Jump to content

Lansare M3 F30/F32?


Ady320Cd

Recommended Posts

Foarte corect ce spui tu Doru, dar spuneam treaba cu electronica pt ca sunt multi fani top gear pe forum care spun ca cea mai cea mai "the ultimatum driver's car" este M3 e30. Eu, pe de alta parte, cred in progres si nu poti spune ca generaĂâşie vechi sunt mai bune ca cele din zilele noastre ca sa spun asa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Haha acum vad ca am facut ceva greseli de scriere cand am postat mai sus, scuze dar am autocorect pe telefon si mai scrie singur. Nici nu am corectat ca impingeam stroller-ul cu cealalta mana.

On topic: abia astept sa vad live m3-ul nou, cred ca va fi genial! Am mers cu noile 328i si 335i f30, ambele m-au impresionat!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

cred ca iau si eu un 328i dupa ce ma satur de a5-ul pe care l-am luat acum.

E super 328-ul, are un demaraj incredibil, sunet si senzatie super, iar consumul este foarte bun in oraĂ⢠pe modul eco pro. Nu as fi crezut ca un l4 poate performa asa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Nu chiar oricand. Pregateste-te pentru un soc cand o sa vezi preturile.

Il poti cumpara oricând daca iti permite bugetul.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate.Am exagerat! Cu una impecabila si low mileage s-ar putea sa-ti permiti aproape 3 bucati de M3 E92 daca le mai scad putin preturile :sorcerer:

Problema e ca M3 E30 nu mai coboara la pret daca e in mint condition. Poate doar sa urce sau sa stagneze, pe cand E92 o sa scada.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate.Am exagerat! Cu una impecabila si low mileage s-ar putea sa-ti permiti aproape 3 bucati de M3 E92 daca le mai scad putin preturile

Problema e ca M3 E30 nu mai coboara la pret daca e in mint condition. Poate doar sa urce sau sa stagneze, pe cand E92 o sa scada.

La ce te referi cu mint condition?

Poti, te rog, sa aduci cateva exemple? Vreau sa vad si eu un e30 M3 care costa cat 2-3 e92 M3. Nu sunt nici Gica contra si nici novice al fenomenului auto, dar nu vorbim despre un model rar de Ferrari, nici mĂŁcar despre un Alpina B6 (care nu este cotat chiar asa de bine) sau poate ca un M3 e92 a ajuns sa coste 3000 euro

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mint condition descoperi si singur ce inseamna, fara suparare. Nu e vreun termen nemaintalnit.

Un exemplu AICI daca vrei sa vezi neaparat. Mai sunt. Cred ca unul e destul nu stau sa-ti pun toata noaptea linkuri cu M3 E30. Daca vrei sa cauti singur si te intereseaza subiectul o sa gasesti cu siguranta.

Nu, nu vorbim de un model rar de Ferrari, vorbim de un model foarte rar de BMW. Asta pe langa faptul ca este in ochii unora cel mai tare M din toate timpurile.

In caz ca nu stii si nu e nimic rau in asta M3 E30 este considerata masina clasica. Nu esti nici primul si probabil nici ultimul care nu stie chestia asta. Ai aflat acum :)

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Mint condition descoperi si singur ce inseamna, fara suparare. Nu e vreun termen nemaintalnit.

Un exemplu AICI daca vrei sa vezi neaparat. Mai sunt. Cred ca unul e destul nu stau sa-ti pun toata noaptea linkuri cu M3 E30. Daca vrei sa cauti singur si te intereseaza subiectul o sa gasesti cu siguranta.

Nu, nu vorbim de un model rar de Ferrari, vorbim de un model foarte rar de BMW. Asta pe langa faptul ca este in ochii unora cel mai tare M din toate timpurile.

In caz ca nu stii si nu e nimic rau in asta M3 E30 este considerata masina clasica. Nu esti nici primul si probabil nici ultimul care nu stie chestia asta. Ai aflat acum :)

 

HA HA, ce tare :hyper: , asta chiar costa cat doua M3 E92 SH....:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Eram curios sa vad ce ĂŽnseamna pt tine mint condition, masina pe care ai aratat-o tu este o exceptie, de fapt este cam singura care costa atat de mult. Suntem pe un forum BMW, dar tu personal ai da atatia bani pe un e30? La banii aia iti cumperi un Ferrari sau Aston mult mai special. Nu ii contest meritele M3-ului E30 ca fiind primul dintr-o serie exceptiona de masini dar, fara suparare, sunt supra apreciate.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mint condition? Km putini, fara defecte de niciun fel, absolut nicio urma de modificari. 100% stock si absolut tot original.

Hai sa fim seriosi, mai sunt. Bun ca nu e 85k dar vezi ca sunt si la 80k si la 75k samd.

Nu sunt multe de vanzare dar pentru ceva bun sa stii ca platesti. Daca e cineva curios de ce sunt atat de putine la vanzare unul dintre motive poate e urmatorul: Cumva cine are una buna nu vrea s-o dea? :sorcerer: . Totusi cine are asa ceva nu merita compatimit ca o duce rau.

Acum ca ti-am demonstrat ce trebuie am inceput sa emitem afirmatii gen sunt "supra apreciate".

Sau daca vrei altfel cum au crescut in timp ca valoare?

Sa mai stabilim ceva: Audi quattro? Lancia Delta Integrale? Si astea sunt tot supraapreciate? :sorcerer:

Nu are rost sa vorbim de Ferrari si Aston Martin, suntem pe forum BMW. Daca vrei putem purta si discutia asta dar nu vreau sa imi iau injuraturi pe aici, pe drept cuvant.

