Jump to content

Am schimbat toata articulatia fata si acum bate caseta


ral

Recommended Posts

daca suprafata de rulare este cat de cat uniform deformata atunci este indicata o viteza mai mare , practic masina planand peste denivelari. Daca difera f mult inaltimea denivelarilor atunci o viteza mare poate aduce sfarsitul suspensiei , indoierea jantelor, si cauciucuri deformate
Link to comment
Share on other sites

Salut,astazi am schimbat toata articulatia fata si acum a inceput sa bata caseta de directie,imediat ce m-am urcat in masina sa fac o tura de proba,inainte sa schimb tot,aveam o bataie,dar nu se simtea asa tare ca acum,are vreo legatura faptul ca bucsele sunt noi si toate socurile sa le preia caseta,ea fiind veche si avand o oarecare uzura?

 

La montaj s-a folosit ciocanul? Ma gandesc daca in timpul lucrarii caseta a fost supusa la socuri.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu acuma,mi-am pus jante pe 17 (inainte am avut pe 15),si de cand le-am pus imi bate si mie ceva pe dedesupt.Am fost la un mecanic si mi-a zis ca sunt bieletele antirului,le-am schimbat si tot bate.Am zis ca ma duc la o statie ITP sa-mi mi-o puna pe ala/aia care se face verificare,ca asa n-am chef sa tot schimb pe sub ea aiurea. Bafta,Ral!

Sa-mi zici si mie ce ai rezolvat pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg ma jur. Cum ma sa puneti jante pe 17 la un 3 ar in ROMANIA? am mai vazut pe unu care are pe 19. Folositi masini doar pentru plimbari pe bulevardul principal de la voi din localitate? daca nu frate puneti jante pe 15 si 16 cu talon mare sau daca vreti fitze de jante mutativa intr o tzara care are drumuri. Si dupa va mirati ca va cade caseta va cad bielete va cad bratele. Explicatimi si mie chiar atat de mult conteaza lookul masini pentru voi incat sa merita astfel de cheltuili si batai de cap? Credeti ca fetele din localitate isi rup gaturile dupa jantele voastre mari? alta explicatie nu gasesc Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg ma jur. Cum ma sa puneti jante pe 17 la un 3 ar in ROMANIA? am mai vazut pe unu care are pe 19. Folositi masini doar pentru plimbari pe bulevardul principal de la voi din localitate? daca nu frate puneti jante pe 15 si 16 cu talon mare sau daca vreti fitze de jante mutativa intr o tzara care are drumuri. Si dupa va mirati ca va cade caseta va cad bielete va cad bratele. Explicatimi si mie chiar atat de mult conteaza lookul masini pentru voi incat sa merita astfel de cheltuili si batai de cap? Credeti ca fetele din localitate isi rup gaturile dupa jantele voastre mari? alta explicatie nu gasesc

Foarte tare a fost asta! =)))) Sa stii ca unele mai simplute asa chiar se uita la niste jante mari si la cerculetul alb/albastru de pe capota. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg ma jur. Cum ma sa puneti jante pe 17 la un 3 ar in ROMANIA? am mai vazut pe unu care are pe 19. Folositi masini doar pentru plimbari pe bulevardul principal de la voi din localitate? daca nu frate puneti jante pe 15 si 16 cu talon mare sau daca vreti fitze de jante mutativa intr o tzara care are drumuri. Si dupa va mirati ca va cade caseta va cad bielete va cad bratele. Explicatimi si mie chiar atat de mult conteaza lookul masini pentru voi incat sa merita astfel de cheltuili si batai de cap? Credeti ca fetele din localitate isi rup gaturile dupa jantele voastre mari? alta explicatie nu gasesc

Tie tie ciuda ca nu ai bani de jante recunoaste.

Link to comment
Share on other sites

Tie tie ciuda ca nu ai bani de jante recunoaste.

hahaha asa e clar.... sunt si f scumpe jantele in ziua de azi. intamplator cand mi am luat masina asta eram mai necunoscator asa ca am luat niste jante alpina pe 19. originale. Le am pus pe masina am mers vreo 100 de km si le am dat jos. cand dadeam intr o micutza groapa simteam ca intra roata in habitaclu... unde mai pui ca fortezi si cutia de viteze si ii scurtezi viata daca e automata si daca e manuala pui ambreajul si volanta in cap... dar daca voi spuneti ca se merita

 

Foarte tare a fost asta! =)))) Sa stii ca unele mai simplute asa chiar se uita la niste jante mari si la cerculetul alb/albastru de pe capota. :rolleyes:

dar simplute tare tre sa fie.... hahahah

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mai dau o pedala langa ele, s-au udat fleasca. :laugh: :hyper:

mai ales daca e vreun meltean care si a gaurit toba la vreun 316i ca "sa se auda ca un M" impreuna cu jantele turcesti mari dotate cu caciuciri sh fiecare alt model treaba e completa omul e "adevarat"

