Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

temperatura iesire din radiator 100 grade?


Recommended Posts

motor n62b36 , are termostat la 105 grade din cate stiu , deci , cam pe acolo ar trebui sa fie temperatura de intrare in radiator .

 

 

Insa de ce scade doar 10 grade pana la iesire din radiator ?

 

Mentionez ca vascocuplajul e nou , iar electroventilatorul l-am pus pe direct viteza maxima . Deci scoatem din calcul ventilatia si vascul.

 

 

Masina nu fierbe insa mi se pare prea mare temperatura de iesire din radiator.

 

am atasat imaginea.

 

cam cat ar trebui sa scada la iesire din radiator ?

post-19304-0-93248800-1336393638_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

E bine asa, cam 8-10 grade e diferenta intre intrare si iesire la un radiator.

 

 

Eu nu prea cred asta....

 

 

 

trebuie sa iei in calcul ca am pus electroventilator pe direct in forta maxima.

 

 

 

ce iese din radiator se duce in exchange heater care raceste-incalzeste cutia.

cutia dupa 115 grade incepe sa mearga aiurea, si crede-ma ca fara electroventilator pus maxim , dupa o ora de mers , sare de 115 grade.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa mai fi evoluat tehnologia de cand stiu eu informatia respectiva dar nu are cum sa difere mult.

 

surpriza , am pus radiator nou acelasi model , aceeasi firma BEHR, si dupa 2 ore de mers cu ea , are cu 50 de grade mai putin la iesire .

 

Deci am 105 grade motorul si la iesire 50 grade , dupa 2 ore de mers.

 

Asta fara nici un electroventilator pus....

 

 

Problema a fost rezolvata

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

surpriza , am pus radiator nou acelasi model , aceeasi firma BEHR, si dupa 2 ore de mers cu ea , are cu 50 de grade mai putin la iesire .

 

Deci am 105 grade motorul si la iesire 50 grade , dupa 2 ore de mers.

 

Asta fara nici un electroventilator pus....

 

 

Problema a fost rezolvata

Si ce avea radiatorul ? Spart presupun ca nu era.

Link to comment
Share on other sites

sa fi avut depuneri ?! :getlost:

 

oricum , logic nu prea este ..50 de grade imi pare prea mult, mult prea mult..adica unde sta apa acum ?! la 60 de grade ?!! la o benzina ?! :logik:

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

sa fi avut depuneri ?! :getlost:

 

oricum , logic nu prea este ..50 de grade imi pare prea mult, mult prea mult..adica unde sta apa acum ?! la 60 de grade ?!! la o benzina ?! :logik:

 

 

 

 

 

 

 

apa sta in 105 grade la mine , are termostat de 105 grade ca majoritatea benzinarelor de generatie noua , trece prin radiator , si iese cu 50 . asta la ralanti, (26 grade afara , dupa 2 ore de mers)

50 grade la iesire din radiator ,ti se pare mult ? intra cu 105 totusi.

 

problema e cand iese prea incins din radiator , pentru ca termostatul l-ar tine FULL OPEN si probabil ca n-ar face fatza nici asa...

 

 

Fluxul de apa care duce catre radiator e controlat de termostat, asta stie toata lumea

 

Gelu am pretentii la tine :p daca iese apa din radiator cu 50 de grade , cum ai dedus tu ca motorul sta in 60 ? tot in 105 sta.

poate sa iasa si cu 20 grade din radiator , motorul tot in 105 grade ar sta.

 

Si ce avea radiatorul ? Spart presupun ca nu era.

 

banuiesc ca era infundat de depuneri sau nush ce naiba...

 

Ce sa zic, imi pare rau ca te-am dezinformat dar eu asa imi aduc aminte din ce am invatat in facultate. :(

 

 

 

Temperatura intrare si temperatura iesire din radiator depinde de turatia motorului.

Depinde de fluxul de apa, in turatie maxima viteza de apa fiind mare, temperatura de intrare cu temperatura de iesire din radiator , se apropie din ce in ce mai mult , din cauza ca apa sta mai putin timp in radiator , intra si iese imediat.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

in mers temperatura sta la 102 grade la mine chiar daca termostatul e e de 105. daca opresc motorul si verific temperatura dupa 2-3 minute ajunge pana pe la 118 grade dupa care incepe sa scada...

 

sper sa ti fie de folos informatia

 

 

 

 

 

 

+1 pb ai la air mass :thumbsup:

 

spune mi si mie te rog daca vezi ceva in neregula pe aici. nimeni du ma ajuta in piatra neamt cu interpretari...pur si simplu nu stiu decat sa citeasca coduri de eroare

 

 

 

 

alti parametri

 

maina e 318 e46.an 1999

post-28339-0-46673500-1336499865_thumb.jpg

post-28339-0-58695900-1336499872_thumb.jpg

post-28339-0-64651200-1336499900_thumb.jpg

post-28339-0-88987400-1336499903_thumb.jpg

post-28339-0-55150700-1336499977_thumb.jpg

post-28339-0-82204200-1336499981_thumb.jpg

Edited by ionutis95
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca intru si eu peste topicul colegului, dar am si eu o problema asemanatoare.

 

In bord acul imi sta pe mijloc iar in meniul din BC uneori imi arata ca am 100 grade C ... e normal sa ajunga la temperaturi asa mari motorul? (320d e46 150 cai )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.