Jump to content

Lansare M3 F30/F32?


Ady320Cd

Recommended Posts

un rs4 sau rs5 maninca orice bmw la toate capitolele, un a8 este mult peste seria 7 atit la design cat si motorizare, audi a trecut mult peste bmw, bmw nu a mai scos nik sa concureze cu audi sau mercedes, un rs sau chiar s de la audi bate orice bmw iar un amg ii face praf pe toti

mai cauta si tu filmulete cu m3 contra rs4 si ai sa vezi diferenta

Link to comment
Share on other sites

Cine zice ca Audi nu are ce cauta intre BMW si Mercedes, are un punct de vedere. BMW si Mercedes au o istorie incontestabila in spate (care se vede in masinile produse), si nu de putine ori au contribuit la evolutia automobilului in sine. Pe cand Audi e doar un brand, care pe la mijlocul anilor '90 era in pragul disparitiei, moment in care VW a hotarat sa il faca bradul premium al grupului si pe cale de consecinta a investit miliarde pana au ajuns/s-au apropiat de rezultatul scontat. Nu zic ca Audi nu e ok in zilele noastre, dar un cunoscator nu se va uda niciodata la cateva butoane in plus si niste leduri pe ici pe colo.
Link to comment
Share on other sites

Premium, pentru unii, inseamna si traditie, iar 10-15 ani (mai aproape de 10), in segmentul asta, sunt doar un firav inceput. Politica de marketing Audi imi pare foarte asemanatoare cu cea a Apple, special optimizate pe societatea de consum, au indus un trend prin vorbe si bannere.

 

Cat despre Lamborgini, au facut tractoare, apoi supercar-uri (asta pe o axa a evolutiei de cateva zeci de ani), apoi a venit VW si le-a stricat identitatea de marca cu 4x4 across the range.

Link to comment
Share on other sites

"Originally, in 1885, automobile company Wanderer was established, later becoming a branch of Audi AG. Another company, NSU, which also later merged into Audi, was founded during this time, and later supplied the chassis for Gottlieb Daimler's four-wheeler......

The first Audi automobile, the Audi Type A 10/22 hp (16 kW) Sport-Phaeton, was produced in 1910 in Zwickau...."

 

"BMW was established as a business entity following a restructuring of the Rapp Motorenwerke aircraft manufacturing firm in 1917...

The first car which BMW successfully produced and the car which launched BMW on the road to automobile production was the Dixi, it was based on the Austin 7 and licensed from the Austin Motor Company in Birmingham, England...."

 

nu tin partea vreunui brand, chiar daca acum am Audi si VW acum, am avut si BMW si voi mai avea, imi plac la fel de mult, dar ceea ce sustii, in mod complet eronat, pe aici trebuie corectat! Ambele marci au trecut prin perioade grele, mai ales in timpul si dupa cele 2 razboaie si ambele au fost la un pas de disparitie, asa ca replicile tale nu au niciun temei!

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am mai spus, nu am nimic impotriva Audi, dar mi se pare oarecum injust sa pretinda, in doar cativa ani de la 'relansare' (pe platforme VW), pret si mai ales aspiratii premium de BMW si Mercedes.

 

A nu se intelege ca incerc sa ofensez posesorii de Audi, e doar o opinie personala si sper sa fie perceputa astfel.

Edited by Ciprian_STS
Link to comment
Share on other sites

Cativa ani de la relansare? Esti pe langa..grav. :thumbsup:

 

Ma refeream la era post-Audi 80, daca nu ai prins ideea.

 

Let's just agree to disagree - si sa incheiem subiectul off.

 

On - Sunt convins ca noul M3/M4, va fi un punct de referinta in clasa lui, cum a tot fost, de altfel, de la e30 pana in prezent.

