Jump to content

Am schimbat toata articulatia fata si acum bate caseta


ral

Recommended Posts

@ malasorte ... Tine tu jante de 15 pe septar, ca e confortabil si lasa-ne pe noi astia cu jante mai mari sa schimbam casete de directie "dupa" masini sh!:))

prietene daca as putea as pune pe 15 iarna dar nu permite masina. va urez multa bafta la investitii in suspensie si directie. Apropo daca stimati domni care au jante pe 18 chiar isi permin cauciuri noi atunci nici caseta nu ar trebui sa para scumpa ma gandesc,,,,

Si nu uita eu am pornit o discutie in contradictoriu asupra confortului si duratei de viata a suspensie atunci cand ai jante mai mici cu talon mai mare si v ati comportat cel putin pueril neaducand argumente logice de ce sunt mai confortabile mari toti venind cu " eu am jante mari e minunat". DE ce e mai bine? unde e logica? aia ca intra degetul intre roata si aripa e cel putin hilara ca argument...

Modul tau de fii ironic in mod badaran face onoare nicknameul tau.

Si aici chiar am incheiat....

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

prietene daca as putea as pune pe 15 iarna dar nu permite masina. va urez multa bafta la investitii in suspensie si directie. Apropo daca stimati domni care au jante pe 18 chiar isi permin cauciuri noi atunci nici caseta nu ar trebui sa para scumpa ma gandesc,,,,

Si nu uita eu am pornit o discutie in contradictoriu asupra confortului si duratei de viata a suspensie atunci cand ai jante mai mici cu talon mai mare si v ati comportat cel putin pueril neaducand argumente logice de ce sunt mai confortabile mari toti venind cu " eu am jante mari e minunat". DE ce e mai bine? unde e logica? aia ca intra degetul intre roata si aripa e cel putin hilara ca argument...

Modul tau de fii ironic in mod badaran face onoare nicknameul tau.

Si aici chiar am incheiat....

Ai dat 1200 euro pe 4 cauciucuri si nu ai bani sa schimbi bucsaraia o data la 2 ani ?

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Ai dat 1200 euro pe 4 cauciucuri si nu ai bani sa schimbi bucsaraia o data la 2 ani ?

in primul rand e38 nu prea are bucsaraie ci are brate cu totul... se schimba doar 2 bucsi atat in rest cu totul si costa (vreo 120 de euroi bratul si sunt vreo 4). unde mai pui si bara de directie (vreo 200 euroi plus biele de directie vreo 120 plus bara stabilizatoare vreo 150) In al doilea rand asta e spirit manelistic cu nu imi permit. Imi permit dar prefer sa dau 500 de euro pe altceva gen cazare 4 5 nopti la un hotel intr o tzara civilizata departe de de jungla de aici.... Mie daca azi mi a cazut si tzacane ceva la masina maine e comandata piesa daca nu mi as permite as dao si mi as lua ceva mai mic la care mi as permite sa fac la fel.

Si in plus NU imi plac jantele mari si nu ma simt bine cand imi zdrangane toata suspensia la o groapa... chiar am incheiat

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

in primul rand e38 nu prea bucsaraie si are brate cu totul... se schimba doar 2 bucsi atat in rest cu totul si costa (vreo 120 de euroi bratul si sunt vreo 4). In al doilea rand asta e spirit manelistic cu nu imi permit. Imi permit dar prefer sa dau 500 de euro pe altceva gen cazare 4 5 nopti la un hotel intr o tzara civilizata departe de de jungla de aici.... Si in plus NU imi plac jantele mari si nu ma simt bine cand imi zdrangane toata suspensia la o groapa... chiar am incheiat

Masina ta e de aia in care bagi gaz si ii dai pedala nu ?

Link to comment
Share on other sites

Masina ta e de aia in care bagi gaz si ii dai pedala nu ?

nu clar nu... cum am spus si mai sus la 200000 am schimbat brate , amortizoare, bara directie practic tot ansamblu fatza si spate. Tot lemforder.am 100000 si totul e ok ca nou. Masina nu ma lasa in drum ca o tin din scurt odata pe luna merg la un prieten verific tot scurgeri , jocuri rotzi, tester pe ea. orice problema este remediata din timp cu piese originale sau cel mai bun aftermarket si da in rest gaz si sute de mii de km...