Deci e ca mine, te rog las-o asa :)

Am uitat: La ce pret mai e zilele astea un 3.0 CSL? Daca de M3 ai zis ca e supraapreciat pregateste-te pentru un soc daca te uiti la un CSL impecabil

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

nu va mai imbatati cu apa rece, bmw m3 nu devine collectible, nu intr-atat precum porsche, aston sau ferrari. ala atat de scump e un caz izolat. in afara de asta nici nu-mi place, e urat, nu are acea eleganta a exemplarelor vechi din marcile mentionate mai sus.
Link to comment
Share on other sites

uite unul din asta mi-ar placea. pozele sunt facute in birmingham.

 

http://img543.imageshack.us/img543/1120/dsc01218sw.jpg

 

http://img850.imageshack.us/img850/4848/dsc01219c.jpg

 

BMW Motorsport introduced M 635 CSi in Europe at the Frankfurt Motor Show in 1983. It is essentially an E24 powered by the powerplant of the BMW M1 - the M88 (286 PS (210 kW; 282 hp)). Most of the cars were equipped with special metric 415 mm diameter wheels requiring Michelin TRX tires. A catalyzed, lower compression ratio version of the car with the S38 engine (260 PS (190 kW; 260 hp)) was introduced in the U.S. in 1987. All M6 cars came standard with a 25% rear limited slip differential. U.S. models included additional comforts that were usually optional on models sold in Europe such as Nappa leather power seats and a dedicated rear A/C unit with a center beverage chiller. Car and Driver tested a U.S. M6 in July 1987 and achieved a 0-60 time of 6.1 seconds, better than the BMW published 6.4 and 6.8 second times for the European and U.S. versions respectively. 4,088 M 635CSi cars were built between 1983 and 1988 with 1,767 U.S. M6 built.[4]

Edited by fbdcnt
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu va mai imbatati cu apa rece, bmw m3 nu devine collectible, nu intr-atat precum porsche, aston sau ferrari. ala atat de scump e un caz izolat. in afara de asta nici nu-mi place, e urat, nu are acea eleganta a exemplarelor vechi din marcile mentionate mai sus.

Acelasi lucru am vrut sa il scot si eu in evidenta. Toate masinile pe care le-a enumerat colegul mai sus sunt cu adevarat masini ce au facut istorie, sunt masini care imi plac, dar ca oldtimere sunt supra apreciate.

 

635-ul de mai sus este deosebit, o masina superba care mi-ar plĂŁcea sa o am un garaj.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Mint condition descoperi si singur ce inseamna, fara suparare. Nu e vreun termen nemaintalnit.

Un exemplu AICI daca vrei sa vezi neaparat. Mai sunt. Cred ca unul e destul nu stau sa-ti pun toata noaptea linkuri cu M3 E30. Daca vrei sa cauti singur si te intereseaza subiectul o sa gasesti cu siguranta.

Nu, nu vorbim de un model rar de Ferrari, vorbim de un model foarte rar de BMW. Asta pe langa faptul ca este in ochii unora cel mai tare M din toate timpurile.

In caz ca nu stii si nu e nimic rau in asta M3 E30 este considerata masina clasica. Nu esti nici primul si probabil nici ultimul care nu stie chestia asta. Ai aflat acum :)

Aici ai cam trisat.

Tu ai pus un link cu un BMW M3 Sport Evolution: motor S14, 175 kW; (2,5 cm³, 600 bucăți, construite din ianuarie - martie 1990)

E normal ca o masina in serie limitata, foarte rara in ziua de azi, sa coste mai mult decat varianta de serie.

Un M3 E30 in stare perfecta nu costa mai mult de 30 000 euro, dar se gasesc si la 20 000 euro.

Chestiile astea sunt cautate doar de colectionari tocmai pentru ca sunt rare.

Oamenii normali, daca ar avea 30 000 euro in mana pentru o masina sport, si-ar lua una mai noua.

 

E adevarata treaba aia cu standardele joase.

 

Daca stii ca n-ai cum sa ai vreodata, sau cel putin sunt sanse foarte mici, sa-ti cumperi o masina foarte scumpa, e mai usor sa zici ca tie iti plac doar masinile vechi.

Am auzit de multe ori tampenii de genul asta.

Daca esti un adevarat iubitor de masini, n-au cum sa-ti placa doar masinile vechi sau doar masinile noi.

Normal ca nu sunt toate masinile noi frumoase, dar sa fim seriosi, nici cele vechi nu au fost toate frumoase.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Oarecum.

In orice caz, un M3 E30 nu costa cat 2-3 M3-uri E92.

Poate costa cat un M3 E92 sh, asta sigur.

Asta am vrut si eu sa evidentiez, dar poate ca am folosit un ton mai putin corespunzator discutiei, dar m-am aprins la faza cu 2-3 m3 e92.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de niciun ton ca doar nu ne-am aprins in niciun fel. Ideea e ca toate masinile care au fost din perioada aia si din clasa lui M3 E30 (mercedes cosworth ala cum naiba ii zice sau vreun sierra cosworth) s-au cam depreciat si E30 a cam crescut in pret.

Exista si varianta aia, este exclusiv pentru colectionari si in cazuri extreme poate fi si cum am zis eu.

Eu sunt curios totusi daca o sa mai creasca preturile sau nu. De fapt asta vreau sa urmaresc.

Link to comment
Share on other sites

Aici mai e o chestie.

Pe mobile sunt doar cateva masini de genul acesta si alea sunt preturile de vanzare, nu cele de achizitie.

Aia pot sa ceara oricat, dar n-ai de unde sa stii ca o sa se gaseasca cineva sa le plateasca atat cat cer.

80 000 euro azi sunt mult mai valorosi decat 80 000 euro acum 3-4 ani.

Chestia asta e valabila si afara.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.