Link to comment
Share on other sites

am avut o perioada in care sustineam ca un motor mai mic indopat cu turbo e cel putin la fel de bun ca un aspirat mare. mi-a trecut si am revenit la vorba americana "there is no replacement for displacement". despre noul m3, nu stiu cati ati avut ocazia sa mergeti suficient cu masini peste 300cp, insa treaba sta cam asa- pana la cca 400cp, ex m3 e92, e fun de condus cu tractiune spate. de acolo in sus, gen m5, m6 cu 500cp, masinile sunt grele si cu toate sistemele de siguranta devin greu si imprecis manevrabile la viteza. este necesar 4x4. acum depinde si ce vrei, daca te intereseaza timpul pe pista, atunci musai 4x4, daca vrei fun alegi ceva mai mic, cu tractiune spate gen m3 sau chiar lotus, care cu un motor foarte mic isi face treaba grozav. sigur ca e o preferinta a fiecaruia, dar masinile mari cu motoare gigantice pe mine nu ma intereseaza, nu e ideea mea de masina sport, mica si agila. daca nu puteti incerca, vedeti clipuri nebiasate cu m5, mercedes amg, fac ca toate alea pe pista. revenind la subiect cu m3-ul asta, e un fel de femeie gonflabila, as lua oricand un muscle car american cu motor de 6000 in loc.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ExgJxgNSWtk#!

 

http://www.zercustoms.com/news/images/Chevrolet/2013-Corvette-427-Convertible-Collector-Edition-5.jpg

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

M5/6 si AMG-urile mari sunt trase rau de tot in jos de greutate. Nici nu au cum sa fie masini bune de circuit. Oricum la noi nu prea cred ca ai unde sa le testezi limitele in curbe(nu ma refer la drumuri publice, sa fiu clar) si oricum asta cere multa experienta. Eu as fi demult cu scutecele schimbate pana sa-si piarda un M aderenta. AMG mi se pare mai orientat spre muscle car, V8-urile lor se aud senzational.

Nici M nici AMG nu respecta formula de masina usoara, deci ca masini sport veritabile pica din start in ochii unuia care vrea ceva pentru "precizie".

PS: Cel mai misto Corvette a fost C2 :)

Link to comment
Share on other sites

Si totusi nici Nissan GT-R sau Bugatti Veyron nu sunt tocmai usurele...

http://www.zeperfs.com/en/duel3969-1675.htm

Desi power to weight si la acceleratii in kickdown sau de la 200 in sus M5 F10 e mai rapid decat primul GT-R (ala de 485 cai), pe circuit e departe. De ce? Nu are suficienta aderenta pentru cei 560 cai dezlantuiti doar prin rotile spate si nici sasiul nu este la fel de rigid.

Chestiile astea se vor simti mereu la o masina de marimea M5-ului. Nu e o masina sport. E o limuzina de performanta.

 

Si ca tot vorbim de performanta... M5-ul nu e rau DELOC.

http://www.zeperfs.com/en/duel3969-1143.htm

http://www.zeperfs.com/en/duel3969-4169.htm

http://www.zeperfs.com/en/duel3969-1603.htm

Link to comment
Share on other sites

Mie tare imi este frica cu noul rs6, momentan noul A6 da de pamant cu 5 f10 pe circuit.

 

Noul RS6 s-a anuntat deja, vine cu 4.0 twin-turbo V8 560cp si 0-100 in 3,9 sec :)Asta pe varianta break. Deci M5 F10 deja a ramas in urma... Nu sunt fan audi, dar asta e realitatea si trebuie sa ne-o asumam :)

Link to comment
Share on other sites

pai cica oricum doar Avant va fi...cifrele suna bine de tot, chiar si noul S6 la capitolul 0-60 si 0-100 ii pune semne de intrebare lui M5 F10, conform testelor facute de cei de la CarandDriver, deci mergand pe aceeasi idee noul RS6, la aspectele acestea cel putin, va fi peste M5, oricum conform istoriei intotdeauna a fost asa, fiind mai tarziu lansat a fost peste M5 la putere si acceleratie, sunt curios insa sa vedem cum se va descurca si pe circuit din punct de vedere al dinamicii, daca s-a mai redus din efectul de subvirare, teoretic ar trebui intrucat s-a renuntat la V10 iar noua cutie si suspensie ajuta foarte mult masina....vom vedea! Oricum, o lupta interesanta la nivelul asta va fi cu noul E AMG care vine pentru prima data cu 4Matic... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.