Plec la drumuri prin europa si daca m ar lasa in drum ar fii costisitor iti dai seama cat costa o platforma in Viena sau cat costa o ora de manopera in service acolo? eu fac des drumuri acolo

Ceea ce fac in schimb este sa evit eu sa imi fac cheltuieli... tin masina cat mai aproape de original si cat mai indicat pe drumurile noastre

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a curs un amortizor SACHS nou dupa maximun an... cu jante pe 16, 205 55R16... mai mult ca sigur am avut ghinion, defect de fabricatie, cand am schimbat amortizoarele am schimbat si un kit la caseta (bucsi, semeringuri...) in legatura cu jantele mai mult de 17 este problema pentru romania din cauza soselelor care sunt pline de santuri, daca ar fi fost drumurile bune mi-as fi pus si io pe 18, da foarte binerolleyes.gif

 

la jantele pe 17 care le am din primavara asta de vre-o 5 ori am verificat jantele daca le-am strambat, am luat cateva gropi care nu am reusit sa le evit

Link to comment
Share on other sites

mie mi-a curs un amortizor SACHS nou dupa maximun an... cu jante pe 16, 205 55R16... mai mult ca sigur am avut ghinion, defect de fabricatie, cand am schimbat amortizoarele am schimbat si un kit la caseta (bucsi, semeringuri...) in legatura cu jantele mai mult de 17 este problema pentru romania din cauza soselelor care sunt pline de santuri, daca ar fi fost drumurile bune mi-as fi pus si io pe 18, da foarte binerolleyes.gif

 

la jantele pe 17 care le am din primavara asta de vre-o 5 ori am verificat jantele daca le-am strambat, am luat cateva gropi care nu am reusit sa le evit

daca mergi in Romania la drum lung trebuie sa fii copil sa speri ca nu vei lua macar un damb sau macar o groapa sau daca ploua sa nu descoperi ca sub apa se afla gropi fara fund.... hahahah

Cel mai misto e primavara cand se dezgheata drumurile atunci e nebunie

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

daca mergi in Romania la drum lung trebuie sa fii copil sa speri ca nu vei lua macar un damb sau macar o groapa sau daca ploua sa nu descoperi ca sub apa se afla gropi fara fund.... hahahah

Cel mai misto e primavara cand se dezgheata drumurile atunci e nebunie

 

+1adevarat, in viteza le-am si luat ca in oras fac numai slalom

Link to comment
Share on other sites

+1adevarat, in viteza le-am si luat ca in oras fac numai slalom

:p sau la mine in constanta si unde sunt drumurile bune prin oras au lasat handicapati canalizari la vreo 5 cm sub nivelul asfaltului. Si unde crezi ca le au pus ? exact pe unde trec roatile pe calea de rulare. tu trebuie sa mergi oarecum pe mijlocul drumului intre benzi ca sa le eviti. uneori nu ai cum ca e aglomerat asa ca le iei cu "onoare". minunat

Link to comment
Share on other sites

Ca s-a adus in discutie...in Giurgiu de 2 ani se chinuie sa se bage gaze. Strazile d.p.m.d.v. trebuiau asfaltate cu cel putin 3 ani inainte sa se apuce de gaze (avand in vedere ca oricum spargeau sa zicem ca este ok faptul ca nu au asfaltat). Ceea ce nu este ok este insa faptul ca dupa ce se termina o lucrare cel putin o saptamana santul transversal de pe sosea sta acoperit cu tabla groasa de "vapor", dupa care alte doua saptamani santul este umplut regulat cu nisip, dupa care se vine cu asfalt, asfalt care este de fiecare data pus groaznic adica din sant se transforma in damb. Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Capete de bara+bielete directie,bucse bara stabilizatoare,bilete antiruliu,pivoti interiori si exteriori si bucsele la brate,acestea fiind cele de M pline cu gaura pe mijloc.Geometria nu am mai facut-o pt ca am sesizat imediat ca bate in caseta si am zis sa nu dau banii degeaba pana nu rezolv problema Edited by ral
Link to comment
Share on other sites

Ciocanul la folosit doar cand a scos bucsele vechi de la brate,iar cand mi le-a montat pe cele noi s-a dus in alta incapere unde avea presa,cand mi-a schimbat capetele de bara si bielete de directie nu eram acolo,pt ca a trebuit sa plec jumatate de ora,dar nu cred sa fi dat cu ciocanul in caseta,imi fac masina la el de ceva timp si tot timpul a lucrat cum trebuie.Cum am spus si in primele posturi,o bataie aveam si inainte dar nu asa pronuntata,initial am crezut ca e de la pivoti,explicatia data e ca bucsele fiind noi iar masina mai rigida toate socurile se duc in caseta.Revin la intrebarea mea, exista vreo metoda cum as putea proba o caseta sh,daca masina respectiva nu se poate porni ca sa aibe presiune pe instalatie?
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare cum anume bate o caseta de directie,?

 

La mine bate la orice denivelare,chiar si cand zgaltiai masina,sau cand ma urc in ea se mai aude cateodata,zgomotul seamana cu cel de pietricele care lovesc masina dedesupt

Link to comment
Share on other sites

La mine bate la orice denivelare,chiar si cand zgaltiai masina,sau cand ma urc in ea se mai aude cateodata,zgomotul seamana cu cel de pietricele care lovesc masina dedesupt

 

sa nu ai probleme cu amortizoarele sau alceva daca zici ca auzi un zgomot cateodata cand te urci in masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.