Jump to content

bmw e46 320d 110kw 2004 - fum negru


Recommended Posts

Care teava?

Initial m-am gandit la furtunul dintre intercooler - turbina.

 

In poza se vad cele ca la capetele radiatorului sunt 2 tuburi curbate. Unul din ele este fisurat si pe acolo se prelinge si un fel de ulei.

 

Masina nu a scos gram de fum, merge normal dar deodata a inceput sa fumege, doar in talpa.

 

 

post-57693-0-89304400-1368011806_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mie imi scoate fum daca o calc la podea la 1500 de rot/min, iar in momentul cand intra turbina scoate destul de mult. :rolleyes:

Am doua suruburi rupte la admisie, dar am verificat si nu pierde presiune p-acolo. In mod normal ar trebuie sa se auda ceva.

Sunt curios daca mai scoate fum dupa ce extrag suruburile rupte si le inlocuiesc.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

La 1500 rpm la motorul de 2.0 turbina nu face presiune mare, chiar daca are geometrie variabila. In cazul tau pare un amestec prea bogat in motorina. Rezolva problema admisiei apoi verifica si parametrii injectoarelor. Daca starea catalizatorului este buna, cand va ajunge la temperatura optima de functionare cantitatea de fum negru se va diminua considerabil.
Link to comment
Share on other sites

Spuneai ca ai rezolvat cu injectoarele... Mie in INPA injectorul 3 imi sta la intre 0.7 si 1.6 , restul stau la +- 0.2. La 2800-3000 apas acceleratia in podea si fumega grav... Nu stiu cu ce sa incep... Am schimbat intercoolerul crapat si tot la fel e.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Spuneai ca ai rezolvat cu injectoarele... Mie in INPA injectorul 3 imi sta la intre 0.7 si 1.6 , restul stau la +- 0.2. La 2800-3000 apas acceleratia in podea si fumega grav... Nu stiu cu ce sa incep... Am schimbat intercoolerul crapat si tot la fel e.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

 

Fa si un test in sarcina cu INPA si vezi ce presiune face turbina. Ar trebui sa ai peste 2 bari la peste 3000-3500rpm.

Link to comment
Share on other sites

Fa si un test in sarcina cu INPA si vezi ce presiune face turbina. Ar trebui sa ai peste 2 bari la peste 3000-3500rpm.

Presiunea in Turbo si valorile debitmetrului sunt ok in mers. Injectorul 3, in sarcina are in jur de +0.7, +1.

Link to comment
Share on other sites

se pot reseta adaptarile la debitmetru

Informatiile sunt contradictorii referitor la resetarea asta. Eu am incercat de mai multe ori sa fac resetarea si nu am obtinut nici un rezultat. Am incercat si pe debitmetre noi si pe debitmetre vechi, la diagnoza valorile MAF arata exact ca inainte de resetare. Am tras concluzia ca ori nu merge ori nu face nimic.

Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe tester aseara la un tip care repara doar BMW. Masina nu are erori, in schimb mi-a spus ca turbina nu face presiune cat trebuie. Nu inteleg de ce, pentru ca electrovalvele sunt noi si furtunele de vacuum la fel..... Voi ce parere aveti?

Masina trage foarte bine....

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe tester aseara la un tip care repara doar BMW. Masina nu are erori, in schimb mi-a spus ca turbina nu face presiune cat trebuie. Nu inteleg de ce, pentru ca electrovalvele sunt noi si furtunele de vacuum la fel..... Voi ce parere aveti?

Salut!Aceasi problema am avut la un e39,verifica doua posibile cauze:1 vezi parametrii de functionare ai pompei de vacuum,la oprirea motorului nu are voie sa piarda vacuum,si cu motorul pornit rebuieste sa aiba o valoare stabilita de fabricant si 2- verifica geometria variabila sa nu fie blocata,recomandat ar fi sa dai jos turbina ,sa o desfaci si sa cureti cu simt de raspundere geometria variabila.Dupa aceste operatiuni eu am reajustat tija de la turbo(fusese umblat la ea)cu ajutorul diagnozei,mergeam la un deal cu turatie maxima si vedeam cat baga turbo,apoi reveneam la garaj si mai strangeam putin tija,si asa putin cate putin am reglat tija la turbo.Bafta!

 

Inca un test,scoate furtunul de vacuum care intra in rezervorul de vacuum si cupleaza vacuumul direct la turbo,fara sa mai treaca prin rezervorul de vacuum si electrovalva,in acest fel geometria variabila este deschisa la maxim,apoi faci un test la un deal cu diagnoza cuplata la masina vezi ce presiune are si daca mai da fum la esapament.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat cu fumul negru:

1: Imi iesise furtunasul de vacuum de la EGR

2: Un "mecanic" imi pusese un carton la debitmetru, spunea el ca fluxul de aer sa vina exact pe senzor. O prostie, cam asta a fost principala cauza pentru care masina scotea fum. Intr-adevar, tragea mai bine, dar mergeam cu fumigena dupa mine.

3: Am dat cu un spray cu vaselina pe tija te la turbina. Pe reglajul ei avea sigiliul de fabrica, semn ca nu se umblase acolo niciodata.

:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.