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Malasorte,nu inteleg care e problema ta ca mi-am pus jante pe 17?Pt mine masina de care ziceam e a2-a masina,ca sa zic mai pe intelesul tuturor,e de ''duminica'',intr-un an am facut cu ea 3000 km.Daca nu ma insel si in cartea masinii scrie de jante pe 17. Edited by Technics
Link to comment
Share on other sites

mai ales daca e vreun meltean care si a gaurit toba la vreun 316i ca "sa se auda ca un M" impreuna cu jantele turcesti mari dotate cu caciuciri sh fiecare alt model treaba e completa omul e "adevarat"

Sper ca nu faci referire la mine, pentru ca eu n-am nici jante, n-am nici 316I... :thumbsup: Am zis in spirit de gluma.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Apropo cat mai e un cauciuc pe 19 nou ?

 

Bine pusa problema. SH-ul sa traiasca.

 

Cei care au in cap doar stance (lasarea pe burta a masinii) si cracanarea excesiva (nu stiu cum ii zice la curentul asta) nu isi pun astfel de intrebari. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu faci referire la mine, pentru ca eu n-am nici jante, n-am nici 316I... :thumbsup: Am zis in spirit de gluma.... :thumbsup:

si eu la fel frate nu am facut referire la tine.... si eu la fel glumesc

 

Apropo cat mai e un cauciuc pe 19 nou ?

costa destul dar pentru cineva care isi doreste asa ceva tre sa isi asume toate cheltuielile nu sa mearga cu jante pe litze de dragul de a avea jante mari. Traieste sh ul pentru ca nu isi fac aia de la Rar si politie treaba si lasa pe uni sa circule cu cauciuri sub cota legala. Si culmea cam toti care i am vazut cu slickuri pe masini aveau jante mari tocmai ca li se pare scump un cauciuc pe 19. Frate ai jante pe 19 tre sa iti permiti si un cauciucuri pe 19.... simplu

 

 

Malasorte,nu inteleg care e problema ta ca mi-am pus jante pe 17?Pt mine masina de care ziceam e a2-a masina,ca sa zic mai pe intelesul tuturor,e de ''duminica'',intr-un an am facut cu ea 3000 km.Daca nu ma insel si in cartea masinii scrie de jante pe 17.

nu am nimic cu nimeni dar in Romania chiar si cu masina de weekend daca are jante pe 17 iti va bate astea sunt drumurile.intr adevar maxim in carte sunt pe 17 dar tot ce e maxim nu e indicat pe termen lung... iar masina numai este nici ea la prima tinerete

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Stii cum e ? Fiecare isi pune ce vrea si cum vrea, ideea este sa nu devina penibil, jante pe 17 nu mi se par exagerate. Eu pot sa spun ca am observat diferenta chiar de la 205/55/16 la 225/50/16.

Ai perfecta dreptate.Am sa pun o poza cu masina sa vedeti despre ce jante vb.Si inca ceva...cauciucurile sunt toate 4 la fel (am vazut ca zicea cineva intr-un coment ca precis am cauciucuri diferite la fiecare janta)

Cat despre toba sparta...vedeti si toba in poza (AC Schnitzer),si masina este un 320 nu 316.

Stati de vb cu un fan,pasionat de BMW-uri nu cu un cocalar care si-a lasat caruta la bariera si-a luat BMW.

post-22423-0-71400500-1336747418_thumb.jpg

Edited by Technics
Link to comment
Share on other sites

si eu la fel frate nu am facut referire la tine.... si eu la fel glumesc

 

 

costa destul dar pentru cineva care isi doreste asa ceva tre sa isi asume toate cheltuielile nu sa mearga cu jante pe litze de dragul de a avea jante mari. Traieste sh ul pentru ca nu isi fac aia de la Rar si politie treaba si lasa pe uni sa circule cu cauciuri sub cota legala. Si culmea cam toti care i am vazut cu slickuri pe masini aveau jante mari tocmai ca li se pare scump un cauciuc pe 19. Frate ai jante pe 19 tre sa iti permiti si un cauciucuri pe 19.... simplu

 

 

nu am nimic cu nimeni dar in Romania chiar si cu masina de weekend daca are jante pe 17 iti va bate astea sunt drumurile.intr adevar maxim in carte sunt pe 17 dar tot ce e maxim nu e indicat pe termen lung... iar masina numai este nici ea la prima tinerete

Eu vorbeam de tine ma cat ai dat pe cauciucuri ca ziceai ca ai avut jante pe 19 .Cat ai dat tu pe cauciucuri ,sau esti lupul moralist cumva?

 

ps Ce vroiam eu sa spun de fapt era faptul ca poate daca puneai si tu niste cauciucuri noi pe masina nu ti se mai pareau asa de mari jantele .

