Jump to content

M3 E46 Turbo


ss_cipri

Recommended Posts

BMW M3 E46 - 2002

 

Exterior:

Plafon carbon - OEM CSL

Capota motor carbon Seibon

Capota portbagaj carbon CSL Seibon

Jante replica CSL 19" + Toyo Proxes T1R

Jante OEM M5 E39 18" pentru iarna

Jante ATS 17" + slickuri AVON (pentru drag)

 

Interior:

Scaune carbon/kevlar Seibon

Eliminat radio/cd, clima

 

Performanta:

Turbina GTK-650 + filtru K&N

Galerie turbo custom, tubulara

Wastegate 50mm + BOV Synapse

Downpipe custom 4"

QTP 4" midpipe electric cutout

Intercooler 4" grosime x 11" inaltime x 24" latime

Injectoare HPF 750cc

Electronica AEM HPF version 1

Suporti motor + cutie aluminiu HPF

Suporti diferential aluminiu Rogueengineering

Power pulleys Rogueengineering

 

Va atasez cateva poze:

post-7840-0-38787400-1336463275_thumb.jpg

post-7840-0-65612200-1336463313_thumb.jpg

post-7840-0-75957200-1336463359_thumb.jpg

post-7840-0-66800000-1336463438_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai pune poze si cu toata masina nu doar pe piese

 

Am doar ceva poze mai vechi. Momentan pregatesc masina pentru o schimbare.

 

 

Ce-ai castigat eliminand radio cd? Ai dat jos si difuzoarele, pentru reducerea greutatii? E vre-o diferent, tinand cont ca masina nu e tocmai submotorizata?

 

Am dat jos radio/cd, cabluri, boxe - nu am cantarit cat au fost pentru ca aveam o lucrare custom de la fostul proprietar (dvd, monitoare, amplificatoare)... Am scos o galeata de cabluri din masina. Pentru mine radio/cd era ceva ce nu foloseam la masina asta, de aici mi-a si venit ideea sa renunt la el.

 

banuiesc ca vrea s-o duca spre greutatea CSL-ului

 

Vreau sa reduc din greutate cat mai mult, prioritar puntea fata.

 

io nu pricep o chestie, adica ai eliminat radio/cd ca era prea grea masina , dar te plimbi iarna cu ea la servici? :download:

 

Masina e de weekend, si da, ies si iarna cu ea (in functie de starea drumurilor).

 

serioasa treaba aici... :thumbsup:, tu ai facut toate modificarile sau ai un garaj unde mergi? De cat timp mergi in configuratia asta?

 

Modificarile le-am gandit eu, partea custom a fost facuta de Bogdan (Galati) iar electronica e setata de Catalin (WPP).

 

Momentan masina e limitata in 6000RPM si 0.4 Bar, perioada de teste...

Target 450-500cp.

post-7840-0-48228500-1336468858_thumb.jpg

Edited by ss_cipri
Link to comment
Share on other sites

Raliurile sunt probe cu aderenta redusa, ce face el acolo este masina de drag racing 400 , 1000m ,

 

Cred ca asta e si scopul usurarii masini.

 

Astept sa vad poze cu roll-barul, ft important pentru rigidizare.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

te saturi si de zgomotul motorului, mai vrei si relaxare, dar daca o folosesti ca si masina de joaca/weekend atunci intr-adevar nu ai nevoie de toate astea...

 

mai pune poze cu desfasurarea proiectului, vad ca internele sunt inca stock...sau?

Link to comment
Share on other sites

felicitari.foarte ambitios proiectul si costisitor.componentele de la HPF banuiesc ca nu sunt tocmai ieftine

 

mi se pare,sau ai avut masina in vanzare?

 

la targetul tau de putere,banuiesc ca o sa mergi pe presiune de 1 bar si interne stock?

