Jump to content

Suierat / Fluierat dupa schimbarea filtrului de aer.


KYL

Recommended Posts

Salut am zis sa schimb filtrul de aer si cel de motorina de 2 ori intre schimburile de ulei .

Acum fiind la jumatatea perioadei am schimbat filtru de motorina si filtrul de aer.

Acum surpriza in timpul mersului se aude un suierat subtire pe accelerare !

Sa fie de la turbo?

Sau sa fie din cauza filtrului de aer?

ce-i drept ca am luat un filtru mai ieftin si nu mann cum luam de obicei...

astept pareri/sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Salut am zis sa schimb filtrul de aer si cel de motorina de 2 ori intre schimburile de ulei .

Acum fiind la jumatatea perioadei am schimbat filtru de motorina si filtrul de aer.

Acum surpriza in timpul mersului se aude un suierat subtire pe accelerare !

Sa fie de la turbo?

Sau sa fie din cauza filtrului de aer?

ce-i drept ca am luat un filtru mai ieftin si nu mann cum luam de obicei...

astept pareri/sfaturi.

Romanu` tot roman. Tu ai impresia ca MANN e cel mai bun? Ei bine iti spun eu ca nu. BMW echipeaza din fabrica cu MAHLE :thumbsup: Sunt de departe cele mai bune filtre. Verifica daca filtrul este montat corect in carcasa. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Romanu` tot roman. Tu ai impresia ca MANN e cel mai bun? Ei bine iti spun eu ca nu. BMW echipeaza din mabrica cu MAHLE :thumbsup: Sunt de departe cele mai bune filtre. Verifica daca filtrul este montat corect in carcasa. :thumbsup:

Nu am mentionat ca Mann e cel mai bun . Am spus doar ca am pus un filtru mai ieftin si nu Mann ca de obicei.

Link to comment
Share on other sites

90% asta e cauza. Schimba-l, macar cu un Bosch sau chiar MAHLE cu toate ca este un pic mai scump.

am zis sa pun 1 mai ieftin la fiecare 5000 de km ca la ce praf e in Ro.... cel putin asa am un filtru nou la o perioada mai scurta.

Link to comment
Share on other sites

Gresit! Un filtru de calitate schimbat la 8-10.000 este mai mult decat OK pentru motor. Eu iti recomand ca la fiecare schimb de ulei sa schimbi toate filtrele. La 2 schimburi de ulei se schimba epuratorul :thumbsup: daca vrei ca motorul sa aiba o viata lunga.
Link to comment
Share on other sites

Gresit! Un filtru de calitate schimbat la 8-10.000 este mai mult decat OK pentru motor. Eu iti recomand ca la fiecare schimb de ulei sa schimbi toate filtrele. La 2 schimburi de ulei se schimba epuratorul :thumbsup: daca vrei ca motorul sa aiba o viata lunga.

epuratorul il curat deoarece am pus modelul nou cu decantor.

Link to comment
Share on other sites

Salut am zis sa schimb filtrul de aer si cel de motorina de 2 ori intre schimburile de ulei .

Acum fiind la jumatatea perioadei am schimbat filtru de motorina si filtrul de aer.

Acum surpriza in timpul mersului se aude un suierat subtire pe accelerare !

Sa fie de la turbo?

Sau sa fie din cauza filtrului de aer?

ce-i drept ca am luat un filtru mai ieftin si nu mann cum luam de obicei...

astept pareri/sfaturi.

n-ai inchis corect carcasa filtrului de aer, mai mult ca sigur jos la imbinare.

 

 

 

 

nu fluiera din cauza pretului, fi serios :))))))

 

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

n-ai inchis corect carcasa filtrului de aer, mai mult ca sigur jos la imbinare.

 

 

 

 

nu fluiera din cauza pretului, fi serios :))))))

Nu fluiera din cauza pretului, ci din cauza calitatii. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce schimbati cu atata exces de zel filtrul de aer si apoi cumparati piese cat mai ieftine.

 

E mai bine sa-l schimbi mai rar dar sa pui un filtru decent sau mai bine, original.

 

La mine la E60 a fost vreo 50 RON diferenta intre OE si Mann. Avand in vedere ca e 6 RON un litru de motorina, diferenta platita pentru filtru, este o nimic toata.

Link to comment
Share on other sites

nu e inchisa corect carcasa zic eu

din pacate nu este nici filtru , nici carcasa neinchisa bine si este ceea ce imi era frica ... adica turbo

 

http://img848.imageshack.us/img848/9426/snc00040.jpg

 

chiar nu imi permit sa cumpar un turbo nou acum ( mentionez ca masina trage normal, adica nu are nici un fel de lipsa de putere .nu scoate fum.

doar se aude acel suierat pe accelerare intre 2000 si 3300 rpm .

Link to comment
Share on other sites

A fost reconditionata si functiona foarte bine, are fix 1 an si 2 luni, 24000 km ... de cand am reconditionat-o dar se pare ca a mai ramas dupa curatare egr , intercooler admisie si schimb ulei ceva pecine stie unde care acum a iesit din locusorul magic...Cum am spus masina trage i-am dat 180 fara probleme . Dar ma deranjeaza fluieratul . Joc nu am mai mult de 1,5 mm la rece si maxim 0.75mm la cald.Am acel joc cand fortez pe ax.

chiar acum 1 luna am schimbat termostatul si am verificat si turbina daca tot m-am apucats a desfac pe la motor iar palele era ok si acelasi joc . Chiar nu pot sa imi dau seama ce a intrat si pe unde.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

A fost reconditionata si functiona foarte bine, are fix 1 an si 2 luni, 24000 km ... de cand am reconditionat-o dar se pare ca a mai ramas dupa curatare egr , intercooler admisie si schimb ulei ceva pecine stie unde care acum a iesit din locusorul magic...Cum am spus masina trage i-am dat 180 fara probleme . Dar ma deranjeaza fluieratul . Joc nu am mai mult de 1,5 mm la rece si maxim 0.75mm la cald.Am acel joc cand fortez pe ax.

chiar acum 1 luna am schimbat termostatul si am verificat si turbina daca tot m-am apucats a desfac pe la motor iar palele era ok si acelasi joc . Chiar nu pot sa imi dau seama ce a intrat si pe unde.

 

cum ai rezolvat problema? si la mine se aude de ceva timp un fluierat cand trec de 3000 rpm

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca vb aia "de ce fugi in spate duci" e adevarata... Eu ti-am inteles temerea si motivele pt care schimbai filtrele atat de des dar cum a zis un coleg mai sus mai bine calitate decat cantitate si ma gandesc ...zic poate gresesc "scheletul" filtrului este de plastic da-l jos si uita-te atent in el vezi sa fie toate plasticurile alea la locul lor probabil un plastic mic sa dezlipit..rupt sau stiu eu ceva defect din fabrica un plastic mic ramas atarnat in interior ..etc din cauza "calitatii" la aspirat turbo altceva nu stiu ce ar fi putut sa iti loveasca paleti...sincer imi pare rau pt turbina ta si pt buzunarele tale dar trebuie sa verifici turbo pt ca nu o sa mai duca mult.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.