Jump to content

Bmw 740i Consuma ulei


RoMaN7

Recommended Posts

Salut deci cum spuneam am un bmw 740i e38!!!Masina abia am cumparato i-am schimbat uleiul si am uitat sa il intreb pe fostul proprietar ce tip de ulei folosea!!!Acuma masina la pornire cateodata imi scoate fum albastru(uleiul pus acuma pe ea este castrol 10 w 40)Precizez ca am si senzoru de temp dus+ k imi sta turat la relantiu cam pe la 1000-1100rpm!Ar fi indicat sa ii pun alt tip de ulei gen ulei dedicat pt ele(BMW)+un tratament cu duralube de ala nici nu mai stiu cum se zice!!!Astept niste raspunsuri sau pareri!Multumesc frumos...
Link to comment
Share on other sites

pentru inceput pune un ulei mai gros.. daca scoate fum albastru ar trebui sa scoata si la cald si in aceleratie. Daca se inampla asa segmenti sunt gata. Ar trebui sa inceapa sa porneasca mai greu. Duralube nu recomand, eu personal nu sunt impotriva aditivilor dar cand segmenti sunt uzati nu prea are ce sa ii ajute. Aditivul mai poate sa reduca frecarea dar cam atat la tine problema nu e legata de frecare
Link to comment
Share on other sites

Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:

Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.

Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.

Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.

Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.

Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

Link to comment
Share on other sites

Atunci mai mult ca sigur scapi cu un simplu schimb de simeringuri la supape.

 

M-am uitat acum pe site-ul castrol.com si zice ca pentru motorul asta al tau M62 iti trebuie ulei 5W40 sau 10W40 care sa indeplineasca normele A3/B4 (7.5 litri intra in motor). Eu in locul tau as merge clar pe ceva full sintetic, adica 5W40 de la Motul, Liqui Moly sau Castrol.

 

Succes la rezolvarea problemei.

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

foarte putin propabil sa fie ceva ceva la segmenti, sau la motor.

Cea mai intalnita buba la V8 M60 m62 e valva PCV., si ca la absolut toate BMW-ueile, racirea. In rest motorul e bullet proof.

Simptomele sunt fix ce zici tu, relanti neregulat, consum de ulei, si ars si ce mai curge pe langa..

 

 

Ea in sine nu e o avere, dar e foarte greu de schimbat.

 

Din pacate e extrem de greu de ajuns la ea, e fix in mijlocul V-ului, sub admisie, demontezi la ea de te ia dracul, dai jos cam toata admisia.

 

O sa vezi ca scoti de acolo ulei cu polonicul..

Vezi mai intai pe unde iti curge ulei, rezolva problema si pune conform specificatiilor, e cea mai mare tampenie posibila sa pui un ulei mai gros, ala doar ascunde problema si in timp iti face si alte belele..

uite aici un DIY

http://blog.bavauto....how-to-replace/

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut deci cum spuneam am un bmw 740i e38!!!Masina abia am cumparato i-am schimbat uleiul si am uitat sa il intreb pe fostul proprietar ce tip de ulei folosea!!!Acuma masina la pornire cateodata imi scoate fum albastru(uleiul pus acuma pe ea este castrol 10 w 40)Precizez ca am si senzoru de temp dus+ k imi sta turat la relantiu cam pe la 1000-1100rpm!Ar fi indicat sa ii pun alt tip de ulei gen ulei dedicat pt ele(BMW)+un tratament cu duralube de ala nici nu mai stiu cum se zice!!!Astept niste raspunsuri sau pareri!Multumesc frumos...

in cel mai rau caz semeringurile supape...dar in primul rand verifica valva PCV; daca tot umbli si demontezi admisia, cumpara si schimba impeuna cu valva si furtunele aferente, de obicei si ele sunt distruse in timp din cauza caldurii.

Un ulei mai gros nu inseamna neaparat alegerea cea mai buna, este doar o "solutie" pentru motoare de dacie distruse; duralube.....nu cred ca e cazul sa te complici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

foarte putin propabil sa fie ceva ceva la segmenti, sau la motor.

Cea mai intalnita buba la V8 M60 m62 e valva PCV., si ca la absolut toate BMW-ueile, racirea. In rest motorul e bullet proof.

Simptomele sunt fix ce zici tu, relanti neregulat, consum de ulei, si ars si ce mai curge pe langa..

 

 

Ea in sine nu e o avere, dar e foarte greu de schimbat.

 

Din pacate e extrem de greu de ajuns la ea, e fix in mijlocul V-ului, sub admisie, demontezi la ea de te ia dracul, dai jos cam toata admisia.

 

O sa vezi ca scoti de acolo ulei cu polonicul..

Vezi mai intai pe unde iti curge ulei, rezolva problema si pune conform specificatiilor, e cea mai mare tampenie posibila sa pui un ulei mai gros, ala doar ascunde problema si in timp iti face si alte belele..

uite aici un DIY

http://blog.bavauto....how-to-replace/

 

 

 

GRESIT ! valva PCV nu se afla sub admisie.

Valva PCV se afla chiar sub vasul de expansiune la V8 M60 ,M62, prinsa pe galeria de admisie.

E nevoie de torx de 20 -25 , daca nu e strans tare , poti sa o dai jos intr-o juma de ora, e locul cam ingust. Daca nu e stransa tare poti sa o dai jos si fara admisie jos.

 

O desfaci si daca are membrana coapta e dusa, sau sparta si trage ulei in admisie.

. In 5 ani coace , vreo 100.000 km si chiar mai repede.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.