Link to comment
Share on other sites

scuze daca te confund, dar mergi si pe la raliuri cu ea? si masina a pornit dintr-un 328ci(parca)? daca nu esti tu , e un user pe aici cu un m3 tot asa gri ca al tau,

 

daca te-am confundat te rog nu te supara :sorcerer:

 

Aia e masina lui Andrei.

 

te saturi si de zgomotul motorului, mai vrei si relaxare, dar daca o folosesti ca si masina de joaca/weekend atunci intr-adevar nu ai nevoie de toate astea...

 

mai pune poze cu desfasurarea proiectului, vad ca internele sunt inca stock...sau?

 

Acum cu suportii de aluminiu motorul e destul de zgomotos - in masina nu se mai aude la fel de frumos, toate vibratiile sunt in habitaclu.

 

Internele sunt inca stock, momentan.

 

felicitari.foarte ambitios proiectul si costisitor.componentele de la HPF banuiesc ca nu sunt tocmai ieftine

 

mi se pare,sau ai avut masina in vanzare?

 

la targetul tau de putere,banuiesc ca o sa mergi pe presiune de 1 bar si interne stock?

 

In masina am investit in total aprox. 15 de mii de euro.

A fost la vanzare, dar daca tot nu a luat-o nimeni (cu toate ca ceream un pret bun) am decis sa o pastrez + sa-i pun turbo.

 

Presiune va fi max 0.6 Bar, la compresia de 11:1 va scoate cu siguranta peste 450 cp.

Link to comment
Share on other sites

AEM-ul a venit direct cu base map de la HPF pentru stage 1 si 2.

Fine tuning-ul o sa-l faca WPP (Catalin).

 

Astept sa-mi vina de la AEM kiturile de Wideband si AIT apoi o sa merg la dyno si ridicam limitarea la 8000rpm.

 

Am uitat sa precizez in primul post - ambreiajul este Clutch Masters FX400 cu 4 pucuri.

Edited by ss_cipri
Link to comment
Share on other sites

De ce nu ai incercat asa ceva din punctul meu de vedere este mai usor de montat si mai fiabil. Ai garantie la toate componentele si montajul este foarte usor de facut, eu unul ma gandesc de ceva vreme sa iau un M3 si sa pun un compresor de la ess.

 

http://www.esstuning.com/products/E46-M3-VT2%252d550-Supercharger-System-%28Gen.2%29.html

Link to comment
Share on other sites

Felicitari, in sfarsit schimba cineva mai mult decat ceva plastice si jante pe masina :). Cam la ce presiune vrei sa ajungi dupa ce schimbi internele?Turbina nu are racire cu apa?

Ca o parere personala (nu inseamna ca trebuie luata de buna) pentru 700cp eu nu as decomprima prea tare motorul.

Link to comment
Share on other sites

Compresorul e limitat, la mine targetul final de putere e 700hp. Desigur dupa ce decomprim si schimb internele motorului.

 

Am inteles dar ai mai facut asta sau stii pe cineva care a reusit in Romania 700 hp cu turbo pe M3, eu nu stiu pe nimeni care sa aiba asa ceva insa ii stiu pe multi care au incercat din punctul meu de vedere ajungi la asa ceva foarte greu si numai daca ai bani (multi ar fii perfect) si faci modficarile la un service din alta tara nu la noi de preferat la o firma care am mai facut asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

are domy de la oradea pe e30 ul albastru,bh 04 aro,pe motor de m5 e34,turbo,l a dus undeva in jur de 650 de cai :rolleyes:

 

cred ca si din motorul lui ss_cipri se poate scoate atata,cu interne schimbate.

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Masina lui Domy are peste 750hp.

Motorul meu cu interne schimbate duce peste 1000hp, dovada M3-ul galben din Suedia.

Mare grija cu kitirile HPF, graficele lor sunt dupa alt standard - diferenta intre standardul folosit in Europa si al lor e de peste 100-150hp => o masina adusa din state scoate mai putini hp pe un dyno european.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.