Jump to content

fuel level low


cristy7610

Recommended Posts

salutare...pana sa schimb turbina,curatat tot traseul de la turbo si curatat egr martorul care avertizeaza fuel level low se aprindea exact la -75km.dupa aceste operatiuni fuel level low se aprinde pe la -95km...exista vreo legatura intre aceste operatiuni si aprinderea acestui martor ?
Link to comment
Share on other sites

salutare...pana sa schimb turbina,curatat tot traseul de la turbo si curatat egr martorul care avertizeaza fuel level low se aprindea exact la -75km.dupa aceste operatiuni fuel level low se aprinde pe la -95km...exista vreo legatura intre aceste operatiuni si aprinderea acestui martor ?

 

 

La mine se aprinde pe la 80-90-100 prima data, dupa care se stinge...si apoi se aprinde la 50 si ramane aprins tot timpul..

Link to comment
Share on other sites

salutare...pana sa schimb turbina,curatat tot traseul de la turbo si curatat egr martorul care avertizeaza fuel level low se aprindea exact la -75km.dupa aceste operatiuni fuel level low se aprinde pe la -95km...exista vreo legatura intre aceste operatiuni si aprinderea acestui martor ?

 

poate se aprinde la ceeasi cantitate, dar datorita operatiilor facute a scazut consumul si faci mai multi km cu acelasi carburant.

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca nu este ceva standard aprinderea acestui martor...cum a mai spus cineva mai sus ,ar putea fi de la faptul ca odata cu schimbarea turbinei si curatarea egr-ului sa scada si consumul ,de aici rezultand o autonomie mai mare
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca nu este ceva standard aprinderea acestui martor...cum a mai spus cineva mai sus ,ar putea fi de la faptul ca odata cu schimbarea turbinei si curatarea egr-ului sa scada si consumul ,de aici rezultand o autonomie mai mare

Asa cum stilul de condus influenteaza viteza medie in BC, asa influenteaza si aparitia martorului din bord, nu are nicio legatura cu turbina. Cel putin asa e la mine, cand ii dau in goarna des, imi apare si la 120 km, cand merg mai temperat pe la 95 km.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum stilul de condus influenteaza viteza medie in BC, asa influenteaza si aparitia martorului din bord, nu are nicio legatura cu turbina. Cel putin asa e la mine, cand ii dau in goarna des, imi apare si la 120 km, cand merg mai temperat pe la 95 km.

 

exact ce zice inus, apare la aceiasi cantitate de benzina, difera range-ul din cauza a stilului de condus.

si acum ca ai curatat pe acolo poate consuma mai putin la stilul tau, sau mergi altfel fata de cum mergeai inainte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.