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de tine ma cat ai dat pe cauciucuri ca ziceai ca ai avut jante pe 19 .Cat ai dat tu pe cauciucuri ,sau esti lupul moralist cumva?

 

ps Ce vroiam eu sa spun de fapt era faptul ca poate daca puneai si tu niste cauciucuri noi pe masina nu ti se mai pareau asa de mari jantele .

am dat atunci 1200 de euro pe 4 cauciucuri noi....

cand an vandut jantele si cauciucurile am iesit in pierdere rau dar daca distrugeam toata directia sigur nu era mai bine

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg ma jur. Cum ma sa puneti jante pe 17 la un 3 ar in ROMANIA? am mai vazut pe unu care are pe 19. Folositi masini doar pentru plimbari pe bulevardul principal de la voi din localitate? daca nu frate puneti jante pe 15 si 16 cu talon mare sau daca vreti fitze de jante mutativa intr o tzara care are drumuri. Si dupa va mirati ca va cade caseta va cad bielete va cad bratele. Explicatimi si mie chiar atat de mult conteaza lookul masini pentru voi incat sa merita astfel de cheltuili si batai de cap? Credeti ca fetele din localitate isi rup gaturile dupa jantele voastre mari? alta explicatie nu gasesc

 

Si daca nu incap pe 16 ce ma fac?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu va inteleg ma jur. Cum ma sa puneti jante pe 17 la un 3 ar in ROMANIA? am mai vazut pe unu care are pe 19. Folositi masini doar pentru plimbari pe bulevardul principal de la voi din localitate? daca nu frate puneti jante pe 15 si 16 cu talon mare sau daca vreti fitze de jante mutativa intr o tzara care are drumuri. Si dupa va mirati ca va cade caseta va cad bielete va cad bratele. Explicatimi si mie chiar atat de mult conteaza lookul masini pentru voi incat sa merita astfel de cheltuili si batai de cap? Credeti ca fetele din localitate isi rup gaturile dupa jantele voastre mari? alta explicatie nu gasesc

daca masina este instare tehncica buna poti merge pana la jante pe 18 fara probleme, am facut 50k cu jante pe 18 si nu am schimbat decat bieletele antiruliu, daca masina este praf poti pune si jante pe 12 ca tot suna ca si caruta

Link to comment
Share on other sites

Personal detin si eu un e46 ce a venit inca din fabrica cu jantele ei pe 18'' si in toti acesti ani a mers cu aceste roti (mai putin iarna - alt set de iarna pe 16''). Pot confirma ca daca esti grijuliu cu ea si mergi omoneste atunci cand drumul nu-ti face placere ... totul e in regula. Intr-adevar schimbul suspensie in general vorbind are un interval de schimb mai scurt... dar trebuie compensat cumva look-ul.

post-8508-0-16435000-1336815254_thumb.jpg

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Mie jantele mari mi-se par mai confortabile si am incercat de la 15 la 18.

Cu cele de 15 simteam orice crapatura din asfalt....pe cand cu jantele mai mari, nu mai "cadeam" in fiecare gropita.

Multi isi iau jante mari si anvelope sh, de acolo nemultumirea legatĂŁ de comfort, pe cand cu anvelope noi... Treaba se schima considerabil.

PĂŁrerea mea este ca e o prostie sa renunti la jantele mari, in favoarea celor mici, cand de fapt problema confortului se rezolva cu anvelope noi!

Link to comment
Share on other sites

Mie jantele mari mi-se par mai confortabile si am incercat de la 15 la 18.

Cu cele de 15 simteam orice crapatura din asfalt....pe cand cu jantele mai mari, nu mai "cadeam" in fiecare gropita.

Multi isi iau jante mari si anvelope sh, de acolo nemultumirea legată de comfort, pe cand cu anvelope noi... Treaba se schima considerabil.

Părerea mea este ca e o prostie sa renunti la jantele mari, in favoarea celor mici, cand de fapt problema confortului se rezolva cu anvelope noi!

ce treaba are vechime anvelopelor cu gropile? wtf? la jantele pe 15 ai talon imens sa nu imi zici ca din cauza vechimi ajunseste talonul mai mic decat la alea pe 18? :frantics: . Cum nu mai cadeai in gropi? pai la jantele pe 15 diametru total e aproape acelasi la roata pe 18 pentru ca va compenseaza talonul diferenta de marime a jantei...

Par exemplu la mine daca am jante pe 16 pun 215/65/16 daca am jante pe 17 pun 225/55/17 apoi la 18 pun 235/45/18. in final roata cu tot cu cauciuc va avea aproximativ aceasi intaltime. cu cat e janta mai mare cu atat talonul e mai mic si cu atat ti se duc toate socurile in suspensie si directie... e treaba de logica primara iar roata bateo vina cade la fel in gropi ca o atrage domnul Newton din pamant

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.