pic de fum...

 

Nu conteaza daca e cald motorul sau rece, la fel se manifesta, porneste la cheie indiferent de tempetatura...

 

Am hotarat si am facut asta:

 

Am verificat injectoare valorile sunt normale in jur de (0) + - un pic adica +0.2 -0.2 maxim... consumul de motorina e normal...

Am curatat egr, filtru epurator, filtru de pe electrovalva de la turbo, maf.

Am schimbat filtru de aer.

Am facut diag, nici o eroare la nimic...

 

Nu consuma ulei, fac schimbul la 10.000 KM

 

Masina trage normal ca putere... numai ca scoate fum

 

Nu mai stiu ce sa-i fac... tot scoate fum mult in forja..

O idee ceva ?

Link to comment
Share on other sites

scoate fum cand o accelerezi tare din subturare, sub 2000 rot/min? adica pana sa intre turbina?

daca da, din cate stiu eu e normal sa scoata fum, dar numai pana sa intre turbina, dupa ce intra n-ar mai trebui sa dea.

Edited by Cosmin22
Link to comment
Share on other sites

scoate fum cand o accelerezi tare din subturare, sub 2000 rot/min? adica pana sa intre turbina?

daca da, din cate stiu eu e normal sa scoata fum, dar numai pana sa intre turbina, dupa ce intra n-ar mai trebui sa dea.

 

daca accelerez treptat ( mai lent nu scoate fum..)

Scoate fum dupa 2500 rpm.. continuu...

Link to comment
Share on other sites

fum negru e amestec prea bogat in motorina..

asta inseamna ca ai o problema cu aerul, nu vine destul in sarcina..deci pe acolo verifici, aer fals, furtune etc..

 

Mi-a ramas cam singura optiune.... de la turbo - intercooler - admisie sa curat tot pana la egr.. ala l-am curatat, si sa le verific...

Nu m-am gandat la asta pt. ca nu se aude ca ar trage aer fals... si masina trage normal...

Link to comment
Share on other sites

Verifica daca, la accelerare, furtunul care intra in EGR se intareste. Pune pe cineva sa accelereze peste 2500rpm si incearca sa strangi cat poti de tare furtunul acela. In mod normal, daca turbina face presiune, ar trebui sa nu reusesti sa-l strangi. Daca furtunul e moale atunci turbina nu face presiune sau o pierzi pe undeva (intercooler, furtune). Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Gata...

 

Am curatat totul de la turbina pana in ... ( conducte, senzori, egr, si galerie admise )am muncit toata ziua, erau un pic murdate...

Nu sa schimbat absolut nimic... tot la fel scoate fun negru in forja...

Injectoarele le-am verificat cu INPA, si DIS.

 

inj 1: -0.15

inj 3: +0.20

inj 2: +0.10

inj 4: -0.15

 

cu aproximatie... la relanti... mai variaza.. nu pot scrie valorile exacte... dar in jur de valorile astea sunt...

toate valorile : maf, temperatura, presiune rampa, etc.. sunt normale.....

am incercat cu alta motorina, mol, omv, etc... nici o diferenta...

pana si uleiul l-am schimbat...

 

din tot ce am facut pana acum am tras o singura concluzie... (turbina bagand un pic mai purin, injectoare bagand normal trag concluzie ca e prea multa motorina nu fata de ce poate turbina)

 

probabil turbina e pe duca si nu mai face fatza la turatii mari in sarcina...

 

altceva nu mai stiu...

 

djtaotao ....

 

 

Asta nu am incercat cu stransul furtunului, sa vad daca face presiune... dar o sa incerc maine... si am sa va spun...

 

Thank's pentru idee.

Link to comment
Share on other sites

am verificat cu dis ABSOLUT TOT.. si Air Flow, si Injectoare, si tot... toti parametrii sunt corecti, in limitele normale...

 

Mai am o intrebare daca stie cineva ... turbina la e46 110kw ce presiune scoate ?? 0.8, 1.0, 1,2 bar etc. mai mult mai putin ? ca asta chiar nu stiu...

Link to comment
Share on other sites

se resofteaza doar calculatorul de injectie. practic se modifica mapele ( adica niste grafice care initial sunt coduri binare). Don`t try this at home
Link to comment
Share on other sites

SSS-ul resofteaza complet nu numai mape. adica flash procesor + eprom + flash extern unde sunt mapele

 

din SSS daca ai soft mai vechi poti face update la ultimul cate il are SSS-ul

 

interfata folosita e GT1 interfata de dealer..

 

se poate resofta si cu INPA dar e mai complicat cu ncs expert si NFS

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.